而家電錶係屋企入面,要自己報錶
如果換智能電錶有冇問題?會唔會用多好多電?
LGA 2066
21/06/2026 11:41
點解會用多好多電
mooninman
21/06/2026 11:56
晚晚12點都會響
晚晚12點都會響

Dicky616
21/06/2026 13:10
有
感覺多左一二成
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
感覺多左一二成
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
電費加咗
感覺多左一二成
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
電費加咗
剛好有換錶前後比較圖
懷疑舊錶在冬季夜晚只有雪櫃時少過0.1度
就不會紀錄, 新錶話手機充電極低電流都計到

26年都比25年用得多左...
但D電器都係一樣
我唔智幾時轉左智能電錶
佢最低個單位係0.1度...其實係十分搵笨
應該準確至更多小數位
感覺多左一二成
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
電費加咗
剛好有換錶前後比較圖
懷疑舊錶在冬季夜晚只有雪櫃時少過0.1度
就不會紀錄, 新錶話手機充電極低電流都計到

可以睇到每小時用電量,我發覺我屋企用電最多係熱水爐
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
26年都比25年用得多左...
但D電器都係一樣
我唔智幾時轉左智能電錶
一年前一度電大約0.9元,而家一度電成1.3元

感覺多左一二成
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
電費加咗
剛好有換錶前後比較圖
懷疑舊錶在冬季夜晚只有雪櫃時少過0.1度
就不會紀錄, 新錶話手機充電極低電流都計到

可以睇到每小時用電量,我發覺我屋企用電最多係熱水爐
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
唔係用煤氣爐?
感覺多左一二成
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
電費加咗
剛好有換錶前後比較圖
懷疑舊錶在冬季夜晚只有雪櫃時少過0.1度
就不會紀錄, 新錶話手機充電極低電流都計到

可以睇到每小時用電量,我發覺我屋企用電最多係熱水爐
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
唔係用煤氣爐?
用電,17L
感覺多左一二成
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
電費加咗
剛好有換錶前後比較圖
懷疑舊錶在冬季夜晚只有雪櫃時少過0.1度
就不會紀錄, 新錶話手機充電極低電流都計到

可以睇到每小時用電量,我發覺我屋企用電最多係熱水爐
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
唔係用煤氣爐?
用電,17L
夏天開一陣就 好熄左佢先沖涼
一路沖一路加熱,or 遲左熄會用多左電
26年都比25年用得多左...
但D電器都係一樣
我唔智幾時轉左智能電錶
一年前一度電大約0.9元,而家一度電成1.3元

5月轉左變頻冷氣
慳左唔少電
咁智能錶應該無伏
LGA 2066
21/06/2026 21:39
以前計唔到?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
以前計唔到?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
想知,因為黎緊搬入新屋自己住
電錶係屋內,而家係舊款錶,聽聞要自己報錶
但如果變相乜都計電,例如舊錶度唔到USB電,新錶0.0001都度到,咁真係要諗諗
廢撚事蝕比中電