呢個人講香港係無鮮奶的都係奶粉加水沖 真唔真? - 香港高登
[登入]
快屌俠
引用
22/06/2026 11:00
條傻閪係咪含台狗撚含傻咗[sosad]

肯定係
台灣牛奶真係好撚貴
明明本土有養牛d奶都咁貴根本唔正常

台灣有人奶唔飲飲牛奶?
我批你含碌蕉
引用
22/06/2026 11:01
以前較多即日送上門


之前東張個D查過都係奶粉沖所以收曬皮[sosad]
我批你含碌蕉
引用
22/06/2026 11:01
條傻閪係咪含台狗撚含傻咗[sosad]

肯定係
台灣牛奶真係好撚貴
明明本土有養牛d奶都咁貴根本唔正常

台灣有人奶唔飲飲牛奶?


人奶無味的[sosad]
黃白虎紋貓
引用
22/06/2026 11:03
香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

我飲開d uht全部無寫牛奶飲品架喎:o)

https://medias.pns.hk/publishing/PNSHK-110103-side-zoom.jpg

咪聽 #16 條友鳩 up 啦, UHT 洗鬼變奶粉先消毒咩

巴氏 > 鮮牛奶
UHT > 純牛奶/牛奶
其他 > 牛奶飲品

台狗話全部假奶#bye#
泡菜與蝗蟲
引用
22/06/2026 11:03
香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

我飲開d uht全部無寫牛奶飲品架喎:o)

https://medias.pns.hk/publishing/PNSHK-110103-side-zoom.jpg

咪聽 #16 條友鳩 up 啦, UHT 洗鬼變奶粉先消毒咩

巴氏 > 鮮牛奶
UHT > 純牛奶/牛奶
其他 > 牛奶飲品


https://instagram.fhkg10-1.fna.fbcdn.net/v/t51.82787-15/564880337_17906876697252079_7751530612021921934_n.jpg?stp=dst-jpegr_e35_tt6&_nc_cat=103&ig_cache_key=Mzc0NDk3NzQ0Mjc0MzUwMDQxOA%3D%3D.3-ccb7-5&ccb=7-5&_nc_sid=58cdad&efg=eyJ2ZW5jb2RlX3RhZyI6IkNBUk9VU0VMX0lURU0ueHBpZHMuMTkyMC5oZHIucmVndWxhcl9waG90by5DMyJ9&_nc_ohc=oUBReb57udoQ7kNvwFOySDc&_nc_oc=AdpZy3ZQt1b-emWJSUM2KkI813hfalWP2rkagmU4LAAC8btR4NUldDWUSV075DLG3wg&_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&_nc_zt=23&se=-1&_nc_ht=instagram.fhkg10-1.fna&_nc_gid=M-HB2yAaqbKc_SK_Zptpzw&_nc_ss=7a22e&oh=00_Af8hzFFGh3MmObhRGqocHPZRK6shuQ6F4Wvbm-I82Cy6SA&oe=6A3E6C0D

有啲係咁撚樣陰鳩人
KUMA KUMA
引用
22/06/2026 11:03
香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

我飲開d uht全部無寫牛奶飲品架喎:o)

https://medias.pns.hk/publishing/PNSHK-110103-side-zoom.jpg

咪聽 #16 條友鳩 up 啦, UHT 洗鬼變奶粉先消毒咩

巴氏 > 鮮牛奶
UHT > 純牛奶/牛奶
其他 > 牛奶飲品

你呢個分類方法簡而精#good#
4.
引用
22/06/2026 11:07
日本啲牛奶無乜特別值得吹奏,去北海道農場飲過都唔覺,同歐英澳紐比。
而且香港人講日本奶都係鍾意佢哋啲高價uht奶:o)

大陸奶源/大陸奶落到嚟都唔撚平#ass#

你未飲過好嘢啫
我喺北海道揸車11000km
都有幾支好飲


只係好飲就已經唔到要求,講緊要同歐英澳紐比

我去咗64日
環繞咗北海道三個圈
起碼有五支係好飲
俾自己戇鳩買uht/成份調整牛奶
怪得邊個?

