換中電智能電錶有冇伏? - 香港高登
[登入]
斷氣流大師兄
引用
22/06/2026 21:42
點解會用多好多電

因為更加準,USB充電一樣計到

以前計唔到?[sosad]

想知,因為黎緊搬入新屋自己住
電錶係屋內,而家係舊款錶,聽聞要自己報錶
但如果變相乜都計電,例如舊錶度唔到USB電,新錶0.0001都度到,咁真係要諗諗
廢撚事蝕比中電

新錶唔會計多你,舊錶亦唔會計少你,但如果你啲電線唔夠靚,有極極極輕微嘅漏電,就有機會蝕俾電力公司(好似係
男不行女不幸
引用
22/06/2026 21:46
有無人?

轉啦,知道每小時用電,再從中少用d嘥電既電器仲實際
下下自己報錶都麻煩
砌洋妞養番狗
引用
22/06/2026 22:08
感覺多左一二成[sosad]

電費加咗

剛好有換錶前後比較圖
懷疑舊錶在冬季夜晚只有雪櫃時少過0.1度
就不會紀錄, 新錶話手機充電極低電流都計到
https://upload.hkgolden.media/comment/w3yg4to2.4xr4aj5vm3c.vsdyffx5v4p.x05.jpg

可以睇到每小時用電量,我發覺我屋企用電最多係熱水爐[banghead]

唔係用煤氣爐?

用電,17L

不嬲發熱野最用電,開心大發現:o)
LGA 2066
引用
22/06/2026 22:19
感覺多左一二成[sosad]

電費加咗

剛好有換錶前後比較圖
懷疑舊錶在冬季夜晚只有雪櫃時少過0.1度
就不會紀錄, 新錶話手機充電極低電流都計到
https://upload.hkgolden.media/comment/w3yg4to2.4xr4aj5vm3c.vsdyffx5v4p.x05.jpg

可以睇到每小時用電量,我發覺我屋企用電最多係熱水爐[banghead]

唔係用煤氣爐?

煤氣爐用最多電[shocking]
撻著果一下火,用乾電都要幾年先換。
TheEngineer
引用
22/06/2026 22:57
點解會用多好多電

因為更加準,USB充電一樣計到

以前計唔到?[sosad]

想知,因為黎緊搬入新屋自己住
電錶係屋內,而家係舊款錶,聽聞要自己報錶
但如果變相乜都計電,例如舊錶度唔到USB電,新錶0.0001都度到,咁真係要諗諗
廢撚事蝕比中電

點解舊錶度唔到0.0001度 [sosad]
好嘢嚟架
引用
22/06/2026 23:00
我而家先知手機充電電流係唔計錢
咁我之前拎哂尿袋返公司差咪on99
斷氣流大師兄
引用
22/06/2026 23:18
感覺多左一二成[sosad]

電費加咗

剛好有換錶前後比較圖
懷疑舊錶在冬季夜晚只有雪櫃時少過0.1度
就不會紀錄, 新錶話手機充電極低電流都計到
https://upload.hkgolden.media/comment/w3yg4to2.4xr4aj5vm3c.vsdyffx5v4p.x05.jpg

可以睇到每小時用電量,我發覺我屋企用電最多係熱水爐[banghead]

唔係用煤氣爐?

用電,17L

不嬲發熱野最用電,開心大發現:o)

製冷都用好多電㗎:o)
牛奶糖四號
引用
23/06/2026 14:17
有得揀換唔換㗎咩?
ActionScript
引用
23/06/2026 14:51
smart meters 係要夾未來時段收費或者充電車用途
跑腿一號
引用
23/06/2026 15:42
感覺多左一二成[sosad]

電費加咗

剛好有換錶前後比較圖
懷疑舊錶在冬季夜晚只有雪櫃時少過0.1度
就不會紀錄, 新錶話手機充電極低電流都計到
https://upload.hkgolden.media/comment/w3yg4to2.4xr4aj5vm3c.vsdyffx5v4p.x05.jpg

可以睇到每小時用電量,我發覺我屋企用電最多係熱水爐[banghead]

唔係用煤氣爐?

用電,17L

不嬲發熱野最用電,開心大發現:o)

製冷都用好多電㗎:o)

製冷原理都係發熱然後散熱。
CssFire
引用
23/06/2026 15:45
要自己申請安裝 ?

?_?lm ?_?lm
戴笠
引用
23/06/2026 15:50
Lm
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]