有無人覺得一到30歲,快樂程度急速下跌? - 香港高登
[登入]
錢婆婆
引用
21/06/2026 20:15
me反而係40歲後仲開心過以前:-(


點解,因為已經降低要求同接受現實?[sosad]


應該係睇化左[sosad]

Yes! 廢人咪廢人囉,有咩所謂?[sosad] [sosad] [sosad]
行屍走肉
引用
21/06/2026 20:16
我已經沒晒人生樂趣,但唔敢自殺
會幻想出街有意外,好似俾車車死就正

:-(lm
Fox two
引用
21/06/2026 20:47
https://upload.hkgolden.media/comment/e2q1qimt.mflk5fgij2v.ganejipmxo4.ams.jpg

APT?

不是:-(dw
假牙牙牙
引用
21/06/2026 21:13
me反而係40歲後仲開心過以前:-(


點解,因為已經降低要求同接受現實?[sosad]


應該係睇化左[sosad]

Yes! 廢人咪廢人囉,有咩所謂?[sosad] [sosad] [sosad]

30歲仲想掙扎下,心態上[sosad]
條撚識轉彎
引用
21/06/2026 21:17
me反而係40歲後仲開心過以前:-(


點解,因為已經降低要求同接受現實?[sosad]


應該係睇化左[sosad]

Yes! 廢人咪廢人囉,有咩所謂?[sosad] [sosad] [sosad]

30歲仲想掙扎下,心態上[sosad]

點會啊,最多咪儲多兩個錢等收尾幾年好過D[sosad]
Mr.Slow
引用
21/06/2026 21:25
me反而係40歲後仲開心過以前:-(


點解,因為已經降低要求同接受現實?[sosad]


應該係睇化左[sosad]

Yes! 廢人咪廢人囉,有咩所謂?[sosad] [sosad] [sosad]

30歲仲想掙扎下,心態上[sosad]

40歲多啲,double 左,甚至 triple 左人工,你就會開心返 :)2fn

我好多同事都係咁
30歲入職,得 10190,42歲就有 31750
雖然都係買唔到樓,但佢都好心返好多O:-)fn O:-)fn O:-)fn
碌蕉唔夠硬
引用
21/06/2026 21:29
除左冇咁有米基本上中晒:)2fn

[video]https://video.twimg.com/amplify_video/2060352338624466944/vid/avc1/1920x1216/xn8jvw_TVYl1E-_N.mp4[/video]
𓃹耀漢𓃠
引用
21/06/2026 21:33
me反而係40歲後仲開心過以前:-(


點解,因為已經降低要求同接受現實?[sosad]


應該係睇化左[sosad]

Same here 化曬[sosad]

主要係童年創傷比較複雜,除咗遇過欺凌都有原生家庭嘅問題(父母係enjoy踩多你兩腳嗰D[sosad]fn )。但嗰個年代冇人會理呢D嘢所以長期有情緒病,試過兩次自殺不遂

係過咗40可以靠睇YT同ebook做自我診斷就慢慢走返出嚟
假牙牙牙
引用
21/06/2026 21:50
me反而係40歲後仲開心過以前:-(


點解,因為已經降低要求同接受現實?[sosad]


應該係睇化左[sosad]

Yes! 廢人咪廢人囉,有咩所謂?[sosad] [sosad] [sosad]

30歲仲想掙扎下,心態上[sosad]

點會啊,最多咪儲多兩個錢等收尾幾年好過D[sosad]

支出同收入太接近先係重點xx(
引用
21/06/2026 21:56
me反而係40歲後仲開心過以前:-(


點解,因為已經降低要求同接受現實?[sosad]


應該係睇化左[sosad]

Same here 化曬[sosad]

主要係童年創傷比較複雜,除咗遇過欺凌都有原生家庭嘅問題(父母係enjoy踩多你兩腳嗰D[sosad]fn )。但嗰個年代冇人會理呢D嘢所以長期有情緒病,試過兩次自殺不遂

係過咗40可以靠睇YT同ebook做自我診斷就慢慢走返出嚟

:O #hoho#
引用
21/06/2026 21:56
中二至中四果幾年算係開心過
𓃹耀漢𓃠
引用
21/06/2026 23:12
me反而係40歲後仲開心過以前:-(


點解,因為已經降低要求同接受現實?[sosad]


應該係睇化左[sosad]

Same here 化曬[sosad]

主要係童年創傷比較複雜,除咗遇過欺凌都有原生家庭嘅問題(父母係enjoy踩多你兩腳嗰D[sosad]fn )。但嗰個年代冇人會理呢D嘢所以長期有情緒病,試過兩次自殺不遂

