點解班低端人口永遠都要望住部手機行街 - 香港高登
[登入]
中國是最強大
引用
21/06/2026 04:26
班廢中廢老、弱智師奶阿嬸、菲印傭、同埋生得極樣衰嘅自閉症毒撚
香港而家九成人都喺條街拎住部電話鐘吓鍾吓, 完全對環境冇意識
好似小兒麻痹症咁彎低條頸攣起隻手側埋個頭托住部電話,
行到則邊突然間好似嚇醒咁抬高頭望住我好似好罪疚個樣真係柒到想打佢一巴[sosad]
全部個樣睇落極度低智商
究竟係因為Prefrontal cortex 已經退化到冇晒自制能力
Attention span仲低過一隻金魚
定係班低段入口個腦完全冇意識腦冇思想
望少陣都忍受唔到個腦完全空白
over001
引用
21/06/2026 05:37
條路左邊無人, 右面有人, 班智障一定全部迎頭撞埋去右面果邊啲人度
一滴入魂
引用
21/06/2026 05:44
尤其是搭𨋢嘅時候,扮睇手機唔撚撳掣。最尾係冇人撳掣!
不過,可能佢低能就唔係扮嘅,個人真係低能!
我的妹妹很少
引用
21/06/2026 13:38
我成日形住
如果等過馬路時,你喺佢身邊踏前一步,
佢地應該會睇都唔睇馬路就成個踵出去
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]