講咗牛奶就係科技與狠活/忒修斯之船
基本上tune過哂成份,再均質化先至入樽
唔係正常人諗住消毒完就入樽禁天然


等等先,你唔會係未去過歐洲澳洲紐西蘭呀嘛?_?cl

英,德,芬蘭,波蘭,俄
KUMA KUMA
引用
22/06/2026 11:14
香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

我飲開d uht全部無寫牛奶飲品架喎:o)

https://medias.pns.hk/publishing/PNSHK-110103-side-zoom.jpg

咪聽 #16 條友鳩 up 啦, UHT 洗鬼變奶粉先消毒咩

巴氏 > 鮮牛奶
UHT > 純牛奶/牛奶
其他 > 牛奶飲品


https://instagram.fhkg10-1.fna.fbcdn.net/v/t51.82787-15/564880337_17906876697252079_7751530612021921934_n.jpg?stp=dst-jpegr_e35_tt6&_nc_cat=103&ig_cache_key=Mzc0NDk3NzQ0Mjc0MzUwMDQxOA%3D%3D.3-ccb7-5&ccb=7-5&_nc_sid=58cdad&efg=eyJ2ZW5jb2RlX3RhZyI6IkNBUk9VU0VMX0lURU0ueHBpZHMuMTkyMC5oZHIucmVndWxhcl9waG90by5DMyJ9&_nc_ohc=oUBReb57udoQ7kNvwFOySDc&_nc_oc=AdpZy3ZQt1b-emWJSUM2KkI813hfalWP2rkagmU4LAAC8btR4NUldDWUSV075DLG3wg&_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&_nc_zt=23&se=-1&_nc_ht=instagram.fhkg10-1.fna&_nc_gid=M-HB2yAaqbKc_SK_Zptpzw&_nc_ss=7a22e&oh=00_Af8hzFFGh3MmObhRGqocHPZRK6shuQ6F4Wvbm-I82Cy6SA&oe=6A3E6C0D

有啲係咁撚樣陰鳩人


佢冇陰你
大大隻字寫住favoured milk beverage,即係香港嘅「牛奶飲品」
保利、子母出好多呢啲cheap野
無自己時間
引用
22/06/2026 11:15
呢幾日先喺網上面見到內地人鬧:牛奶、牛奶風味飲品同埋調和乳,幾樣嘢好容易令到消費者以為都係鮮奶
男不行女不幸
引用
22/06/2026 11:16
香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

我飲開d uht全部無寫牛奶飲品架喎:o)

https://medias.pns.hk/publishing/PNSHK-110103-side-zoom.jpg

咪聽 #16 條友鳩 up 啦, UHT 洗鬼變奶粉先消毒咩

巴氏 > 鮮牛奶
UHT > 純牛奶/牛奶
其他 > 牛奶飲品

你呢個分類方法簡而精#good#

明治藍盒
100%鮮牛奶飲品, 即係咩黎?
泡菜與蝗蟲
引用
22/06/2026 11:22
日本啲牛奶無乜特別值得吹奏,去北海道農場飲過都唔覺,同歐英澳紐比。
而且香港人講日本奶都係鍾意佢哋啲高價uht奶:o)

大陸奶源/大陸奶落到嚟都唔撚平#ass#

你未飲過好嘢啫
我喺北海道揸車11000km
都有幾支好飲


只係好飲就已經唔到要求,講緊要同歐英澳紐比

我去咗64日
環繞咗北海道三個圈
起碼有五支係好飲
俾自己戇鳩買uht/成份調整牛奶
怪得邊個?

講咗牛奶就係科技與狠活/忒修斯之船
基本上tune過哂成份,再均質化先至入樽
唔係正常人諗住消毒完就入樽禁天然


等等先,你唔會係未去過歐洲澳洲紐西蘭呀嘛?_?cl

英,德,芬蘭,波蘭,俄


咁你吹奏日本奶都算合理
‌‌東京熱
引用
22/06/2026 11:29
飲咁多奶生cancer
4.
引用
22/06/2026 11:57
日本啲牛奶無乜特別值得吹奏,去北海道農場飲過都唔覺,同歐英澳紐比。
而且香港人講日本奶都係鍾意佢哋啲高價uht奶:o)

大陸奶源/大陸奶落到嚟都唔撚平#ass#

你未飲過好嘢啫
我喺北海道揸車11000km
都有幾支好飲


只係好飲就已經唔到要求,講緊要同歐英澳紐比

我去咗64日
環繞咗北海道三個圈
起碼有五支係好飲
俾自己戇鳩買uht/成份調整牛奶
怪得邊個?

