2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (9) - 香港高登
[登入]
再打會死
引用
22/06/2026 04:37
一代[sosad]

#no##yup#
北姑十二樂芳
引用
22/06/2026 04:38
本來想熄機 [sosad] [sosad]
再打會死
引用
22/06/2026 04:38
NO LKK:~( :~(
示意圖🫣
引用
22/06/2026 04:39
https://upload.hkgolden.media/comment/gpke115g.dtrszr1fi31.de5aeutkel4.r4z.jpg
希志妹妹
引用
22/06/2026 04:40
黃金一代[sosad]

黃金上3代啦[sosad]
高燈仔
引用
22/06/2026 04:42
俾個波伊朗用,佢都唔識踢 [sosad]
小野人
引用
22/06/2026 04:42
黃金一代[sosad]

其實過左好耐
當年夏神同迪布尼後生先叫黃金一代
果陣都攞唔到冠就注定冇

而家係黃昏一代:D
北姑十二樂芳
引用
22/06/2026 04:43
伊朗vs美國 #yup#
小野人
引用
22/06/2026 04:43
但比利時仍然有機一球小勝
示意圖🫣
引用
22/06/2026 04:44
換個前鋒入嚟哇你命
壽司龍
引用
22/06/2026 04:44
最悶G組
全和
再打會死
引用
22/06/2026 04:44
但比利時仍然有機一球小勝

似伊朗小勝一球多D
希志妹妹
引用
22/06/2026 04:45
咁勇落剷@_@
小野人
引用
22/06/2026 04:45
但比利時仍然有機一球小勝

似伊朗小勝一球多D

而家變比利時打防反#hehe#
小野人
引用
22/06/2026 04:46
伊朗多打少都咁心急[sosad]
膠幾錢
引用
22/06/2026 04:47
又輸死人的一場賽事O:-) #bye# [flowerface]
民主歌星獻忠
引用
22/06/2026 04:47
黃金一代[sosad]

其實過左好耐
當年夏神同迪布尼後生先叫黃金一代
果陣都攞唔到冠就注定冇

而家係黃昏一代:D

靠黑鬼 算咩英雄好漢 黃乜金
B頭佬III
引用
22/06/2026 04:47
呢組4隊西波和晒就搞笑
羊宮妃那
引用
22/06/2026 04:48
伊朗都真係好撚屎
11打10 一粒都入唔到:o)
霜誓
引用
22/06/2026 04:48
呢組4隊西波和晒就搞笑

真係
咁到時邊個第4就慘
3分唔夠爭最佳第3名
韋碧克
引用
22/06/2026 04:49
伊朗打多個咁
返去打仗吧啦[sosad]
冷泉麻子
引用
22/06/2026 04:49
好撚黑
再打會死
引用
22/06/2026 04:49
伊朗都真係好撚屎
11打10 一粒都入唔到:o)

完全唔覺打多一個人[sosad]
岡部倫太郎
引用
22/06/2026 04:50
屌你老虎
呢一組好撚悶
:o)sg
民主歌星獻忠
引用
22/06/2026 04:51
典解咁多冇笠頭巾既伊朗妹?
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]