多個財團「插旗」 北都變供應重鎮 准改住宅涉5.8萬伙 至少30項目 - 香港高登
[登入]
不嬲丟人現眼
引用
21/06/2026 08:37
多個財團「插旗」 北都變供應重鎮 准改住宅涉5.8萬伙 至少30項目完成改劃程序

北都多個新發展區全速起動,工程進行得如火如荼,已有不少財團率先在區內「插旗」發展,提前部署未來土儲及商機;據本報統計,自北都發展大計公布以來,現時區內至少有30個項目已由農地等完成改劃程序住宅,涉及至少5.86萬伙,潛在供應量相當於3.7個天水圍嘉湖山莊。

北都是本港未來重中之重的土地房屋供應來源之一,現時已由願景邁向全面起動建設新發展階段。據本報統計,目前至少有30個農地、濕地等項目已通過城規改劃程序,成為住宅地,涉及潛在供應量達5.86萬伙,只要財團完成補地價程序後,該批項目可隨時上馬動工。

新地佔約30%最多

在上述項目當中以區內「大地主」之一的新地佔最多、合共涉及8個項目,潛在供應量約1.8萬伙,即佔整體約30%。規模最大為潭尾前方艙醫院、濕地緩衝區、棕地及醬油廠等用地,去年初獲准改劃住宅發展,合共興建9940伙,平均每伙單位面積約400方呎,單位伙數媲美約1.06萬伙的沙田第一城。

該項目總地盤面積約212.9萬方呎,未來將發展成集合住宅、學校及商業設施等綜合項目,涉及36幢樓高10至29層的大型住宅群,提供9940伙,涉及住宅可建總樓面約400萬方呎。

項目細分南面及北面發展,北面發展規模最大,主要為潭尾前方艙醫院所在用地,將建6825伙,另有3幢社福設施樓宇安老院及幼兒中心等,及2幢會所;同時構建一個面積逾30萬方呎的濕地修復區,作為濕地改善措施及提升地盤範圍的生態價值。而南面即冠珍醬園廠房及貨倉等用地,提供3115伙。

最新該公司粉嶺北第10區原址換地項目,在上月以4263萬完成第二階段補地價,連同2024年時首階段補地價金額,合共涉資逾5.59億。並在去年11月獲屋宇署批准興建2幢16層高商住大廈,另設3層平台及1層地庫,未來將提供大約600伙。

新世界6項目涉9427伙

新世界在區內亦有至少6個項目,涉及9427伙,包括其持有的元朗公庵路一幅住宅地,因應將地庫車場改在地面發展,建築物高限增至主水平基準以上94.95米發展,以興建2幢樓高26層(包括3層平台)的分層住宅,共提供1035伙,平均每戶單位面積約428方呎,涉及可建總樓面約44.32萬方呎,並在本月初通過城規改劃程序,整個項目料於2030年落成。

另外,新世界粉嶺北第14區(前方艙醫院用地)原址換地項目,將興建4幢32層高住宅,建築物高限為主水平基準以上144.14米,提供約2300伙,平均每伙單位面積約417方呎,涉及可建總樓面約111.85萬方呎。該項目在2024年底以18.2億完成補地價程序,每呎樓面補價約1627元。

九建南生圍建14幢住宅

九建及相關人士持有的元朗南生圍,地盤面積約57.67萬方呎,在2023年批建14幢分層住宅,共提供3556個分層戶,另有9幢洋房,合共提供3565伙,住宅可建總樓面約168.86萬方呎,另有5.76萬方呎非住宅樓面。該公司牛潭尾項目地盤面積約103.59萬方呎,申建22幢樓高30至50層住宅,及22幢洋房,共提供6276伙。
不嬲丟人現眼
引用
21/06/2026 08:37
業界:產業落戶住屋需求量大

北都提速發展,其收地及建屋步伐均如火如荼進行中,業界人士指,北都屬本港經濟動力新火車頭,產業落戶口後將會吸引大量新增人口,對住屋有需求量大。

華坊諮詢評估資深董事梁沛泓表示,北都是未來本港經濟動力火車頭,自身也有產業園及大學城等,將會創造大量工作職位及經濟需求,市場對樓宇新供應消化能力會比過往新市鎮快數倍。