講咗牛奶就係科技與狠活/忒修斯之船
基本上tune過哂成份,再均質化先至入樽
唔係正常人諗住消毒完就入樽禁天然


等等先,你唔會係未去過歐洲澳洲紐西蘭呀嘛?_?cl

英,德,芬蘭,波蘭,俄


咁你吹奏日本奶都算合理

日本奶都唔係每一支都好飲#cn#
如果單講味道大陸有啲都好正,但究竟係唔係科技真係冇人知
徒手剝榴槤
引用
22/06/2026 12:08
條傻閪係咪含台狗撚含傻咗[sosad]

呢度都好多,日日睇1450 post既台灣新聞睇到變弱智[sosad]
SPSS 169.0
引用
22/06/2026 12:09
香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

我飲開d uht全部無寫牛奶飲品架喎:o)

https://medias.pns.hk/publishing/PNSHK-110103-side-zoom.jpg

咪聽 #16 條友鳩 up 啦, UHT 洗鬼變奶粉先消毒咩

巴氏 > 鮮牛奶
UHT > 純牛奶/牛奶
其他 > 牛奶飲品


https://instagram.fhkg10-1.fna.fbcdn.net/v/t51.82787-15/564880337_17906876697252079_7751530612021921934_n.jpg?stp=dst-jpegr_e35_tt6&_nc_cat=103&ig_cache_key=Mzc0NDk3NzQ0Mjc0MzUwMDQxOA%3D%3D.3-ccb7-5&ccb=7-5&_nc_sid=58cdad&efg=eyJ2ZW5jb2RlX3RhZyI6IkNBUk9VU0VMX0lURU0ueHBpZHMuMTkyMC5oZHIucmVndWxhcl9waG90by5DMyJ9&_nc_ohc=oUBReb57udoQ7kNvwFOySDc&_nc_oc=AdpZy3ZQt1b-emWJSUM2KkI813hfalWP2rkagmU4LAAC8btR4NUldDWUSV075DLG3wg&_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&_nc_zt=23&se=-1&_nc_ht=instagram.fhkg10-1.fna&_nc_gid=M-HB2yAaqbKc_SK_Zptpzw&_nc_ss=7a22e&oh=00_Af8hzFFGh3MmObhRGqocHPZRK6shuQ6F4Wvbm-I82Cy6SA&oe=6A3E6C0D

有啲係咁撚樣陰鳩人


佢冇陰你
大大隻字寫住favoured milk beverage,即係香港嘅「牛奶飲品」
保利、子母出好多呢啲cheap野


https://www.pns.hk/en/pauls-pure-milk-uht-export-4x6x250ml/p/BP_113808

https://upload.hkgolden.media/comment/pfbdivea.fhk3zjb240k.jzdzgtyr3je.5yz.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/o05ipwed.dmvso1smlun.abuerqdxpss.4yj.jpg

保利都有出 UHT 牛奶, 唔係牛奶飲品
都係果句, 唔係 UHT 就係奶粉沖.
Fox two
引用
22/06/2026 12:21
https://resource02.ulifestyle.com.hk/ulcms/content/article/ogimage/2023/05/20230529115016_3c4817fd0a73064e5b88f3723dcc092976ea6dbc.png

https://upload.hkgolden.media/comment/po0wwacw.vvfzp5dapxi.m5u0l213z20.i30.jpg
Fox two
引用
22/06/2026 12:27
唔係沖咖哩要打奶泡飲Uht算吧#hoho#dw

我就咁飲分唔到巴士德同Uht
小朋友講大話
引用
22/06/2026 12:54
唔係沖咖哩要打奶泡飲Uht算吧#hoho#dw

我就咁飲分唔到巴士德同Uht

你分唔到就縮番入老母個閪
唔好衝出黎摟屌#ng#
北姑十二樂芳
引用
22/06/2026 12:58
好鐘意飲, 但飲完肚痾 :-(
今晚冇機打
引用
22/06/2026 13:00
單野好似係有人想宣傳大陸咁近,佢送的奶來就唔駛捱貴奶#cn#
巧仁
引用
22/06/2026 13:07
啲牛係邊住。。。
kilogram
引用
22/06/2026 13:20
牛奶以前都有分金蓋銀蓋
個分別,你地問返間公司


金蓋奶粉沖銀蓋鮮牛奶,但飲落差不多[sosad]


維記

4 同 3.6 都有分別
kilogram
引用
22/06/2026 13:23
我算係奶迷,一天飲一升以上

不過只飲雪

熱鮮奶怪怪地

出街反而飲其他多
ActionScript
引用
22/06/2026 13:35
台灣人嘈奶貴係因為入口同本土個價都俾企業操控#hehe# 無得平

牛奶個成本好低
壽司龍
引用
22/06/2026 13:37
條傻閪係咪含台狗撚含傻咗[sosad]

呢度都好多,日日睇1450 post既台灣新聞睇到變弱智[sosad]

國民黨最想搞到台灣人變弱智 無腦統一
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]