想走線

非洲波真係搞笑為主

教練真心係廢, 贏隊垃圾都咁激動, 仲要催鐘

衰啲講係成隊德國都唔似樣

ValleyLane
21/06/2026 06:02

goal
LoveVictoria
21/06/2026 06:02
日耳曼民族

想走線

掃把腳湯埋去應該有
不過佢控一下就甩咗
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
RacingDriver
21/06/2026 06:03
教練真心係廢, 贏隊垃圾都咁激動, 仲要催鐘

衰啲講係成隊德國都唔似樣

真
教練真心係廢, 贏隊垃圾都咁激動, 仲要催鐘

衰啲講係成隊德國都唔似樣

拜仁最勁果啲都唔係德國人
根本就唔可以再用嚟做重心
ValleyLane
21/06/2026 06:03
Undav好勁

係咪2隊都唔想要首名
16強對法國
次名32強對夏撚
自己諗
RacingDriver
21/06/2026 06:05
係咪2隊都唔想要首名
16強對法國
次名32強對夏撚
自己諗
今年我支持挪威維京人打殘佢哋班亡國奴
Carles Alena
21/06/2026 06:29
庫拉索個地理竟然係踢中北美唔係南美
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
自己扭傷
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
厄瓜空龍頂唔入輪到庫拉索三連中龍射門
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
庫拉索個龍10次撲救
![[sosad]](/faces/sosad.gif)