[
登入
]
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
哈馬斯公開集體處決加沙平民現場
over001
22/06/2026 07:28
睇錯馬斯哈
知道不會爆煲
22/06/2026 07:32
有冇數字睇下
哈馬斯殺平民
會唔會多過以色列100分之一?
有冇數字睇下
以色列公開處決平民
有冇蛤螞蟖1000分之一?
司徒老賊
22/06/2026 09:07
你地講野真係好搞笑
哈馬斯係恐怖份子
你地第一日知咩?
你覺得佢地做呢D野,係超出你想像範圍
好震驚?
從來冇人講過哈馬斯唔係仆街
只不過你地接受唔到個事實
就係以色列比哈馬斯仆街一百倍
你地既行為
只不過係妖魔化哈馬斯
然後試圖將以色列既所有仆街野合理化
你地係唔明自己講D野係幾痴線
司徒老賊
22/06/2026 09:09
你地講D野
永遠係成班小學雞咁
好似對成個國際版圖,對國際新聞完全無知
你地屌D左膠0N9
其實你地講D野
有時仲0N9過D左膠
只係你地自己唔發覺
RacingDriver
22/06/2026 09:21
你地講D野
永遠係成班小學雞咁
好似對成個國際版圖,對國際新聞完全無知
你地屌D左膠0N9
其實你地講D野
有時仲0N9過D左膠
只係你地自己唔發覺
用番你嘅logic, 以色列仆街唔代表哈馬斯唔係大仆街, 但係D左癌就睇唔到甚至支持佢哋
蛋蛋RAISER
22/06/2026 09:26
你地講野真係好搞笑
哈馬斯係恐怖份子
你地第一日知咩?
你覺得佢地做呢D野,係超出你想像範圍
好震驚?
從來冇人講過哈馬斯唔係仆街
只不過你地接受唔到個事實
就係以色列比哈馬斯仆街一百倍
你地既行為
只不過係妖魔化哈馬斯
然後試圖將以色列既所有仆街野合理化
你地係唔明自己講D野係幾痴線
所以話你都發神經
人地斬9我, 所以我斬9佢
然後我試圖用人地斬我呢件事去合理化我斬9佢呢個事實?
SPSS 169.0
22/06/2026 09:49
搞撚笑, 講到哈馬斯比以色列用枝槍指住個頭, 含淚處決自己平民一樣
所以話左膠同支持蚆蛔果班真係弱智兼無腦, 完全係 useful idiot
力食神
22/06/2026 09:51
搞撚笑, 講到哈馬斯比以色列用枝槍指住個頭, 含淚處決自己平民一樣
所以話左膠同支持蚆蛔果班真係弱智兼無腦, 完全係 useful idiot
反猶唔緊要
走去支持伊屍難就真係弱鳩智
佢地真係攪店到猶
就攪歐豬
之後就一定攪鳩你
知道不會爆煲
22/06/2026 09:52
你地講野真係好搞笑
哈馬斯係恐怖份子
你地第一日知咩?
你覺得佢地做呢D野,係超出你想像範圍
好震驚?
從來冇人講過哈馬斯唔係仆街
只不過你地接受唔到個事實
就係以色列比哈馬斯仆街一百倍
你地既行為
只不過係妖魔化哈馬斯
然後試圖將以色列既所有仆街野合理化
你地係唔明自己講D野係幾痴線
呢個post關以色列乜事?
齋屌鳩蛤螞蟖唔得既?
SPSS 169.0
22/06/2026 09:55
搞撚笑, 講到哈馬斯比以色列用枝槍指住個頭, 含淚處決自己平民一樣
所以話左膠同支持蚆蛔果班真係弱智兼無腦, 完全係 useful idiot
反猶唔緊要
走去支持伊屍難就真係弱鳩智
佢地真係攪店到猶
就攪歐豬
之後就一定攪鳩你
我淨係知道猶太人幾痴線惡毒都唔會當街斬人頭落黎
最簡單一個問題, 普通一個男人或女人, 唔好講戰爭有支導彈跌落黎, 去邊個地方旅遊或者生活會安全 d? 邊個地方比人斬頭處決既機會大 d? 以色列定加沙?
