恆大清算人,公開叫板香港證監會 - 香港高登
[登入]
古巨 J
引用
21/06/2026 13:21
證監同PWC講數關清盤人咩事???

如果罰嘅錢係證監/政府袋
咁就應該冇得拗
但佢又戇鳩鳩,話啲錢要俾股東定乜
:o) :o) :o)

明顯紅色家族係到嘈要攞錢咪賠比某幾個人囉


清盤人係代表恆大
個別股東都可以自己去告PWC
不過冇人會咁做之麻
咁證監就代佢哋去做

清盤人想借證監去壓PWC, 講掂數就冇得咁玩了

小股東去告大型會計師樓?
成功例子我就冇聽過喇
可能美國有卦O:-)
但中国喎,哈,哈,哈。:)

律師費都俾撚死
仲打個屁官司咩O:-)


所以宜家證監咪同PWC講數LOR
成單嘢同清盤人冇關
但就衝出黎魚旦論
terry123
引用
21/06/2026 13:31
證監一定有做曬法律意見先出手
又係錢作怪

這問題引申出
會計公司在協議中堅持的「不承認任何法律責任(Without admission of liability)」
變相不是「認錯的賠償」,而是「買斷起訴權的費用」。

純我個人睇法
古巨 J
引用
21/06/2026 13:39
證監一定有做曬法律意見先出手
又係錢作怪

這問題引申出
會計公司在協議中堅持的「不承認任何法律責任(Without admission of liability)」
變相不是「認錯的賠償」,而是「買斷起訴權的費用」。

純我個人睇法


法律責任要證據, 要審要判
宜家就和解算數
證監唔洗做, PWC唔洗俾人告
大家慳返啲成本, 拎黎賠俾小股東

理想係咁諗
膠名係人類
引用
21/06/2026 20:16
xg有冇問過上面意見? 然後同人和解
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]