香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶
問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)
恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶
日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數
乜野狠活
全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。
容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。