自己都唔想去加沙或者比蚆蛔統治, 咁點會無啦啦走去支持蚆蛔?
司徒老賊
22/06/2026 09:59
支持以色列既呢班弱智仔
永遠接受唔到
以色列比哈馬斯更仆街
先要係咁講哈馬斯點點
去合理化以色列既痴線行為
美國Mage派都開始唔支持以色列
但高登仔仲好似以色列既奶狗咁
人地痾篤屎都係香
聯合國早幾日先將以色列加入埋性罪行名單
你地咪無視晒以色列做過既野
繼續定義所有正常人都係左膠囉
個事實係
以色列就從來都唔係你地想像既所謂正義之師
而係新一代邪惡軸心
只係你地永遠都係一班唔敢接受現實既懦夫
蛋蛋RAISER
22/06/2026 10:04
支持以色列既呢班弱智仔
永遠接受唔到
以色列比哈馬斯更仆街
先要係咁講哈馬斯點點
去合理化以色列既痴線行為
美國Mage派都開始唔支持以色列
但高登仔仲好似以色列既奶狗咁
人地痾篤屎都係香
聯合國早幾日先將以色列加入埋性罪行名單
你地咪無視晒以色列做過既野
繼續定義所有正常人都係左膠囉
個事實係
以色列就從來都唔係你地想像既所謂正義之師
而係新一代邪惡軸心
只係你地永遠都係一班唔敢接受現實既懦夫
原來以色列有周街斬自己國民個頭落黎
原來以色列女人地立係仲差過中東啲女人
.老鬼.
22/06/2026 10:04
睇錯馬斯哈
睇錯哈迪斯
力食神
22/06/2026 10:08
支持以色列既呢班弱智仔
永遠接受唔到
以色列比哈馬斯更仆街
先要係咁講哈馬斯點點
去合理化以色列既痴線行為
美國Mage派都開始唔支持以色列
但高登仔仲好似以色列既奶狗咁
人地痾篤屎都係香
聯合國早幾日先將以色列加入埋性罪行名單
你地咪無視晒以色列做過既野
繼續定義所有正常人都係左膠囉
個事實係
以色列就從來都唔係你地想像既所謂正義之師
而係新一代邪惡軸心
只係你地永遠都係一班唔敢接受現實既懦夫
原來以色列有周街斬自己國民個頭落黎
原來以色列女人地立係仲差過中東啲女人
我左右,成條街都係猶太人
我希望唔好變晒巴基/伊屍難佬
咁我想唔搬都唔得
幾撚弱智會支持伊屍難
比利海靈頓
22/06/2026 11:52
你地講野真係好搞笑
哈馬斯係恐怖份子
你地第一日知咩?
你覺得佢地做呢D野,係超出你想像範圍
好震驚?
從來冇人講過哈馬斯唔係仆街
只不過你地接受唔到個事實
就係以色列比哈馬斯仆街一百倍
你地既行為
只不過係妖魔化哈馬斯
然後試圖將以色列既所有仆街野合理化
你地係唔明自己講D野係幾痴線
你同我碌返上去睇吓成條thread入面係邊個傻鳩第1個講以色列
我的妹妹很少
22/06/2026 11:52
有冇數字睇下
哈馬斯殺平民
會唔會多過以色列100分之一?
伊斯蘭國都殺好多人,但肯定無美國殺得咁多
毛澤東殺中国人呢?
星降月貓
22/06/2026 14:36
睇錯馬斯哈
睇錯哈迪斯
冥王哈迪斯
撚屌奇俠
22/06/2026 14:38
大力先生
22/06/2026 14:42
2026年仲咁蒙
晨周任我痕
22/06/2026 14:53
夠鐘食藥喇
唔係姑娘又鬧架喇
Fox two
22/06/2026 17:19
夠鐘食藥喇
唔係姑娘又鬧架喇
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]