皆大歡喜薛家燕係咪以為自己好受歡迎? - 香港高登
[登入]
白卡姐姐
引用
21/06/2026 13:47
其實我覺得係選角同劇本好
薛家燕個角色麻麻
連我勁憎既阮X祥同林伊其條線都好睇過佢

諗到再講
雙刀火雞蓉
引用
22/06/2026 04:54
趙學而條線最正,最好笑#yup#
真島大哥
引用
22/06/2026 07:17
一定係睇行姐
妄自菲薄
引用
22/06/2026 07:39
一定係睇行姐

[bouncer] [bouncer]
肇平
引用
22/06/2026 10:20
條女kam L嚟
liza同ck屌打佢
高登奇俠
引用
22/06/2026 11:35
你知唔知咩叫敬老[sosad]
PlayJer-ism
引用
22/06/2026 11:41
一定係睇行姐

[bouncer] [bouncer]

有波冇樣... 雖然唔討厭佢
骰盅臥軌
引用
22/06/2026 11:49
一定係睇行姐

[bouncer] [bouncer]

有波冇樣... 雖然唔討厭佢

我細個見過真人。佢真人係靚到痴線嗰種,只係過鏡就tranform咗
dicksick孖妹
引用
22/06/2026 12:15
只睇雲影姫
佐治勇駒
引用
22/06/2026 12:53
佢30年嚟都係同一個樣呢下勁
PlayJer-ism
引用
22/06/2026 12:53
一定係睇行姐

[bouncer] [bouncer]

有波冇樣... 雖然唔討厭佢

我細個見過真人。佢真人係靚到痴線嗰種,只係過鏡就tranform咗

想像唔到 #ass#
不過佢身材係好好攬

好有D錫表弟嘅表姐FEEL
牌佬
引用
22/06/2026 12:54
一定係睇行姐

[bouncer] [bouncer]

有波冇樣... 雖然唔討厭佢

我細個見過真人。佢真人係靚到痴線嗰種,只係過鏡就tranform咗

想像唔到 #ass#
不過佢身材係好好攬

好有D錫表弟嘅表姐FEEL

:P 細細個就J佢
阮鹹
引用
22/06/2026 12:56
趙學而條線最正,最好笑#yup#

我記得現代版有一幕,講謝天華夜晚想同趙學而唔知傾乜,
跟住趙學而以為佢想Hi閪,於是話「五分鐘好啦!」。
RGM-79Q
引用
22/06/2026 12:56
一定係睇行姐

[bouncer] [bouncer]

有波冇樣... 雖然唔討厭佢

我細個見過真人。佢真人係靚到痴線嗰種,只係過鏡就tranform咗

想像唔到 #ass#
不過佢身材係好好攬

好有D錫表弟嘅表姐FEEL

:P 細細個就J佢


皆大歡喜梗係睇行姐啦 唔通睇 家燕媽媽咩[sosad]
骰盅臥軌
引用
22/06/2026 13:02
一定係睇行姐

[bouncer] [bouncer]

有波冇樣... 雖然唔討厭佢

我細個見過真人。佢真人係靚到痴線嗰種,只係過鏡就tranform咗

想像唔到 #ass#
不過佢身材係好好攬

好有D錫表弟嘅表姐FEEL

因為過鏡會橫咗同放大,加上係平面,所有嘢入眼嘅感覺就唔同晒。

黎諾懿上鏡正正常常咁,見到真人係好瘦長嘅款
雞翼魚蛋湯
引用
22/06/2026 13:05
一定係睇行姐

[bouncer] [bouncer]

有波冇樣... 雖然唔討厭佢

我細個見過真人。佢真人係靚到痴線嗰種,只係過鏡就tranform咗

男親女愛勁正
肇平
引用
22/06/2026 13:06
一定係睇行姐

[bouncer] [bouncer]

