2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (8) - 香港高登
[登入]
再打會死
引用
21/06/2026 20:37
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/sport/20260620/photo/bkn-20260620181531593-0620_00882_001_01p.jpg?20260619154405
國際足協(FIFA)裁判委員會經過調查,裁定美斯今次「踩人」唔屬於暴力行為,唔需要領紅牌,所以唔會被追罰


O:-)
釋永信 信仔
引用
21/06/2026 20:43
有冇手足做反少年廚神買西班牙輸:)fn


@_@ @_@ @_@


我又無咁串既 但買左和:)fn
小野人
引用
21/06/2026 21:00
https://upload.hkgolden.media/comment/bldtnn2g.mkddv52zmdm.oqrj04sted5.jqe.png

馬特拉斯先係真男人
屌人家姐唔捂嘴 #yup#

巴閪隻馬騮:o)

乜雞巴好唔鍾意vj咩[sosad]
黃白虎紋貓
引用
21/06/2026 22:09
https://upload.hkgolden.media/comment/bldtnn2g.mkddv52zmdm.oqrj04sted5.jqe.png

馬特拉斯先係真男人
屌人家姐唔捂嘴 #yup#

巴閪隻馬騮:o)

乜雞巴好唔鍾意vj咩[sosad]

除左皇狗,有邊個中意佢:o) [sosad]
富田美憂
引用
21/06/2026 22:45
https://pbs.twimg.com/media/HLWEEWdWAAA-IcA?format=jpg&name=4096x4096
RacingDriver
引用
21/06/2026 22:50
https://pbs.twimg.com/media/HLWEEWdWAAA-IcA?format=jpg&name=4096x4096

個陣正常, 應該會贏
宅度宅
引用
21/06/2026 22:51
幾點開波?
蘇雅琳
引用
21/06/2026 22:54
西班牙 拍拍拍 大炒 沙地#yup# #yup# #yup#
Carles Alena
引用
21/06/2026 22:55
幾點開波?

12
小休一時
引用
21/06/2026 23:00
幾點開波?

12

10蚊買和#bye#
凸衰正虎
引用
21/06/2026 23:02
https://upload.hkgolden.media/comment/bldtnn2g.mkddv52zmdm.oqrj04sted5.jqe.png

馬特拉斯先係真男人
屌人家姐唔捂嘴 #yup#

巴閪隻馬騮:o)

乜雞巴好唔鍾意vj咩[sosad]

正常人都唔鍾意馬騮
再打會死
引用
21/06/2026 23:04
https://upload.hkgolden.media/comment/bldtnn2g.mkddv52zmdm.oqrj04sted5.jqe.png

馬特拉斯先係真男人
屌人家姐唔捂嘴 #yup#

巴閪隻馬騮:o)

乜雞巴好唔鍾意vj咩[sosad]

正常人都唔鍾意馬騮

嗱,又話你歧視架啦
防守型前鋒
引用
21/06/2026 23:04
yamal + olmo正選喎
沙特偷唔到雞喇
凸衰正虎
引用
21/06/2026 23:04
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔撚想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..

你咁諗又有少年廚神架啦

正路贏波,大唔大炒又另計...


牙朗話沙特超都好高水準

4年前
沙特2:1 贏過美斯架[sosad]lm

牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好
唔關牙朗事
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊


原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事


大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢;-)wc
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥;-)wc ;-)wc

佢有講?唔怕比大哥網暴?_?
蘇雅琳
引用
21/06/2026 23:04
有預感朗哥下屆會玩多屆
凸衰正虎
引用
21/06/2026 23:05
[quote][quote][quote][quote][quote]
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔撚想睇呢隊西波

/red]
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊


原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事


大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢;-)wc
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥;-)wc ;-)wc

咁葡其他球員又入唔到波[banghead]

1:1果球邊個入?#ng#
岡部倫太郎
引用
21/06/2026 23:05
yamal + olmo正選喎
沙特偷唔到雞喇

如果豬左就好笑[sosad]sg
防守型前鋒
引用
21/06/2026 23:14
yamal + olmo正選喎
沙特偷唔到雞喇

如果豬左就好笑[sosad]sg


睇上場yamal好似冇乜野咁
希望真係好番喇
青澀大根
引用
21/06/2026 23:14
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔撚想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..

你咁諗又有少年廚神架啦

正路贏波,大唔大炒又另計...


牙朗話沙特超都好高水準

4年前
沙特2:1 贏過美斯架[sosad]lm

牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好
唔關牙朗事
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊


原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事


大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢;-)wc
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥;-)wc ;-)wc

佢有講?唔怕比大哥網暴?_?

上屆世界盃既事;-)wc
https://youtu.be/kBz0fjCVaxA?si=ScvB5X2t7EKnp6Xq&t=34

0:34
北姑十二樂芳
引用
21/06/2026 23:18
佛得角 [bomb] [bomb]
黃白虎紋貓
引用
21/06/2026 23:23
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔撚想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..

你咁諗又有少年廚神架啦

正路贏波,大唔大炒又另計...


牙朗話沙特超都好高水準

4年前
沙特2:1 贏過美斯架[sosad]lm

牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好
唔關牙朗事
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊


原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事


大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢;-)wc
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥;-)wc ;-)wc

佢有講?唔怕比大哥網暴?_?

上屆世界盃既事;-)wc
https://youtu.be/kBz0fjCVaxA?si=ScvB5X2t7EKnp6Xq&t=34

0:34

依家菲力斯跟大哥係沙特搵食[sosad]
冷泉麻子
引用
21/06/2026 23:27
我就唔信閪班牙會繼續閪 已經買左半大全大#kill# #kill#
岡部倫太郎
引用
21/06/2026 23:30
我就唔信閪班牙會繼續閪 已經買左半大全大#kill# #kill#

咁大信心[sosad]sg
北姑十二樂芳
引用
21/06/2026 23:33
我就唔信閪班牙會繼續閪 已經買左半大全大#kill# #kill#


就係西 #yup#
冷泉麻子
引用
21/06/2026 23:35
我就唔信閪班牙會繼續閪 已經買左半大全大#kill# #kill#

咁大信心[sosad]sg

一陣半場6:0:-[ :-[
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]