呢個人講香港係無鮮奶的都係奶粉加水沖 真唔真? - 香港高登
[登入]
大南街公子
引用
22/06/2026 01:20
見Facebook啲台灣人討論牛奶價錢問題 見到有個香港人爆料

https://upload.hkgolden.media/comment/hn5bedw5.lprmvqgwxuy.sziegp1mcnq.xel.jpg

原Post
https://www.facebook.com/xiao.s.feng/posts/pfbid0TLmJaXBsZaRcaZD889YEjaZff7YycmW12raHtGZDgmUXfLnyAcqnNmHMuvxfz1NLl
寶生永夢(Z)
引用
22/06/2026 01:24
万刀甲走得太前
射你的眼珠
引用
22/06/2026 01:27

維記十字牌都係用生乳
EUKW20
引用
22/06/2026 01:32
https://upload.hkgolden.media/comment/odkve3k2.54qyhdpcufn.ppp3com1rmn.sfw.jpg
再打會死
引用
22/06/2026 01:34
https://resource02.ulifestyle.com.hk/ulcms/content/article/ogimage/2023/05/20230529115016_3c4817fd0a73064e5b88f3723dcc092976ea6dbc.png
油能剋肛
引用
22/06/2026 01:37
唔係簡單D睇個描述牛奶飲品同鮮牛奶就分得出咩
點解好似新大陸咁
藍圈章魚
引用
22/06/2026 02:29
以為台狗發神經, 點知香港人黎:o)
桑拿我好熟
引用
22/06/2026 02:48
條傻閪係咪含台狗撚含傻咗[sosad]
二本松
引用
22/06/2026 02:53
智撚障, 惠康保利1L都唔使25蚊:o)
國際大刀使
引用
22/06/2026 02:57
4.3以外都係垃圾
黃白虎紋貓
引用
22/06/2026 03:05
啲台狗嘈緊台灣新鮮牛奶貴
又吹奏佢地無大陸奶進口
割柒自殺
引用
22/06/2026 03:07
咪玩啦,日本嘢香港都係廿幾蚊就有
台仔唔敢認第一要屈人貴過自己
星降月貓
引用
22/06/2026 03:24
咁「十字牌牛奶」係咪撚嘢來?[sosad]

舖頭凍櫃 (巴士德消毒) 同架上盒裝 (超高溫消毒) 嘅都係鮮奶
寫 "牛奶飲品" 嘅先係粉劑再沖水, 但會係因為要調成特製味道, e.g. 朱奶
魔蟹
引用
22/06/2026 03:26
牛奶以前都有分金蓋銀蓋
個分別,你地問返間公司
魔蟹
引用
22/06/2026 03:34
咁「十字牌牛奶」係咪撚嘢來?[sosad]

舖頭凍櫃 (巴士德消毒) 同架上盒裝 (超高溫消毒) 嘅都係鮮奶
寫 "牛奶飲品" 嘅先係粉劑再沖水, 但會係因為要調成特製味道, e.g. 朱奶

只要有信從,就有十字鮮奶
阿里lu ya
魔蟹
引用
22/06/2026 03:39
香港仲有無乳牛?有都去左上海街呠蘭街開工啦
4.
引用
22/06/2026 03:40
香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數
露人丁
引用
22/06/2026 04:24
香港不嬲有班人好鍾意唱衰香港,有啲係真冇腦,乜都唔識但係總之就覺得香港咩嘢都係垃圾。有一啲就係知香港嘅好嘢,但係唔可以接受香港係好,會專登講大話唱衰香港
G_lag
引用
22/06/2026 06:46
香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。
Peach
引用
22/06/2026 07:11
香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

UHT最正係唔使雪
Peach
引用
22/06/2026 07:12
香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

UHT最正係開封前唔使雪
泡菜與蝗蟲
引用
22/06/2026 07:29
日本啲牛奶無乜特別值得吹奏,去北海道農場飲過都唔覺,同歐英澳紐比。
而且香港人講日本奶都係鍾意佢哋啲高價uht奶:o)

大陸奶源/大陸奶落到嚟都唔撚平#ass#
小朋友講大話
引用
22/06/2026 07:45
香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

UHT最正係開封前唔使雪


而家超市已經好撚興
將啲uht牛奶擺落雪櫃扮巴士得鮮奶呃傻仔
網樂三代目
引用
22/06/2026 08:08
見Facebook啲台灣人討論牛奶價錢問題 見到有個香港人爆料

https://upload.hkgolden.media/comment/hn5bedw5.lprmvqgwxuy.sziegp1mcnq.xel.jpg

原Post
https://www.facebook.com/xiao.s.feng/posts/pfbid0TLmJaXBsZaRcaZD889YEjaZff7YycmW12raHtGZDgmUXfLnyAcqnNmHMuvxfz1NLl





哦!其實好好啦~
中國的都係工業奶精加水沖 呀!
4.
引用
22/06/2026 08:12
香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

UHT最正係開封前唔使雪


而家超市已經好撚興
將啲uht牛奶擺落雪櫃扮巴士得鮮奶呃傻仔

批戇鳩睇到日本做就以為係高級嘢
4.
引用
22/06/2026 08:13
日本啲牛奶無乜特別值得吹奏,去北海道農場飲過都唔覺,同歐英澳紐比。
而且香港人講日本奶都係鍾意佢哋啲高價uht奶:o)

大陸奶源/大陸奶落到嚟都唔撚平#ass#

你未飲過好嘢啫
我喺北海道揸車11000km
都有幾支好飲
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]