[
登入
]
上一頁
下一頁
體育台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
第 33 頁
第 34 頁
第 35 頁
第 36 頁
第 37 頁
第 38 頁
第 39 頁
第 40 頁
第 41 頁
體育台
2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (8)
防守型前鋒
21/06/2026 16:53
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔撚想睇呢隊西波
今晚會變身嫁喇..
你咁諗又有少年廚神架啦
正路贏波,大唔大炒又另計...
牙朗話沙特超都好高水準
4年前
沙特2:1 贏過美斯架
牙朗 打 剛果
, 係隊波戰術唔好
唔關牙朗事
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊
原來係扮睇直播
miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關大哥事
人奶多甜
21/06/2026 16:53
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔撚想睇呢隊西波
我想西班牙出局
我支持
西疤牙呢d鳩傳波快d收皮
我好憎d 波猜黎猜去好似好勁咁,實際上冇攻勢做到出黎,冇能力入球既球隊理應被淘汰
防守型前鋒
21/06/2026 16:54
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔撚想睇呢隊西波
今晚會變身嫁喇..
你咁諗又有少年廚神架啦
正路贏波,大唔大炒又另計...
牙朗話沙特超都好高水準
4年前
沙特2:1 贏過美斯架
牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好
唔關牙朗事
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊
原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事
加勒比海
21/06/2026 17:01
剛果防守好過突尼西亞好多 , 突尼西亞後防鬆散 ; 日本攻型隊實食無痴牙
膠幾錢
21/06/2026 17:03
https://www.youtube.com/live/vdj-66qAb0g
咁多人 好彩冇落去睇
睇波一家大細最......
膠幾錢
21/06/2026 17:04
https://www.youtube.com/live/vdj-66qAb0g
咁多人 好彩冇落去睇
奧海城多人定將軍澳多?
青澀大根
21/06/2026 17:06
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔撚想睇呢隊西波
今晚會變身嫁喇..
你咁諗又有少年廚神架啦
正路贏波,大唔大炒又另計...
牙朗話沙特超都好高水準
4年前
沙特2:1 贏過美斯架
牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好
唔關牙朗事
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊
原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事
大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥
膠幾錢
21/06/2026 17:08
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔撚想睇呢隊西波
今晚會變身嫁喇..
你咁諗又有少年廚神架啦
正路贏波,大唔大炒又另計...
點買先有肉食
買肉咪有肉食囉
買波最多得狗會張飛
膠幾錢
21/06/2026 17:11
[quote][quote][quote][quote][quote]
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔撚想睇呢隊西波
/red]
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊
原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事
大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥
咁葡其他球員又入唔到波
大豆。
21/06/2026 17:13
剛果防守好過突尼西亞好多 , 突尼西亞後防鬆散 ; 日本攻型隊實食無痴牙
果場波萄牙身體對抗輸晒,成隊都唔夠人撞...
大豆。
21/06/2026 17:17
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔撚想睇呢隊西波
今晚會變身嫁喇..
你咁諗又有少年廚神架啦
正路贏波,大唔大炒又另計...
點買先有肉食
睇即場羅,唔g佢去唔去馬,定贏一粒收工....
防守型前鋒
21/06/2026 17:23
[quote][quote][quote][quote][quote]
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔撚想睇呢隊西波
/red]
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊
原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事
大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥
咁葡其他球員又入唔到波
有機會都被大哥截咗糊
般奴咪成日屌鬼
力食神
21/06/2026 17:43
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔撚想睇呢隊西波
今晚會變身嫁喇..
你咁諗又有少年廚神架啦
正路贏波,大唔大炒又另計...
牙朗話沙特超都好高水準
守到西狗就掂,第三場睇多啲少年廚神上路,我就唔掂呢隊西波,睇半場訓
上場睇咪又係西波一隊
力食神
21/06/2026 17:45
日本輕鬆到咁
邊條傻西話死亡之組
之前32隊
各組平均一隊魚腩
48隊波,一組有2隊魚腩以上
釋永信 信仔
21/06/2026 18:07
有冇手足做反少年廚神買西班牙輸
力食神
21/06/2026 18:26
banjerman
21/06/2026 18:28
日本輕鬆到咁
邊條傻西話死亡之組
之前32隊
各組平均一隊魚腩
48隊波,一組有2隊魚腩以上
呢組真係唔覺得係死亡之組,反而四隊都攞1分果組先最似
青澀大根
21/06/2026 18:44
馬特拉斯先係真男人
屌人家姐唔捂嘴
力食神
21/06/2026 18:51
日本輕鬆到咁
邊條傻西話死亡之組
之前32隊
各組平均一隊魚腩
48隊波,一組有2隊魚腩以上
呢組真係唔覺得係死亡之組,反而四隊都攞1分果組先最似
比利時
黃金一代都等退休,全過30
埃及
沙拿
其他兩隊操體能打901
(得香港咁撚廢打902都俾人炒)
阿馬遜男神
21/06/2026 19:32
買左西班牙5: 2
波膽
黃白虎紋貓
21/06/2026 19:33
馬特拉斯先係真男人
屌人家姐唔捂嘴
巴閪隻馬騮
飲雞水
21/06/2026 19:38
有冇手足做反少年廚神買西班牙輸
飲雞水
21/06/2026 19:41
力食神
21/06/2026 20:12
[quote][quote][quote][quote][quote]
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔撚想睇呢隊西波
/red]
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊
原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事
大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥
咁葡其他球員又入唔到波
因為佢阻撚住個地球轉呀
人奶多甜
21/06/2026 20:24
[quote][quote][quote][quote][quote]
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔撚想睇呢隊西波
/red]
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊
原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事
大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥
咁葡其他球員又入唔到波
一支球隊一開波已經打少個,即係當佢唔存在啦,而其他球員重可以狂入波,咁呢隊波應該係宇宙級
上一頁
下一頁
體育台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
第 33 頁
第 34 頁
第 35 頁
第 36 頁
第 37 頁
第 38 頁
第 39 頁
第 40 頁
第 41 頁
體育台
回覆
留名
體育台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]