2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (8) - 香港高登
[登入]
腦霧二世
引用
21/06/2026 23:37
西班牙贏波輸盤#cn#
夜欄人靜
引用
21/06/2026 23:51
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔撚想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..

你咁諗又有少年廚神架啦

正路贏波,大唔大炒又另計...


牙朗話沙特超都好高水準

4年前
沙特2:1 贏過美斯架[sosad]lm

牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好
唔關牙朗事
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊


原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事


大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢;-)wc
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥;-)wc ;-)wc

佢有講?唔怕比大哥網暴?_?

上屆世界盃既事;-)wc
https://youtu.be/kBz0fjCVaxA?si=ScvB5X2t7EKnp6Xq&t=34

0:34

依家菲力斯跟大哥係沙特搵食[sosad]

可能下場首發就係菲力斯搭C朗[sosad] ,馬天尼斯咁鍾意奶C朗鞋#kill#
人生迷路者
引用
21/06/2026 23:52
睇下閪班牙係咪一樣早段入波。#yup#
葡提(阿婆)
引用
21/06/2026 23:54
#kill# #kill# #kill#
壽司龍
引用
21/06/2026 23:56
沙地爆冷#hohosau#wc #hohosau#wc
Peach
引用
21/06/2026 23:57
沙地爆冷#hohosau#wc #hohosau#wc

我支持沙地#hohosau#wc #hohosau#wc #hohosau#wc
RacingDriver
引用
21/06/2026 23:58
4-1 亞牙 #yup# #yup# #yup#
肇平
引用
21/06/2026 23:58
投資咗半場和#yup#
葡提(阿婆)
引用
22/06/2026 00:00
牙佢老母#kill# #kill# #kill#
青澀大根
引用
22/06/2026 00:00
西班牙 大大大大大大大#kill#agy
飲雞水
引用
22/06/2026 00:00
#hohoesp#wc
RacingDriver
引用
22/06/2026 00:01
投資咗半場和#yup#

祝你好運 [sosad] [sosad] [sosad]
強姦實業
引用
22/06/2026 00:01
沙地爆冷#hohosau#wc #hohosau#wc

我支持沙地#hohosau#wc #hohosau#wc #hohosau#wc

上屆可以贏阿根廷,今屆一樣可以贏西班牙,更何況沙特幫襯西甲咁多生意
力食神
引用
22/06/2026 00:01
西班牙贏波輸盤#cn#

上場睇沙地班人麻撚麻咋WO
肇平
引用
22/06/2026 00:02
投資咗半場和#yup#

祝你好運 [sosad] [sosad] [sosad]


睇下幾分鐘收皮#yup#
一日一香蕉
引用
22/06/2026 00:02
奧耶沙巴又唔zip
扭波王(已切)
引用
22/06/2026 00:03
買西班狗
佢輸和失波我都笑鳩佢
老蚌生珠
引用
22/06/2026 00:04
中間吉左都唔撚俾
釋永信 信仔
引用
22/06/2026 00:05
今晚我們都是沙地人
防守型前鋒
引用
22/06/2026 00:06
今場緦算係向前踢
壽司龍
引用
22/06/2026 00:06
有耶馬就冇咁妹下妹下
老蚌生珠
引用
22/06/2026 00:08
有耶馬就冇咁妹下妹下

但係有啲踢斬入禁區
老蚌生珠
引用
22/06/2026 00:08
有耶馬就冇咁妹下妹下

但係有啲鳩斬入禁區
一日一香蕉
引用
22/06/2026 00:08
前面走位都係好差
答桑下乞兒問
引用
22/06/2026 00:08
半場角送錢咁
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]