傳右大把位 係要自己扭
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
yamal會唔會去到messi level呢
![[bomb]](/faces/bomb.gif)
fifa總要做王
![[smoke]cl](/faces/clown/smoke.gif)
越吹越做唔到
黑色messi?
又嚟搓搓搓西波
西班牙就係猜
你以為佢西嗰陣 就送個直線打穿哂
西班牙人出名懶
柯打未到點會做嘢
西班牙咁少人係禁區

西班牙完全放鬆 ,係咪驚入太多對方會踢人。

6球細定過枱油

訓教起身收錢
![[bouncy]](/faces/bouncy.gif)
馬會即場開盤仲慢過以前

入完波成3分鐘先開完
馬會即場開盤仲慢過以前

入完波成3分鐘先開完
因為外仔太多人落飛
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
西班牙完全放鬆 ,係咪驚入太多對方會踢人。

俾人入番粒咪冇事囉

馬會即場開盤仲慢過以前

入完波成3分鐘先開完
馬會話最緊要穩陣,開慢d唔械問題..

油王買唔買面子球 半場過數
![[???]sg](/faces/sg/wonder2.gif)
西班牙完全放鬆 ,係咪驚入太多對方會踢人。

贏硬 對面又唔搏
點解唔hea?

6球細定過枱油

訓教起身收錢
![[bouncy]](/faces/bouncy.gif)
重有托利斯未出場,唔好訓住...
6球細定過枱油

訓教起身收錢
![[bouncy]](/faces/bouncy.gif)
重有托利斯未出場,唔好訓住...
出呢條木咀做乜?
Carles Alena
22/06/2026 01:05
又出廢托
![[sosad2]lm](/faces/lomore/sosad2.gif)
換了

6球細定過枱油

訓教起身收錢
![[bouncy]](/faces/bouncy.gif)
重有托利斯未出場,唔好訓住...
出呢條木咀做乜?
費托

又出廢托
![[sosad2]lm](/faces/lomore/sosad2.gif)

6球細定過枱油

訓教起身收錢
![[bouncy]](/faces/bouncy.gif)
重有托利斯未出場,唔好訓住...
出呢條木咀做乜?
費托

例行公事放下佢出嚟放電啦
換走入波個兩個 唔通要開5球5球半細球
