我好少去樓下嗰度食,嗰間三哥故有個炎鬼侍應,快活不知時日過 - 香港高登
[登入]
CssFire
引用
21/06/2026 14:22
我好少去樓下嗰度食,嗰間三哥故有個炎鬼侍應,快活不知時日過,成個樓層有浸鬼味,兩年後在嗰層食隆利亞三次,感受時間都縮短左,個炎鬼個口鼻有浸芝士發酵酥味,極之迷性,之後又會變左好臭
CssFire
引用
21/06/2026 14:23
我好少去樓下嗰度食,嗰間三哥故有個炎鬼侍應,快活不知時日過,成個樓層有浸鬼味,兩年後在嗰層食隆利亞三次,感受時間都縮短左,個炎鬼個口鼻有浸芝士發酵酥味,極之迷性,之後又會變左好臭

殺L左佢都
寶生永夢(Z)
引用
22/06/2026 20:29
炎明熹?
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]