準備去澳門, 高登仔有冇地方交帶我代你去或我應該去? - 香港高登
[登入]
大俠2047
引用
22/06/2026 08:12
你無法去, 我代你去,當你去左
改名好春煩
引用
22/06/2026 08:42
好耐無去過食路環哥間安德魯葡撻:-(
大俠2047
引用
22/06/2026 08:45
好耐無去過食路環哥間安德魯葡撻:-(

https://www.lordstow.com/wp-content/uploads/2015/09/Lord-Stow%C2%B4s-Bakery-Coloane-web_AAA2352.jpg

此間?
改名好春煩
引用
22/06/2026 09:02
好耐無去過食路環哥間安德魯葡撻:-(

https://www.lordstow.com/wp-content/uploads/2015/09/Lord-Stow%C2%B4s-Bakery-Coloane-web_AAA2352.jpg

此間?

係,太唔就腳對上一次去都已經係武肺之前既事
王家晴老豆
引用
22/06/2026 09:06
量力而為
倉井皆空
引用
22/06/2026 09:06
好耐無去過食路環哥間安德魯葡撻:-(

https://www.lordstow.com/wp-content/uploads/2015/09/Lord-Stow%C2%B4s-Bakery-Coloane-web_AAA2352.jpg

此間?

係,太唔就腳對上一次去都已經係武肺之前既事

果個位其實好舒服,有啲舊澳門+離島感覺
RacingDriver
引用
22/06/2026 09:15
添發碗仔翅
牌佬
引用
22/06/2026 09:41
食去去妹
Δ δ Δ
引用
22/06/2026 09:44
搵密膠食飯
tony.so
引用
22/06/2026 10:13
大俠帶埋阿創1上49可以嗎。。。
所有人平安
引用
22/06/2026 11:37
大俠
洗不洗我帶你去搵發洩帳號
謎之DiGi星人
引用
22/06/2026 11:45
去打令浴室#yup#
腦霧二世
引用
22/06/2026 11:47
代我屌賭場G
你唔好咁串喎
引用
22/06/2026 11:59
好耐無去過食路環哥間安德魯葡撻:-(

垃圾
馮盈盈死忠
引用
22/06/2026 12:00
浴室,是但一家
平安大膠
引用
22/06/2026 12:19
好耐無去過食路環哥間安德魯葡撻:-(

https://www.lordstow.com/wp-content/uploads/2015/09/Lord-Stow%C2%B4s-Bakery-Coloane-web_AAA2352.jpg

此間?

係,太唔就腳對上一次去都已經係武肺之前既事

果個位其實好舒服,有啲舊澳門+離島感覺

安德魯葡撻再入少少,到黑沙灣,再過少少,有間鷺環海天酒店,啲房全部向海露台,中菜餐有水準,酒店隔離仲有間葡國菜,成個環境氣氛,好有渡假感覺,好撚正
阮鹹
引用
22/06/2026 12:51
東望洋嘅花心公子俱樂部,#yup#
入場費好似只係70蚊。
釋永信 信仔
引用
22/06/2026 12:56
去世記食豬扒包加厚蛋再加煲仔奶茶:)fn
啤酒怪獸
引用
22/06/2026 12:56
代我去食譚家魚翅
倉井皆空
引用
22/06/2026 19:58
好耐無去過食路環哥間安德魯葡撻:-(

https://www.lordstow.com/wp-content/uploads/2015/09/Lord-Stow%C2%B4s-Bakery-Coloane-web_AAA2352.jpg

此間?

係,太唔就腳對上一次去都已經係武肺之前既事

果個位其實好舒服,有啲舊澳門+離島感覺

安德魯葡撻再入少少,到黑沙灣,再過少少,有間鷺環海天酒店,啲房全部向海露台,中菜餐有水準,酒店隔離仲有間葡國菜,成個環境氣氛,好有渡假感覺,好撚正

都唔係「入少少」咁簡單喎,試過從黑沙海灘法蘭多葡國餐廳行路去路環市區,都冇瓦遮頭行咗好耐,又經過監獄又經過墳場先到
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]