伊朗邁赫爾通訊社(Mehr News Agency)6月20日報道,伊朗軍方表示由於美國和以色列涉嫌違反達成的停火諒解備忘錄,決定關閉霍爾木茲海峽。
伊朗最高聯合軍事指揮部稱,關閉霍爾木茲海峽屬第一步,警告稱,若果侵略行為繼續下去,將採取進一步措施。
伊方指,關閉霍爾木茲海峽是鑑於美國「公然違反信任和對諒解備忘錄第一條款的承諾」,並且是回應以色列持續違反有關黎巴嫩南部停火協議的行為。
原文網址: 伊朗軍方:美國和以色列涉違反停火協議 霍爾木茲海峽關閉 | 香港01 https://www.hk01.com/article/60362257?utm_source=01articlecopy&utm_medium=referral
反侵就是五毛

佢似喺股市上下其手多啲
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
對家睇死佢要在80 碎生日前領晒功勞, 固意玩佢.
E朗想 拖到下屆任

likyhohk
21/06/2026 13:50
7月7有冇大事發生?
乜鬼赤馬紅羊都半年啦,乜樹都冇
伊朗已贏
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
伊朗已贏
![[banghead]](/faces/banghead.gif)

同獨裁政府deal係咁 佢地唔洗同人民負責 承受能力高好多
條友靠fake news上位,你估真係有料咩
由吹選舉舞弊,咁岩拜登無提早退選,好彩執到個位番黎
但能力不濟,現哂形啦
屌你老母由頭到尾都只係舞高弄低為家族斂財啫

條友靠fake news上位,你估真係有料咩
由吹選舉舞弊,咁岩拜登無提早退選,好彩執到個位番黎
但能力不濟,現哂形啦
有冇拉過人
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
君子劍奧巴馬同老人拜登果時咪幾好,傻佬侵以為美國真係好強大
反侵就是五毛

唔係反唔反侵
唔會培侵粉 虛報戰功,
你講真說話, 就是5毛
![[fuck2]cl](/faces/clown/diu2.gif)
厄鑊大雕當撈侵
捉盤大棋習大大
睡夢羅漢祖拜登
偽君子劍奧班馬
十萬伏特比卡超
國安大法燉炳強
借錢發財屯地波
運籌帷幄王歧山
頭號侵粉高早苗
專登搞到啲油貴晒,高價賣石油俾中國,同時普京又happy