逾50萬工作機會

梁沛泓續指,北都將來有鐵路系統連接深圳和香港其他地區,規劃上提供50萬以上高增值行業工作機會,是未來香港的經濟動力核心,加上大學城興建,帶來教職員以及學生的住屋需求。

泓亮諮詢及評估董事總經理張翹楚說,北都發展規模大,當產業落戶口後,會吸引不同的科研及產業人才進駐,其新增人口對住屋需求大,認為需要較多住宅單位作配套,以完善及配合區內新發展。

資料顯示,北都交通建基正全速推進,港鐵東鐵綫古洞站預計於2027年正式竣工並投入服務,而北環線主綫及支綫項目,目標於2034年或之前通車。

據政府文件顯示,未來5年北都產出900公頃熟地,涉約7萬伙住宅,經濟樓面達1076萬方呎;以未來10年計,熟地供應倍增至1800公頃,提供約24萬伙,涉約1億方呎經濟樓面。

https://www.stheadline.com/realtime-property/3585040/%E5%A4%9A%E5%80%8B%E8%B2%A1%E5%9C%98%E6%8F%92%E6%97%97-%E5%8C%97%E9%83%BD%E8%AE%8A%E4%BE%9B%E6%87%89%E9%87%8D%E9%8E%AE-%E5%87%86%E6%94%B9%E4%BD%8F%E5%AE%85%E6%B6%8958%E8%90%AC%E4%BC%99-%E8%87%B3%E5%B0%9130%E9%A0%85%E7%9B%AE%E5%AE%8C%E6%88%90%E6%94%B9%E5%8A%83%E7%A8%8B%E5%BA%8F

吹到好似好大咁,但其實只係幾年既供應量,同埋點會同時推出來炸冧個樓市[sosad]
有夢想的鹹魚
引用
21/06/2026 08:40
唔加人工,得大陸人買,有q用咩
倉井皆空
引用
21/06/2026 09:03
咁多供應量,又去到深圳河側邊,啲樓價會唔會平過福田?
如果北都啲單位又細過又貴過福田,我真係寧願住福田站附近算,我坐高鐵出香港市區嘅交通時間肯定快過由北都出香港市區一倍

新世界咁大手筆,我覺得佢九成九係想放晒手上呢啲地,起一堆樓然後平埋套現止蝕
加勒比海
引用
21/06/2026 09:28
西由洪水橋,天水圍去到東面沙頭角都係北都;斬一忽豬脊肉連骨。
二律背反
引用
21/06/2026 09:39
無限改土地用途起住宅.
明明近九龍呢邊年年都有大量申請,
但就永遠都唔批改變用途. 一黐住北都就盲批.
司徒老賊
引用
21/06/2026 09:41
死路一條
叔叔不含鳥
引用
21/06/2026 09:43
唔加人工,得大陸人買,有q用咩

有無讀過經濟既解釋下
一批外勞落黎住大陸人買既樓做宿舍,月尾就抬錢返大陸消費,對香港經濟發展有咩幫助?
Mr.Slow
引用
21/06/2026 09:53
佢係唔係賣到 20k/呎?

咁北區十年樓齡嘅新居屋
未補 10k/呎唔過份丫[bomb]
農村仔有樣睇
引用
21/06/2026 09:55
講真 變成第2個科學園/數碼港 都當佢贏 北區而家唯一好處就係北上方便
本地人黎講果度就算變成點都唔會去 第一個諗法就係農村
都唔知發展黎做咩9
馬來之光
引用
21/06/2026 10:00
首先會推到個樓市升
之後就係一個鬼城
下一個横琴#yup# #yup# #yup#
likyhohk
引用
21/06/2026 10:10
唔加人工,得大陸人買,有q用咩

有無讀過經濟既解釋下
一批外勞落黎住大陸人買既樓做宿舍,月尾就抬錢返大陸消費,對香港經濟發展有咩幫助?


