[
登入
]
硬件台
第 1 頁
硬件台
賣本好多年水貨電話嘅 ETOPIA 突然執笠……?
食旗牙
21/06/2026 17:35
有冇手足知內幕??
咖哩海鮮味
21/06/2026 18:15
上個月 個網已經死左
話裝修定搬
Peach
21/06/2026 19:36
上個月 個網已經死左
話裝修定搬
係
唔係執
不過見佢都冇乜款賣
咁都有得賺
AMD User
21/06/2026 21:25
有冇手足知內幕??
冇任何憑據, 純粹我個人直覺估計
應該同政府打壓走鬼老鼠貨有關係
食旗牙
21/06/2026 21:46
有冇手足知內幕??
冇任何憑據, 純粹我個人直覺估計
應該同政府打壓走鬼老鼠貨有關係
英國政府?
drop.
21/06/2026 21:49
以後少間信得過既
馮盈盈死忠
21/06/2026 21:49
以後少間信得過既 >_<
AMD User
22/06/2026 01:17
有冇手足知內幕??
冇任何憑據, 純粹我個人直覺估計
應該同政府打壓走鬼老鼠貨有關係
英國政府?
係香港政府
前排新聞報導過 觀塘係老鼠(盜竊)貨中轉站
改咩名!!
22/06/2026 03:09
而家仲有邊間信得過
B頭佬III
22/06/2026 03:37
以後買水機要去鬼域嗎?
芝士條
22/06/2026 04:27
原來執左
Guideway_Bus
22/06/2026 07:17
時事台:鴻圖道賣華強北手機爆紅 源頭被指英國失竊電話 業界強調貿易正當 (2026-3-24)
https://forum.hkgolden.com/thread/8036000/page/1
青山金比
22/06/2026 08:00
我部 pixel 10 都係果度買
加德里奥
22/06/2026 10:36
而家仲有邊間信得過
RacingDriver
22/06/2026 10:39
水貨店逃税, 過幾個月未開過第二間
馮盈盈死忠
22/06/2026 11:31
而家仲有邊間信得過
無了 >_<
一係我遲 d 開一間 >_<
食旗牙
22/06/2026 11:42
我部 pixel 10 都係果度買
我正想買就執 >_<
食旗牙
22/06/2026 11:42
而家仲有邊間信得過
無了 >_<
一係我遲 d 開一間 >_<
ok g chi daddy
約伯
23/06/2026 12:39
標榜賣水貨 佢唔死邊個死
網店都係倉庫直出 除非佢整埋個倉姐
快屌俠
23/06/2026 12:41
我都同佢買過幾好
早兩日諗住買電話點知乜都冇得賣
硬件台
第 1 頁
硬件台
回覆
留名
硬件台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]