2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (9) - 香港高登
[登入]
若要生活好
引用
23/06/2026 01:42
漏得幾靚
漏俾C朗睇

提子中場明明高班過小花隊
你叫球玉點算
昔年種柳
引用
23/06/2026 01:42
奧地利回防速度仲衰過贏緊4球既日本
飲雞水
引用
23/06/2026 01:42
:D7wc
擋不住的森林
引用
23/06/2026 01:42
Messi#yup# #hoho#
小野人
引用
23/06/2026 01:42
已經4球係手 神射手係咪無得走#adore#
葡提(阿婆)
引用
23/06/2026 01:42
成隊係到幫美斯刷入球:o)


吹咩^3^ ^3^ ^3^

丙朗[369]sg

[sosad]
蝦蝦蝦子麵
引用
23/06/2026 01:42
成隊係到幫美斯刷入球:o)


吹咩^3^ ^3^ ^3^

丙朗[369]sg

都要佢自己射得入先得[sosad]
再打會死
引用
23/06/2026 01:42
漏得幾靚
漏俾C朗睇

提子中場明明高班過小花隊
你叫球玉點算

大哥:因為你地唔為我踢波:-[ :-[ :-[
岡部倫太郎
引用
23/06/2026 01:42
球王真係球王
見少賣少
:-(sg
人奶多甜
引用
23/06/2026 01:43
成隊係到幫美斯刷入球:o)


吹咩^3^ ^3^ ^3^

呢d 波要穩入唔易架
民主歌星獻忠
引用
23/06/2026 01:43
咁都唔射? 冇左腳?

等埋梅叔

點都要留比佢
民主歌星獻忠
引用
23/06/2026 01:43
有火藥味就好睇
富田美憂
引用
23/06/2026 01:44
奧地利開始殺人足球
若要生活好
引用
23/06/2026 01:44
有火藥味就好睇

想睇小花隊對球玉隊:-(
希望牙朗晉到級:-(
力量型bb
引用
23/06/2026 01:44
球證死都唔出牌
想兩隊打交
才惱人應援歌
引用
23/06/2026 01:45
踢美斯 睇嚟要開片 [nuts369]
Carles Alena
引用
23/06/2026 01:45
已經4球係手 神射手係咪無得走#adore#

睇下今場入唔入到多粒,今場贏到,佢最後場分組賽應該唔會出場

包皮陣間又會出場,睇佢入到幾多粒
力量型bb
引用
23/06/2026 01:46
已經4球係手 神射手係咪無得走#adore#

睇下今場入唔入到多粒,今場贏到,佢最後場分組賽應該唔會出場

包皮陣間又會出場,睇佢入到幾多粒

屌佢 下場5點先踢
蘭子安
引用
23/06/2026 01:46
C朗大哥情可以堪
abcdha
引用
23/06/2026 01:47
而家係咪場場世界盃補時都起碼5分鐘以上?
民主歌星獻忠
引用
23/06/2026 01:47
Goal!
1:1
才惱人應援歌
引用
23/06/2026 01:47
而家係咪場場世界盃補時都起碼5分鐘以上?

因為中間多咗飲水時間
葡提(阿婆)
引用
23/06/2026 01:47
仲無牌[sosad]
力量型bb
引用
23/06/2026 01:47
明明半場太公波
球證控制唔到比賽
搞到鬥矛
示意圖🫣
引用
23/06/2026 01:48
個球證好惡
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]