議員收通知暑假要留守 老鬼接受開會要緊 新丁埋怨「唔早講」 打 - 香港高登
[登入]
不嬲丟人現眼
引用
22/06/2026 08:36
議員收通知暑假要留守 老鬼接受開會要緊 新丁埋怨「唔早講」 打亂外遊無自由

有人忍不住抱怨,「做呢份工,本來以為係兼職,𠵱家係全職,無晒自由」
全文:https://www.hk01.com/sns/article/60361825?utm_medium=Social&utm_source=fbpost&utm_campaign=news

#立法會 #北都 #政圈風聲 #01政情 #01新聞 #香港01
--------------------------------------------------
睇高畫質、流暢直播,下載香港01 APP
https://hk01.app.link/AFu7F8I2MO
報料請致電/WhatsApp 「01線報」:(852) 6511 0101

https://www.facebook.com/share/p/1Je2HCspaZ/
不嬲丟人現眼
引用
22/06/2026 09:44
想知係咪Melody埋怨冇暑假[sosad]
likyhohk
引用
22/06/2026 09:47
橡皮圖章都埋怨???
kaikai_eva
引用
22/06/2026 09:48
兼職都搵成十皮野一個月?
南極香蕉
引用
22/06/2026 09:52
議員喔⋯⋯
Mr.Slow
引用
22/06/2026 10:00
一早就要取消暑假啦
屌你老味仲未通過加 2% 架:)
北姑十二樂芳
引用
22/06/2026 13:21
有分別咩 [sosad] [sosad]
Mr.Slow
引用
22/06/2026 13:33
有分別咩 [sosad] [sosad]

係囉,佢唔出席,奈佢乜何?:)
高登奇俠
引用
22/06/2026 14:06
新丁唔係好多#hehe#
以上皆非
引用
22/06/2026 15:22
捉晒上去再教育
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]