有波冇樣... 雖然唔討厭佢

我細個見過真人。佢真人係靚到痴線嗰種,只係過鏡就tranform咗


原來講緊行姐
嚇死以為你哋仲癲過我J家燕媽媽
今晚冇機打
引用
22/06/2026 17:09
趙學而條線最正,最好笑#yup#

我記得現代版有一幕,講謝天華夜晚想同趙學而唔知傾乜,
跟住趙學而以為佢想Hi閪,於是話「五分鐘好啦!」。


我記得呢集,其實係謝天華揾野又唔比得對方知,揾揾下趙學而以為整搞野,之後謝揾唔到想收手,趙話開始左就要搞埋佢#cn#
真島大哥
引用
22/06/2026 17:41
一定係睇行姐

[bouncer] [bouncer]

有波冇樣... 雖然唔討厭佢

我細個見過真人。佢真人係靚到痴線嗰種,只係過鏡就tranform咗


原來講緊行姐
嚇死以為你哋仲癲過我J家燕媽媽

一直都講緊行姐,阿平,飲杯熱咖啡冷靜下先
硬膠廠長ㅤ
引用
22/06/2026 17:58
一定係睇行姐

[bouncer] [bouncer]

有波冇樣... 雖然唔討厭佢

我細個見過真人。佢真人係靚到痴線嗰種,只係過鏡就tranform咗


原來講緊行姐
嚇死以為你哋仲癲過我J家燕媽媽

一直都講緊行姐,阿平,飲杯熱咖啡冷靜下先

咪玩啦 , 家燕姐以前靚到爆燈喎
肇平
引用
22/06/2026 18:02
一定係睇行姐

[bouncer] [bouncer]

有波冇樣... 雖然唔討厭佢

我細個見過真人。佢真人係靚到痴線嗰種,只係過鏡就tranform咗


原來講緊行姐
嚇死以為你哋仲癲過我J家燕媽媽

一直都講緊行姐,阿平,飲杯熱咖啡冷靜下先

咪玩啦 , 家燕姐以前靚到爆燈喎


皆大歡喜嗰期你都仲J緊?
(其實計返2001年當時原來只係50路:O
硬膠廠長ㅤ
引用
22/06/2026 18:03
一定係睇行姐

[bouncer] [bouncer]

有波冇樣... 雖然唔討厭佢

我細個見過真人。佢真人係靚到痴線嗰種,只係過鏡就tranform咗


原來講緊行姐
嚇死以為你哋仲癲過我J家燕媽媽

一直都講緊行姐,阿平,飲杯熱咖啡冷靜下先

咪玩啦 , 家燕姐以前靚到爆燈喎


皆大歡喜嗰期你都仲J緊?
(其實計返2001年當時原來只係50路:O

小蒸放返把頭髮落黎不知幾正
岡村ほまれ
引用
22/06/2026 19:13
一定係睇行姐

[bouncer] [bouncer]

有波冇樣... 雖然唔討厭佢

我細個見過真人。佢真人係靚到痴線嗰種,只係過鏡就tranform咗

想像唔到 #ass#
不過佢身材係好好攬

好有D錫表弟嘅表姐FEEL

:P 細細個就J佢


皆大歡喜梗係睇行姐啦 唔通睇 家燕媽媽咩[sosad]

廖big兒
真島大哥
引用
22/06/2026 19:50
一定係睇行姐

[bouncer] [bouncer]

有波冇樣... 雖然唔討厭佢

我細個見過真人。佢真人係靚到痴線嗰種,只係過鏡就tranform咗


原來講緊行姐
嚇死以為你哋仲癲過我J家燕媽媽

一直都講緊行姐,阿平,飲杯熱咖啡冷靜下先

咪玩啦 , 家燕姐以前靚到爆燈喎


皆大歡喜嗰期你都仲J緊?
(其實計返2001年當時原來只係50路:O

上海灘 劉單得30幾,教父1老教父得40幾[sosad]
阿kate
引用
22/06/2026 19:52
條女kam L嚟
liza同ck屌打佢

hi 平
你應該係全港唯一一個稱呼家燕老母做 條女既人[banghead]
司徒老賊
引用
23/06/2026 02:51
行姐當年梗係靚
當年號稱96年5美
不過年紀大左就變晒師奶款頭
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]