L登:唐英年睇落同林鄭差唔多 689係有d智慧 施政部署坐頭3望1 煲吠拖累香港十年 - 香港高登
[登入]
前公海會員
引用
21/06/2026 04:05
點睇?
大家記唔記得2012年前 你係唐營 定梁營?
https://lih kg/njjrqT
#8
唐英年都係d二世祖lv 睇落同林鄭差唔多
689係有d智慧 一睇面相都知奸到出汁
國教 奶粉都叫聽民意stop左先
等風聲無咁緊再換個名搞
實際施政部署我覺得坐頭3望1
煲吠果d種炒樓拖累香港十年就唔好講
前公海會員
引用
21/06/2026 04:06
6#good2# 0#bad#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]