所以呢個世代好多何伯
細個入咗腦"後生努力搵錢,老咗有錢咪攬女周圍去......"...... 最後拖住隻河馬最遠上深圳玩

好多事 有時限 過左就無
E.G 我中學時無偷去 德福機舖( 安全成人場) , 就無法 感受 ZDX SEED D 氣氛,
E.G 我中學時晚上無偷去 逸港居 釣魚 , 我就無 連5-6條 幾斤星鱸 , 十斤魚 經驗, 現在起左橋之後已經無, 太光好難釣 ( 這生人都無機會)
E.G 我中學時當年無去打籃球, 無左少年人, 極高行動力組織力
E.G 我中學時無去學結他 , 現在我就好難再學 節奏感, 手指都好硬
E.G 我中學時無去學棋, 我就無好好計劃能力, 入大學都不一定成功
E.G 我中學時無跟PASSION 去玩, 現在絕不會有獨有技能