冇。

不過個班官係中國國務院聘用既,所以聽黨話,跟黨嘔,係好合理o既!
倉井皆空
引用
21/06/2026 21:30
講真 變成第2個科學園/數碼港 都當佢贏 北區而家唯一好處就係北上方便
本地人黎講果度就算變成點都唔會去 第一個諗法就係農村
都唔知發展黎做咩9

其實可能挖左條河底隧道靜靜地由香港運敏感物資入廣東都唔出奇
北姑十二樂芳
引用
21/06/2026 21:33
憑咩?

一河之隔 [sosad] [sosad]
keroro-rider
引用
21/06/2026 21:34
留名等睇呢個大雞栅又有傻閪腥港人中伏~~~ #bye# #bye#
二本松
引用
21/06/2026 21:35
殖民區?
小島南丫島
引用
21/06/2026 21:50
北都啲插頭制式會唔會有機會用兩腳插頭:)lm
不存在人間
引用
21/06/2026 21:55
講真 變成第2個科學園/數碼港 都當佢贏 北區而家唯一好處就係北上方便
本地人黎講果度就算變成點都唔會去 第一個諗法就係農村
都唔知發展黎做咩9

其實可能挖左條河底隧道靜靜地由香港運敏感物資入廣東都唔出奇

你以為條高鐵起來擺架O:-)
硬膠仔
引用
21/06/2026 22:09
割地[sosad]
油能剋肛
引用
21/06/2026 22:16
北都唔係話要小區發展, 要負責埋路渠水電呢堆野咩?
認咁多會唔會最後由政府注脂/鬼城

一句講晒, 常開紫奴呢D自己唔去叫人去都係___多O:-)
倉井皆空
引用
21/06/2026 22:31
北都唔係話要小區發展, 要負責埋路渠水電呢堆野咩?
認咁多會唔會最後由政府注脂/鬼城

一句講晒, 常開紫奴呢D自己唔去叫人去都係___多O:-)

真係有前景嘅,政府早兩年就唔使囈契弟咁叫啲地產商入去投資啦;就算幾年前四叔話免費送北區地皮俾政府起樓俾年青人住,都係送啲偏遠嘅,但係要政府負責起好交通配套;假如有晒交通之後自己靚嗰啲地起私樓就值錢好多;最後政府都係縮沙
占寶
引用
21/06/2026 22:36
北都唔係話要小區發展, 要負責埋路渠水電呢堆野咩?
認咁多會唔會最後由政府注脂/鬼城

一句講晒, 常開紫奴呢D自己唔去叫人去都係___多O:-)

真係有前景嘅,政府早兩年就唔使囈契弟咁叫啲地產商入去投資啦;就算幾年前四叔話免費送北區地皮俾政府起樓俾年青人住,都係送啲偏遠嘅,但係要政府負責起好交通配套;假如有晒交通之後自己靚嗰啲地起私樓就值錢好多;最後政府都係縮沙

土地共享先導計劃 [sosad] 本身睇個政策文件睇咗咗好耐都唔係好睇得明個理念,到恒基郁手就知原來係「你出豉油人出雞」咁樣共享 #good# [sosad]
宅度宅
引用
21/06/2026 22:41
8萬5先講
我講樓價呀
CookMon
引用
21/06/2026 22:44
8萬5先講
我講樓價呀

除非插旗嘅係美資,日資同台資財團啦[sosad]
真.不該
引用
21/06/2026 23:14
香港中華煤氣公司將於2026年8月1日起加價。標準煤氣收費每兆焦耳調高1.25仙,加幅為4.4%;定額保養月費亦由10元增加1元至11元。煤氣公司承諾未來兩年內將不會調整收費。 [1]

影響與細節

用戶影響:約六成半住宅用戶每月賬單增加不超過10元,約五成工商業用戶則增加少於320元。

優惠措施:約4.1萬個合資格長者、低收入及弱勢家庭將繼續享有每月首500兆焦耳用量半價優惠,並豁免保養費與零件費。 [1]

加價原因

煤氣公司表示,調整收費主要是為了應對營運成本上升,並投資於安全維護及 北部都會區供氣擴展

全巷幫手比錢 [fuck] [fuck] [fuck]
kid 4
引用
21/06/2026 23:16
又幫手誤導人 等人落疊 真係仆街
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]