[
登入
]
第 1 頁
而家跑步有個好奇怪現象
志摩リン
21/06/2026 21:02
頭1-2公里 心態死下死下咁
之後2公里後個腦同隻腳好似分開咁
聽住歌個腦好空進入無我境界不斷跑、隻腳完全感受唔到攰、腦不斷空腳不斷跑好似分開咁、但唔可以停低休息一停低腦同隻腳又會連接返咁
最近先開始咁 你地有冇咁狀態?
姬絲秀忒
21/06/2026 21:16
未熱身?
應該一開始由靜到動,你身體黎唔切適應,肌肉即刻要大量氧氣,但肺開機要時間, 之後整左d氧債,你變相要用無氧系統(atp)黎頂,所以你先會辛苦,
熱完身心跳起左 再郁應該就無事
志摩リン
21/06/2026 21:28
未熱身?
應該一開始由靜到動,你身體黎唔切適應,肌肉即刻要大量氧氣,但肺開機要時間, 之後整左d氧債,你變相要用無氧系統(atp)黎頂,所以你先會辛苦,
熱完身心跳起左 再郁應該就無事
Thanks 應該係
師仔仙青申
21/06/2026 21:33
腎上線素
時間AI
21/06/2026 21:36
2次呼吸
民主歌星獻忠
21/06/2026 21:46
離死期不遠
破麻
21/06/2026 21:57
你係咪食咗大麻
拆雲
21/06/2026 21:59
離死期不遠
志摩リン
21/06/2026 22:31
離死期不遠
巧仁
21/06/2026 22:34
下年渣馬你第一
第 1 頁
回覆
留名
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]