[
登入
]
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
換中電智能電錶有冇伏?
斷氣流大師兄
22/06/2026 21:42
點解會用多好多電
因為更加準,USB充電一樣計到
以前計唔到?
想知,因為黎緊搬入新屋自己住
電錶係屋內,而家係舊款錶,聽聞要自己報錶
但如果變相乜都計電,例如舊錶度唔到USB電,新錶0.0001都度到,咁真係要諗諗
廢撚事蝕比中電
新錶唔會計多你,舊錶亦唔會計少你,但如果你啲電線唔夠靚,有極極極輕微嘅漏電,就有機會蝕俾電力公司(好似係
男不行女不幸
22/06/2026 21:46
有無人?
轉啦,知道每小時用電,再從中少用d嘥電既電器仲實際
下下自己報錶都麻煩
砌洋妞養番狗
22/06/2026 22:08
感覺多左一二成
電費加咗
剛好有換錶前後比較圖
懷疑舊錶在冬季夜晚只有雪櫃時少過0.1度
就不會紀錄, 新錶話手機充電極低電流都計到
可以睇到每小時用電量,我發覺我屋企用電最多係熱水爐
唔係用煤氣爐?
用電,17L
不嬲發熱野最用電,開心大發現
LGA 2066
22/06/2026 22:19
感覺多左一二成
電費加咗
剛好有換錶前後比較圖
懷疑舊錶在冬季夜晚只有雪櫃時少過0.1度
就不會紀錄, 新錶話手機充電極低電流都計到
可以睇到每小時用電量,我發覺我屋企用電最多係熱水爐
唔係用煤氣爐?
煤氣爐用最多電
撻著果一下火,用乾電都要幾年先換。
TheEngineer
22/06/2026 22:57
點解會用多好多電
因為更加準,USB充電一樣計到
以前計唔到?
想知,因為黎緊搬入新屋自己住
電錶係屋內,而家係舊款錶,聽聞要自己報錶
但如果變相乜都計電,例如舊錶度唔到USB電,新錶0.0001都度到,咁真係要諗諗
廢撚事蝕比中電
點解舊錶度唔到0.0001度
好嘢嚟架
22/06/2026 23:00
我而家先知手機充電電流係唔計錢
咁我之前拎哂尿袋返公司差咪on99
斷氣流大師兄
22/06/2026 23:18
感覺多左一二成
電費加咗
剛好有換錶前後比較圖
懷疑舊錶在冬季夜晚只有雪櫃時少過0.1度
就不會紀錄, 新錶話手機充電極低電流都計到
可以睇到每小時用電量,我發覺我屋企用電最多係熱水爐
唔係用煤氣爐?
用電,17L
不嬲發熱野最用電,開心大發現
製冷都用好多電㗎
牛奶糖四號
23/06/2026 14:17
有得揀換唔換㗎咩?
ActionScript
23/06/2026 14:51
smart meters 係要夾未來時段收費或者充電車用途
跑腿一號
23/06/2026 15:42
感覺多左一二成
電費加咗
剛好有換錶前後比較圖
懷疑舊錶在冬季夜晚只有雪櫃時少過0.1度
就不會紀錄, 新錶話手機充電極低電流都計到
可以睇到每小時用電量,我發覺我屋企用電最多係熱水爐
唔係用煤氣爐?
用電,17L
不嬲發熱野最用電,開心大發現
製冷都用好多電㗎
製冷原理都係發熱然後散熱。
CssFire
23/06/2026 15:45
要自己申請安裝 ?
戴笠
23/06/2026 15:50
Lm
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]