[
登入
]
時事台
第 1 頁
時事台
美以斬首戰術係失敗定成功
二本松
21/06/2026 15:04
如題
over001
21/06/2026 15:07
對比下入基褲入咖啡單野
大南街公子
21/06/2026 15:07
戰術成功 戰略失敗
二本松
21/06/2026 15:08
其實而家同美國刁個班係咩人黎
over001
21/06/2026 15:21
戰術成功 戰略失敗
戰略一早成功咗, B2炸咗核設施
Tropican
21/06/2026 15:23
嚴格意義
戰術成功
戰略成功
但大戰略方面,伊朗政權抵抗意志,超出預期
也因為大戰略既因素(政、經等非軍事因素,如戰後局面收拾)
明明可以繼續炸但選擇唔炸
油能剋肛
21/06/2026 16:35
收左神權經濟皮, 少咁個恐怖份母已經成功啦
波斯家陣唔係波斯, 99%信阿拉未改革, 你點殺都係咁
農村包圍城市
桑拿我好熟
21/06/2026 16:36
你都識問係
斬首
戰術,咁係咪斬咗?斬咗咪成功囉。
over001
21/06/2026 16:37
一開波已成功咗, 之後拖時間想迫對家傾deal 只係為以後幾十年幾百年伊朗無核武用
Fox two
21/06/2026 18:32
成粒頭換左仲問成唔成功
Δ δ Δ
21/06/2026 18:34
嚴格意義
戰術成功
戰略成功
但大戰略方面,伊朗政權抵抗意志,超出預期
也因為大戰略既因素(政、經等非軍事因素,如戰後局面收拾)
明明可以繼續炸但選擇唔炸
水咗出去示威嗰班死晒
力食神
21/06/2026 18:35
其實而家同美國刁個班係咩人黎
佢同緊董卓傾
但仲有18路豬候可以射飛彈
十三東西
21/06/2026 18:43
2003年美軍係一個月推霖伊拉克政權,國際上係一d質疑聲都無,邊似依家,伊朗揸旗仲係同一班人,仲要簽協議?
力食神
21/06/2026 18:56
2003年美軍係一個月推霖伊拉克政權,國際上係一d質疑聲都無,邊似依家,伊朗揸旗仲係同一班人,仲要簽協議?
而家就係無人揸旗
PeterRich
21/06/2026 20:46
要活捉
青澀大根
21/06/2026 23:25
2003年美軍係一個月推霖伊拉克政權,國際上係一d質疑聲都無,邊似依家,伊朗揸旗仲係同一班人,仲要簽協議?
而家就係無人揸旗
有,仲有伊朗政府同穆結塔巴
不過暗殺咗咁多教士派高層 佢哋冇再咁大聲
青澀大根
21/06/2026 23:31
2003年美軍係一個月推霖伊拉克政權,國際上係一d質疑聲都無,邊似依家,伊朗揸旗仲係同一班人,仲要簽協議?
伊朗類似case係阿富汗
美軍註軍20年 一撤軍就回到解放前
呢次侵唔會推翻伊朗政權 打冧教士派算
等伊朗人自己內部解決
正常人1235
22/06/2026 00:04
成粒頭換左仲問成唔成功
幾十年來把持住伊朗既包頭佬哈梅內衣 外科手術式被擊殺 外加一大堆伊朗軍政高層
然後美軍傷亡係極低
本身已經係個前所未有既成功
連五毛狗都駁無可駁 只能spin去耗盡美國彈藥庫存量呢D無撚聊既小事
同時間 美股keep住唱新高 基本上國內經濟係無大影響
小范
22/06/2026 00:30
成粒頭換左仲問成唔成功
幾十年來把持住伊朗既包頭佬哈梅內衣 外科手術式被擊殺 外加一大堆伊朗軍政高層
然後美軍傷亡係極低
本身已經係個前所未有既成功
連五毛狗都駁無可駁 只能spin去耗盡美國彈藥庫存量呢D無撚聊既小事
同時間 美股keep住唱新高 基本上國內經濟係無大影響
戰略上一半一半吧
pros:
伊略原蛇頭死
淨低嗰班遲早內戰
核武呢個問題短時間內冇威脅
周邊盟友捱小炸彈好過捱核彈
呢點好成功
cons:
想複製委內瑞拉安插傀儡暫時成唔到事
宣傳上對佢中期選舉都冇幫助甚至有害
不過我覺得有人多少誇大左呢場戰爭影響
太平洋道人
22/06/2026 00:31
冇失敗但未成功,仍需努力
時事台
第 1 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]