kilogram
22/06/2026 08:39
打麻雀
kilogram
22/06/2026 08:41
所以咁多北上
搭飛機已係難頂
最近有啲體會,40幾歲人再新玩返高達模型,買隻RG玩已經發現啲件細到睇唔到,手又震,只可玩到MG
40幾手震吹大左
可能係眼震當左手震
重點係有錢
上年喺日本,識咗對香港老夫婦
去一次南極都洗20萭
無法咁上下財力根本去唔到
最近有啲體會,40幾歲人再新玩返高達模型,買隻RG玩已經發現啲件細到睇唔到,手又震,只可玩到MG

平時睇電話用 +1.0 老花鏡,砌模型要拎副 +2.0 出黎先掂...
最近有啲體會,40幾歲人再新玩返高達模型,買隻RG玩已經發現啲件細到睇唔到,手又震,只可玩到MG
40幾手震吹大左
可能係眼震當左手震
你老母晚晚同黑鬼玩車震
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
最近有啲體會,40幾歲人再新玩返高達模型,買隻RG玩已經發現啲件細到睇唔到,手又震,只可玩到MG
40幾手震吹大左
可能係眼震當左手震
你老母晚晚同黑鬼玩車震
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
你老母狗狗震
最近有啲體會,40幾歲人再新玩返高達模型,買隻RG玩已經發現啲件細到睇唔到,手又震,只可玩到MG
40幾手震吹大左
可能係眼震當左手震
你老母晚晚同黑鬼玩車震
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
汪汪汪汪汪汪
![[???]](/faces/wonder2.gif)
係架
見識梗係親後生
老左好多地方去唔到
你唔會去南北極
去芬蘭睇極光
去爬喜馬拉亞山
去墨西哥感受死人文化
去非洲睇動物大遷徙
去西藏感受藏傳佛教
老左無體力去做咁多野
係架
見識梗係親後生
老左好多地方去唔到
你唔會去南北極
去芬蘭睇極光
去爬喜馬拉亞山
去墨西哥感受死人文化
去非洲睇動物大遷徙
去西藏感受藏傳佛教
老左無體力去做咁多野
有咩好去呀淋病越傻豬
![[369]](/faces/369.gif)
我諗都好睇身體狀況嘅

退休係同老伴去旅遊 , 如果仲相處到 , 互相照顧入老年 ; 然後踏入真正老年 ...