黄屍一心想香港攬炒,咁就要支持李家超連任多四年啦 - 香港高登
[登入]
阿馬遜男神
引用
21/06/2026 14:20
#yup# #yup# 比條仆街連任多四年,香港唔炒都唔撚得[sosad]
不嬲丟人現眼
引用
21/06/2026 14:34
玩一屆就整個五年計劃出來,玩多屆仲唔出埋大躍進,三反五反,全民大飢荒#yup#
likyhohk
引用
21/06/2026 14:35
好笑,你乜水有資格支持?成個大劣得一個人有票
小范
引用
21/06/2026 14:36
我建議李家超做國家主席
創富者做香港特首:)
向白粉說不
引用
21/06/2026 14:40
永續超哥#yup# #yup#
男技師
引用
21/06/2026 15:51
:o) 唔好講到香港人講到事咁!
愛的色降
引用
21/06/2026 16:20
換另一個堂士都一樣係攬炒。#cn# #ass#
LGA 2066
引用
21/06/2026 16:45
玩一屆就整個五年計劃出來,玩多屆仲唔出埋大躍進,三反五反,全民大飢荒#yup#

五年計劃同香港任期唔align。正路會唔work
岡村ほまれ
引用
21/06/2026 16:57
你有票咩
牛頭角小儒俠
引用
21/06/2026 16:58
你咁講咩意思?你暗示乜?
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]