有小學擬辦「世界盃之夜」 7.15凌晨2點半返學校睇四強 - 香港高登
[登入]
陳探
引用
21/06/2026 17:14
有網民在社交平台分享一張小學向家長發放通告,內容有關校方擬於7月15日凌晨2時半在校內舉行「世界盃之夜」,稱讓學生體驗大型體育盛事的熱烈氣氛,培養體育精神,並促進家校合作與親子關係。學生須穿著整齊夏季體育服或球衣,活動集合時間為凌晨2時半,放學時間為清晨6時,翻查世界盃賽程,相信是其中一場四強賽事。

校方:通告為意向調查 人數足夠再發活動通告

而校方也列明,該通告為意向調查,如統計人數足夠,將於6月26日發出活動通告。由於通告內容包括學校電話及負責老師,相信涉及的小學為位於將軍澳的佛教志蓮小學。記者正向校方查詢。

網民讚學校肯癲:可能一生人得一次嘅體驗

活動通告在網上流傳,網民意見兩極,有不少網民認為是讚揚活動是滿足了自己的「兒時幻想」,稱讚「幾好,學校肯癲」、「小學整呢個活動又幾貼地」、「真係可能一生人得一次嘅體驗」、「可以揸正牌唔瞓覺」,亦有人直言「幾過癮,除大學外有幾可可以喺學校玩通宵,仲要小學,難得通宵唔會俾人鬧」。

有網民嘲:2點半地鐵已經閂咗

不過也有網民質疑活動未必適合小學生,嘲「黐線,校內宿營過夜?」、「玩謝當值老師」、又笑言「破壞親子關係多啲喎,要家長凌晨送佢去之後6點又要接走佢」。亦有人考慮到實際交通問題,「2點半地鐵已經閂咗啦」、反問「要搭紅Van定係通宵巴士?」有網民戲謔「竟然支持學生唔瞓覺?」,隨即有人回應「放暑假有幾多學生真係咁乖早睡早起」。

https://upload.hkgolden.media/comment/qzf1lr4i.31kyy1flmui.uag32rxmlj2.fj2.jpg
西紅柿方便面
引用
21/06/2026 17:16
要培養體育精神既話 就叫班學生全年每天05:00 起身綀波 :o)
阿馬遜男神
引用
21/06/2026 17:18
搭的士返學?
再打會死
引用
21/06/2026 17:18
其實幾happy[sosad]
桑拿我好熟
引用
21/06/2026 17:19
一定好開心
示意圖🫣
引用
21/06/2026 17:20
睇完波返學,幾好
由天堂跌到地獄
budknight
引用
21/06/2026 17:21
咁有創意
再打會死
引用
21/06/2026 17:23
睇完波返學,幾好
由天堂跌到地獄

放暑假啦
宇宙弟兄
引用
21/06/2026 17:39
有趣
防守型前鋒
引用
21/06/2026 17:40
同國情教育扯上關係咪得囉O:-)
向白粉說不
引用
21/06/2026 17:44
同國情教育扯上關係咪得囉O:-)

開波前唱中國國歌#yup# #yup#
諾貝爾和平侵
引用
21/06/2026 17:44
睇波前記得 播國歌
邊個唔喊 無得睇
最愛李嘉欣
引用
21/06/2026 17:44
睇完波返學,幾好
由天堂跌到地獄


:o) :o) :o)
諾貝爾和平侵
引用
21/06/2026 17:45
如果 係 日本隊

活動取消 #good#
膠質疏鬆
引用
21/06/2026 17:47
會唔會係校長老師自己想睇,然後嘈D都無人理....
特浓咖啡
引用
21/06/2026 17:47
現在学生特別幸福 讚..
條那星人
引用
21/06/2026 17:52
有冇啤酒花生供應[nuts3692]
PlayJer-ism
引用
21/06/2026 17:53
開心野
妄自菲薄
引用
21/06/2026 17:54
有冇啤酒花生供應[nuts3692]

[sosad]
割柒自殺
引用
21/06/2026 17:54
點會玩謝當值老師
放暑假隨時老師癲過你
何況地區雞校學生個個住附近,洗鬼地鐵?
只要老豆肯一定玩就得
凍飲+3
引用
21/06/2026 17:58
有冇啤酒花生供應[nuts3692]

[sosad]

最好有埋女#hoho#cl
葡提(阿婆)
引用
21/06/2026 17:59
正呀#adore#
小食部開唔開,開就發達#yup#
Guideway_Bus
引用
21/06/2026 18:01
教育局會否叫停? :-[agy
因為“不利學生作息與健康” xx(fn
kilogram
引用
21/06/2026 18:02
搭的士返學?

學校畀
家長指引類別
引用
21/06/2026 18:02
[sosad]lm [sosad]lm
大南街公子
引用
21/06/2026 18:03
有冇即場投注
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]