主其他

10分鐘就入波。
1:0

我們都是椰母

收到order要大炒
![[???]](/faces/wonder2.gif)
差啲2-0
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
半空龍都炒粉

屌轉頭返黎入咗波
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
費高
原來係希亞路
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
收到order要大炒
![[???]](/faces/wonder2.gif)
應該唔敢炒老細掛
唔俾沙地追和嘅

比沙地入一球可以嗎?
買了沙地0.5B

買左 客+3
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
比沙地入一球可以嗎?
買了沙地0.5B

半場都過唔到
比沙地入一球可以嗎?
買了沙地0.5B

半場都過唔到

比沙地入一球可以嗎?
上場個10號去到禁區頂就STOP了
今場希望佢地有射門啦
比沙地入一球可以嗎?
買了沙地0.5B

咁勇
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
半場都過唔到
比沙地入一球可以嗎?
買了沙地0.5B

半場都過唔到

有yamal差好遠
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
唔俾沙地追和嘅

咁早入波多數係引走地追大炒
小注投資無入球@25倍
等睇頂到幾多分鐘
