唔俾沙地追和嘅

咁早入波多數係引走地追大炒
小注投資無入球@25倍
等睇頂到幾多分鐘

玩走地建議等半場完再決定
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
唔俾沙地追和嘅

咁早入波多數係引走地追大炒
小注投資無入球@25倍
等睇頂到幾多分鐘

你呢條飛贏到我跟你一齊j liza姐

Carles Alena
22/06/2026 00:21
2:0
廢鋒都有波入

收錢

半大收錢

狂牛返黎

唔俾沙地追和嘅

咁早入波多數係引走地追大炒
小注投資無入球@25倍
等睇頂到幾多分鐘

你呢條飛贏到我跟你一齊j liza姐

ok收皮ed

2:0

下,沖個涼先睇已經2:0
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
10分鐘1球

收左錢?

d波全部都係自己失誤
痴撚線沙地狗
唔俾沙地追和嘅

咁早入波多數係引走地追大炒
小注投資無入球@25倍
等睇頂到幾多分鐘

玩走地建議等半場完再決定
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
買10蚊啫其實
唔使諗咁多
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
大炒格
![[yipes]](/faces/yipes.gif)
起碼4球
證明上場幾咁假

狂牛返黎

沙地有邊一界唔係俾人數
比沙地入返球啦 你哋都贏硬㗎啦

半4全4