係過咗40可以靠睇YT同ebook做自我診斷就慢慢走返出嚟

:O #hoho#

#adore#fn
腦霧二世
引用
21/06/2026 23:17
Social media累事啦,係真係有影響嘅,睇返上一代,知少啲係真係煩少啲
條撚識轉彎
引用
21/06/2026 23:21
Social media累事啦,係真係有影響嘅,睇返上一代,知少啲係真係煩少啲


成世人都冇識過精神病人(唔包括中二病)
但網上周不時睇人話又狂躁,又抑鬱,又自閉[sosad]
Mr.Slow
引用
22/06/2026 00:21
Social media累事啦,係真係有影響嘅,睇返上一代,知少啲係真係煩少啲


成世人都冇識過精神病人(唔包括中二病)
但網上周不時睇人話又狂躁,又抑鬱,又自閉[sosad]

eg. 創富者
狂躁:你只係個學生,月入十萬唔算多,派都派九萬
抑鬱:唔嫖唔賭,孝順父母
自閉:潛水唔上高登
李小明
引用
22/06/2026 00:24
me反而係40歲後仲開心過以前:-(


點解,因為已經降低要求同接受現實?[sosad]


應該係睇化左[sosad]

Same here 化曬[sosad]

主要係童年創傷比較複雜,除咗遇過欺凌都有原生家庭嘅問題(父母係enjoy踩多你兩腳嗰D[sosad]fn )。但嗰個年代冇人會理呢D嘢所以長期有情緒病,試過兩次自殺不遂

係過咗40可以靠睇YT同ebook做自我診斷就慢慢走返出嚟

:O #hoho#

#adore#fn

上網,資訊知識係可以改變人生...

呢下係網絡世代最大好處
抄登
引用
22/06/2026 00:39
資料爆炸同互聯網幫到好多人
但係無一個好既觀念使用佢
亦可以令壞處比好處多
資訊不受核實,加入過多情緒
亦令好多人失去理智
大家chur完真係要俾一個好好時間自己休息唔好理
食小D膠啦
引用
22/06/2026 02:19
me反而係40歲後仲開心過以前:-(


點解,因為已經降低要求同接受現實?[sosad]


應該係睇化左[sosad]

Same here 化曬[sosad]

主要係童年創傷比較複雜,除咗遇過欺凌都有原生家庭嘅問題(父母係enjoy踩多你兩腳嗰D[sosad]fn )。但嗰個年代冇人會理呢D嘢所以長期有情緒病,試過兩次自殺不遂

係過咗40可以靠睇YT同ebook做自我診斷就慢慢走返出嚟

:O :O #hoho#
綠帽小子
引用
22/06/2026 02:40
身高160cm下降159.4
頭法高峰下降0.5mm
丁丁7尺長下降6尺
戶口終身不超越3位數
可以點快樂#ng#cry

男人無頭髮慘過做乞衣

珍,男人三慯
不舉,秃,短丁#ng#cry
綠帽小子
引用
22/06/2026 02:41
me反而係40歲後仲開心過以前:-(


點解,因為已經降低要求同接受現實?[sosad]


應該係睇化左[sosad]

珍,大知弱魚,強者都在森山[sosad]cry
𓃹耀漢𓃠
引用
22/06/2026 02:47
me反而係40歲後仲開心過以前:-(


點解,因為已經降低要求同接受現實?[sosad]


應該係睇化左[sosad]

Same here 化曬[sosad]

主要係童年創傷比較複雜,除咗遇過欺凌都有原生家庭嘅問題(父母係enjoy踩多你兩腳嗰D[sosad]fn )。但嗰個年代冇人會理呢D嘢所以長期有情緒病,試過兩次自殺不遂

係過咗40可以靠睇YT同ebook做自我診斷就慢慢走返出嚟

:O #hoho#

#adore#fn

上網,資訊知識係可以改變人生...

呢下係網絡世代最大好處

agger
Fox two
引用
22/06/2026 17:21
身高160cm下降159.4
頭法高峰下降0.5mm
丁丁7尺長下降6尺
戶口終身不超越3位數
可以點快樂#ng#cry

男人無頭髮慘過做乞衣

珍,男人三慯
不舉,秃,短丁#ng#cry

精液射程越來越短:-(dw
條撚識轉彎
引用
22/06/2026 17:48
身高160cm下降159.4
頭法高峰下降0.5mm
丁丁7尺長下降6尺
戶口終身不超越3位數
可以點快樂#ng#cry

男人無頭髮慘過做乞衣

珍,男人三慯
不舉,秃,短丁#ng#cry

精液射程越來越短:-(dw


秒速五厘米:~(
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]