2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (8) - 香港高登
[登入]
壽司龍
引用
21/06/2026 13:55
https://www.youtube.com/watch?v=8H3nRCFVR6Y
渋谷開始多人
昔年種柳
引用
21/06/2026 13:56
仆街 贏緊4球 一防守就8個回防咁點打。

進攻個班得三件笑左
扭波王(已切)
引用
21/06/2026 13:57
突尼西亞舊主帥無語問蒼天
小兔子
引用
21/06/2026 13:57
日本輕鬆到咁[sosad]
全昭旻
引用
21/06/2026 13:58
突尼西亞舊主帥無語問蒼天

起碼破到蛋
北姑十二樂芳
引用
21/06/2026 13:58
[sosad] [sosad]
原來係咁嫁
引用
21/06/2026 13:59
仆街, 我8.5角大 都開唔到:o)sq
腦霧二世
引用
21/06/2026 14:00
日本冇主力仲勁#yup# 其他上位
昔年種柳
引用
21/06/2026 14:01
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔撚想睇呢隊西波
昨杯昨粕耿抽
引用
21/06/2026 14:01
[sosad]
金田一 一
引用
21/06/2026 14:03
呢場都唔換 長友真係黎齋坐[sosad]
腦霧二世
引用
21/06/2026 14:06
突尼系牙係真魚腩[bomb] 下場對荷蘭[bomb]
241242
引用
21/06/2026 14:07
呢場都唔換 長友真係黎齋坐[sosad]

總要有人搞吓氣氛嘅[sosad]
膠幾錢
引用
21/06/2026 14:07
成9日話水break唔好乜乜物物
其實水break真係好嘢嚟
起碼入球多咗, 到依家為止只有做波王西班牙vs忽得國果場窿對窿[sosad]

變NBA啦
20分鐘一節

補時補返足
有水break
5個換人名額
呢d改革係合情合理
但額外搞歐國聯個d就係on9 [sosad]


莊家話事
盃賽只會越黎越多[sosad]
壽司龍
引用
21/06/2026 14:09
成9日話水break唔好乜乜物物
其實水break真係好嘢嚟
起碼入球多咗, 到依家為止只有做波王西班牙vs忽得國果場窿對窿[sosad]

變NBA啦
20分鐘一節

補時補返足
有水break
5個換人名額
呢d改革係合情合理
但額外搞歐國聯個d就係on9 [sosad]


莊家話事
盃賽只會越黎越多[sosad]

應該開隻盃比d無世界盃既隊踢
最想睇基化史基尼亞
球王級實力但成世都冇世界盃踢O:-)
網樂三代目
引用
21/06/2026 14:11
有冇人夠膽去馬會落500日本冠軍:-[ :-[ :D
青澀大根
引用
21/06/2026 14:11
呢場都唔換 長友真係黎齋坐[sosad]

總要有人搞吓氣氛嘅[sosad]

吉祥物:)
金田一 一
引用
21/06/2026 14:11
呢場都唔換 長友真係黎齋坐[sosad]

總要有人搞吓氣氛嘅[sosad]

戰術大師森保一會唔會下場突然打返4後出佢[sosad]
希志妹妹
引用
21/06/2026 14:11
成9日話水break唔好乜乜物物
其實水break真係好嘢嚟
起碼入球多咗, 到依家為止只有做波王西班牙vs忽得國果場窿對窿[sosad]

變NBA啦
20分鐘一節

補時補返足
有水break
5個換人名額
呢d改革係合情合理
但額外搞歐國聯個d就係on9 [sosad]


莊家話事
盃賽只會越黎越多[sosad]

應該開隻盃比d無世界盃既隊踢
最想睇基化史基尼亞
球王級實力但成世都冇世界盃踢O:-)

K球王最多得歐國盃小組賽可以踢:-(
壽司龍
引用
21/06/2026 14:11
https://www.youtube.com/live/vdj-66qAb0g
咁多人 好彩冇落去睇
再打會死
引用
21/06/2026 14:12
https://www.youtube.com/live/vdj-66qAb0g
咁多人 好彩冇落去睇

漢奸:-[
希志妹妹
引用
21/06/2026 14:12
呢場都唔換 長友真係黎齋坐[sosad]

總要有人搞吓氣氛嘅[sosad]

戰術大師森保一會唔會下場突然打返4後出佢[sosad]

叫佢守gyokeres? [sosad]
再打會死
引用
21/06/2026 14:14
https://n.sinaimg.cn/sports/214/w653h361/20221202/5074-c315380675c4eaa964e27b39ad3647a2.jpg
信一哥唔驚

有能名將#yup#
青澀大根
引用
21/06/2026 14:16
呢場都唔換 長友真係黎齋坐[sosad]

總要有人搞吓氣氛嘅[sosad]

戰術大師森保一會唔會下場突然打返4後出佢[sosad]

叫佢守gyokeres? [sosad]

要出佢都係 80後出嚟踩踩草
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]