[
登入
]
吹水台
第 1 頁
吹水台
各位高登手足今年食左幾多隻咸肉傻
LoveVictoria
21/06/2026 00:24
自己包左45隻,但有2/3都派左出去
hkhse
21/06/2026 01:36
兩隻
LoveVictoria
21/06/2026 10:45
拗親條蕉
21/06/2026 10:58
咪害人
巧仁
21/06/2026 11:08
0
大和川
21/06/2026 11:18
0.5隻
膠招
21/06/2026 11:25
2隻(已包括1陣 o也多 1隻)
一滴入魂
21/06/2026 12:26
未食過咸肉傻!
咸肉糉就晏啲會食1隻.
順便問吓巴打們:廣東咸肉糉,同上海糉有咩唔同?
吹水台
第 1 頁
吹水台
回覆
留名
吹水台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]