換中電智能電錶有冇伏? - 香港高登
[登入]
佳奈子
引用
21/06/2026 11:22
而家電錶係屋企入面,要自己報錶
如果換智能電錶有冇問題?會唔會用多好多電?
阿 狗 𓃡
引用
21/06/2026 11:22
無伏
LGA 2066
引用
21/06/2026 11:41
點解會用多好多電
跑腿一號
引用
21/06/2026 11:53
‌‌東京熱
引用
21/06/2026 11:55
冇 好過佢鳩估
mooninman
引用
21/06/2026 11:56
晚晚12點都會響
‌‌東京熱
引用
21/06/2026 12:09
晚晚12點都會響

:o)
佛邀阿驚
引用
21/06/2026 12:25
點解會用多好多電

因為更加準,USB充電一樣計到
CssFire
引用
21/06/2026 13:03
又偷電
Dicky616
引用
21/06/2026 13:10
每事一問
引用
21/06/2026 13:24
感覺多左一二成[sosad]
斷氣流大師兄
引用
21/06/2026 14:22
感覺多左一二成[sosad]

電費加咗
每事一問
引用
21/06/2026 15:01
感覺多左一二成[sosad]

電費加咗

剛好有換錶前後比較圖
懷疑舊錶在冬季夜晚只有雪櫃時少過0.1度
就不會紀錄, 新錶話手機充電極低電流都計到
https://upload.hkgolden.media/comment/w3yg4to2.4xr4aj5vm3c.vsdyffx5v4p.x05.jpg
男不行女不幸
引用
21/06/2026 15:43
26年都比25年用得多左...

但D電器都係一樣

我唔智幾時轉左智能電錶
男不行女不幸
引用
21/06/2026 15:52
佢最低個單位係0.1度...其實係十分搵笨
應該準確至更多小數位
大夾爽
引用
21/06/2026 16:18
要自己申請安裝 ?
斷氣流大師兄
引用
21/06/2026 16:21
感覺多左一二成[sosad]

電費加咗

剛好有換錶前後比較圖
懷疑舊錶在冬季夜晚只有雪櫃時少過0.1度
就不會紀錄, 新錶話手機充電極低電流都計到
https://upload.hkgolden.media/comment/w3yg4to2.4xr4aj5vm3c.vsdyffx5v4p.x05.jpg

可以睇到每小時用電量,我發覺我屋企用電最多係熱水爐[banghead]
斷氣流大師兄
引用
21/06/2026 16:23
26年都比25年用得多左...

但D電器都係一樣

我唔智幾時轉左智能電錶

一年前一度電大約0.9元,而家一度電成1.3元xx(
用戶已被正法
引用
21/06/2026 16:23
感覺多左一二成[sosad]

電費加咗

剛好有換錶前後比較圖
懷疑舊錶在冬季夜晚只有雪櫃時少過0.1度
就不會紀錄, 新錶話手機充電極低電流都計到
https://upload.hkgolden.media/comment/w3yg4to2.4xr4aj5vm3c.vsdyffx5v4p.x05.jpg

可以睇到每小時用電量,我發覺我屋企用電最多係熱水爐[banghead]

唔係用煤氣爐?
斷氣流大師兄
引用
21/06/2026 16:26
感覺多左一二成[sosad]

電費加咗

剛好有換錶前後比較圖
懷疑舊錶在冬季夜晚只有雪櫃時少過0.1度
就不會紀錄, 新錶話手機充電極低電流都計到
https://upload.hkgolden.media/comment/w3yg4to2.4xr4aj5vm3c.vsdyffx5v4p.x05.jpg

可以睇到每小時用電量,我發覺我屋企用電最多係熱水爐[banghead]

唔係用煤氣爐?

用電,17L
男不行女不幸
引用
21/06/2026 17:02
感覺多左一二成[sosad]

電費加咗

剛好有換錶前後比較圖
懷疑舊錶在冬季夜晚只有雪櫃時少過0.1度
就不會紀錄, 新錶話手機充電極低電流都計到
https://upload.hkgolden.media/comment/w3yg4to2.4xr4aj5vm3c.vsdyffx5v4p.x05.jpg

可以睇到每小時用電量,我發覺我屋企用電最多係熱水爐[banghead]

唔係用煤氣爐?

用電,17L

夏天開一陣就 好熄左佢先沖涼

一路沖一路加熱,or 遲左熄會用多左電
男不行女不幸
引用
21/06/2026 17:10
26年都比25年用得多左...

但D電器都係一樣

我唔智幾時轉左智能電錶

一年前一度電大約0.9元,而家一度電成1.3元xx(

5月轉左變頻冷氣

慳左唔少電

咁智能錶應該無伏
電光火石間
引用
21/06/2026 18:17
要自己申請安裝 ?


所以我懶得理佢
LGA 2066
引用
21/06/2026 21:39
點解會用多好多電

因為更加準,USB充電一樣計到

以前計唔到?[sosad]
佳奈子
引用
21/06/2026 22:23
點解會用多好多電

因為更加準,USB充電一樣計到

以前計唔到?[sosad]

想知,因為黎緊搬入新屋自己住
電錶係屋內,而家係舊款錶,聽聞要自己報錶
但如果變相乜都計電,例如舊錶度唔到USB電,新錶0.0001都度到,咁真係要諗諗
廢撚事蝕比中電
佳奈子
引用
22/06/2026 21:32
有無人?
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]