一啲感慨,"退咗休先至周圍去玩" 並唔係咁可行 - 香港高登
[登入]
promised_tou
引用
21/06/2026 23:04
其實都係分享啲阿媽係女人嘅睇法

好多時啲長輩全部都係咁講,後生去打工,退咗休大把時間。
但去到60幾70歲,邊有咁多精力周圍去。
生命好無常,瞓瞓下覺可以唔會醒返,或者食完個靚lunch,行出街俾衝燈嘅車撞:-( #adore#
巫思異
引用
21/06/2026 23:10
其實都係分享啲阿媽係女人嘅睇法

好多時啲長輩全部都係咁講,後生去打工,退咗休大把時間。
但去到60幾70歲,邊有咁多精力周圍去。
生命好無常,瞓瞓下覺可以唔會醒返,或者食完個靚lunch,行出街俾衝燈嘅車撞:-( #adore#


"瞓瞓下覺可以唔會醒返,或者食完個靚lunch,行出街俾衝燈嘅車撞" 呢D冇得講,正如點知去完蜜月返來個程的士係去黃泉
likyhohk
引用
21/06/2026 23:10
其實都係分享啲阿媽係女人嘅睇法

好多時啲長輩全部都係咁講,後生去打工,退咗休大把時間。
但去到60幾70歲,邊有咁多精力周圍去。
生命好無常,瞓瞓下覺可以唔會醒返,或者食完個靚lunch,#145789行出街俾衝燈嘅車撞:-( #adore#
Dicky616
引用
21/06/2026 23:16
勒老闆
引用
21/06/2026 23:17
最近有啲體會,40幾歲人再新玩返高達模型,買隻RG玩已經發現啲件細到睇唔到,手又震,只可玩到MG
食旗牙
引用
21/06/2026 23:45
最近有啲體會,40幾歲人再新玩返高達模型,買隻RG玩已經發現啲件細到睇唔到,手又震,只可玩到MG

:-(
阿魯卡(半退)
引用
21/06/2026 23:46
退左休被個官你做呀ON99[think]cl
智雯BB
引用
21/06/2026 23:47
諗辦法早啲退休,例如40歲退休
答桑下乞兒問
引用
21/06/2026 23:47
係 所以我都退左休 每個月返幾日散工 拎D錢去食餐好就算 有大病就等死
甘梓江
引用
21/06/2026 23:54
已經唔講大病, 老牛吃嫩草都要慢慢妹吓妹吓, 有心冇力[banghead] :-( :~(
我有3CM
引用
21/06/2026 23:59
唔好睇小老嘢, 近年去過兩次四五千米嘅高地, D六七十歲個個都無事, 反而兩次都有幾件後生嘅出現高山反應, 上唔到山, 要留响山腳面青唇白吸氧氣
其中最誇張一次係個80後塊面白晒, 攤咗喺度, 心跳去到130, 血氧跌到70以下, 要揾人急救,反而老嘢個個都無事, 可能平時食得補品多
B頭佬III
引用
22/06/2026 00:02

玩下手60歲退休61歲瓜柴
搵落幾多都嘆唔到
阿魯卡(半退)
引用
22/06/2026 00:15
有效日期

掛念便見面吧 心都開滿花
說話吧ˉ紀念吧 於有效期限
美麗吧ˉ燦爛吧 只恐一秒間
雨落下ˉ戲落下 搬到別個家

慢慢地計算 節奏已中斷
並未及了卻心裡願
命運像跳舞 哪會跳不完
現在盡快眷戀

下班機ˉ登機證怕已無效
下首歌ˉ遲來錯過了熱鬧
下班車ˉ風景已變了容貌
下一位ˉ如何再去與光陰賽跑

覺悟吧ˉ慶幸吧 不必等最好
結伴吧ˉ決裂吧 於有效期限
暢聚吧ˉ快活吧 不必等結疤
告別吧ˉ再會吧 聲線未變差

慢慢地計算 節奏已中斷
並未及了卻心裡願
命運像跳舞 哪會跳不完
現在盡快眷戀
𓃹耀漢𓃠
引用
22/06/2026 00:27
所以呢個世代好多何伯
細個入咗腦"後生努力搵錢,老咗有錢咪攬女周圍去......"...... 最後拖住隻河馬最遠上深圳玩 :~(2fn
新註冊咁撚煩
引用
22/06/2026 00:39
活在當下及時行樂#cn#
新註冊咁撚煩
引用
22/06/2026 00:40
唔好睇小老嘢, 近年去過兩次四五千米嘅高地, D六七十歲個個都無事, 反而兩次都有幾件後生嘅出現高山反應, 上唔到山, 要留响山腳面青唇白吸氧氣
其中最誇張一次係個80後塊面白晒, 攤咗喺度, 心跳去到130, 血氧跌到70以下, 要揾人急救,反而老嘢個個都無事, 可能平時食得補品多

80後讀太多書 又要返工 身體會好子至奇
阿魯卡(半退)
引用
22/06/2026 00:47
所以呢個世代好多何伯
細個入咗腦"後生努力搵錢,老咗有錢咪攬女周圍去......"...... 最後拖住隻河馬最遠上深圳玩 :~(2fn

好多事 有時限 過左就無

E.G 我中學時無偷去 德福機舖( 安全成人場) , 就無法 感受 ZDX SEED D 氣氛,
E.G 我中學時晚上無偷去 逸港居 釣魚 , 我就無 連5-6條 幾斤星鱸 , 十斤魚 經驗, 現在起左橋之後已經無, 太光好難釣 ( 這生人都無機會)
E.G 我中學時當年無去打籃球, 無左少年人, 極高行動力組織力
E.G 我中學時無去學結他 , 現在我就好難再學 節奏感, 手指都好硬
E.G 我中學時無去學棋, 我就無好好計劃能力, 入大學都不一定成功
E.G 我中學時無跟PASSION 去玩, 現在絕不會有獨有技能
太平洋道人
引用
22/06/2026 00:48
退唔退休都冇咩興趣去[sosad]
佢地註定仆街
引用
22/06/2026 01:17
有樣野叫郵輪囉 :o) :o) :o) :o) :o) :o)
over001
引用
22/06/2026 05:38
:)
常言道
引用
22/06/2026 06:20
活在當下及時行樂#cn#

膠盛投資銀行
引用
22/06/2026 06:25
就貼下呢位仁兄先
https://ec.ltn.com.tw/article/breakingnews/5479094
諾貝爾和平侵
引用
22/06/2026 07:36
好多 XG 人 攬撚住層樓過世 ,

只係 50 60 後專利

80 90 後根本唔 work, 到佢地 供完層樓, 內心已經被掏空左 :o) :o)
真.不該
引用
22/06/2026 08:18
其實都係分享啲阿媽係女人嘅睇法

好多時啲長輩全部都係咁講,後生去打工,退咗休大把時間。
但去到60幾70歲,邊有咁多精力周圍去。
生命好無常,瞓瞓下覺可以唔會醒返,或者食完個靚lunch,行出街俾衝燈嘅車撞:-( #adore#

其實唔好睇得60~70歲就會冇咩體力,而家60~70歲 d人睇落仲好後生同好體力,不過,我係贊成唔好等老先去享受既。。。。:-( :-( :-( :-(
‌‌東京熱
引用
22/06/2026 08:36
退咗都冇健康
零幻先生
引用
22/06/2026 08:37
最近有啲體會,40幾歲人再新玩返高達模型,買隻RG玩已經發現啲件細到睇唔到,手又震,只可玩到MG

40幾手震吹大左
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]