賣本好多年水貨電話嘅 ETOPIA 突然執笠……? - 香港高登
[登入]
食旗牙
引用
21/06/2026 17:35
有冇手足知內幕??
咖哩海鮮味
引用
21/06/2026 18:15
上個月 個網已經死左
話裝修定搬
Peach
引用
21/06/2026 19:36
上個月 個網已經死左
話裝修定搬


唔係執
不過見佢都冇乜款賣
咁都有得賺[sosad]
AMD User
引用
21/06/2026 21:25
有冇手足知內幕??

冇任何憑據, 純粹我個人直覺估計
應該同政府打壓走鬼老鼠貨有關係
食旗牙
引用
21/06/2026 21:46
有冇手足知內幕??

冇任何憑據, 純粹我個人直覺估計
應該同政府打壓走鬼老鼠貨有關係

英國政府?
drop.
引用
21/06/2026 21:49
以後少間信得過既 [shocking]
馮盈盈死忠
引用
21/06/2026 21:49
以後少間信得過既 >_<
AMD User
引用
22/06/2026 01:17
有冇手足知內幕??

冇任何憑據, 純粹我個人直覺估計
應該同政府打壓走鬼老鼠貨有關係

英國政府?

係香港政府
前排新聞報導過 觀塘係老鼠(盜竊)貨中轉站
改咩名!!
引用
22/06/2026 03:09
而家仲有邊間信得過:-(
B頭佬III
引用
22/06/2026 03:37
以後買水機要去鬼域嗎?:-(lm
芝士條
引用
22/06/2026 04:27
原來執左#oh#
Guideway_Bus
引用
22/06/2026 07:17
時事台:鴻圖道賣華強北手機爆紅 源頭被指英國失竊電話 業界強調貿易正當 (2026-3-24)
https://forum.hkgolden.com/thread/8036000/page/1
青山金比
引用
22/06/2026 08:00
我部 pixel 10 都係果度買:-(
加德里奥
引用
22/06/2026 10:36
而家仲有邊間信得過:-(
RacingDriver
引用
22/06/2026 10:39
水貨店逃税, 過幾個月未開過第二間
馮盈盈死忠
引用
22/06/2026 11:31
而家仲有邊間信得過:-(

無了 >_<
一係我遲 d 開一間 >_<
食旗牙
引用
22/06/2026 11:42
我部 pixel 10 都係果度買:-(

我正想買就執 >_<
食旗牙
引用
22/06/2026 11:42
而家仲有邊間信得過:-(

無了 >_<
一係我遲 d 開一間 >_<

ok g chi daddy
約伯
引用
23/06/2026 12:39
標榜賣水貨 佢唔死邊個死[sosad] 網店都係倉庫直出 除非佢整埋個倉姐
快屌俠
引用
23/06/2026 12:41
我都同佢買過幾好
早兩日諗住買電話點知乜都冇得賣:~(
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]