各位高登手足今年食左幾多隻咸肉傻 - 香港高登
[登入]
LoveVictoria
引用
21/06/2026 00:24
自己包左45隻,但有2/3都派左出去:o)
hkhse
引用
21/06/2026 01:36
兩隻
LoveVictoria
引用
21/06/2026 10:45
:)
拗親條蕉
引用
21/06/2026 10:58
咪害人:o)
巧仁
引用
21/06/2026 11:08
0
大和川
引用
21/06/2026 11:18
0.5隻
膠招
引用
21/06/2026 11:25
2隻(已包括1陣 o也多 1隻)[bouncer2]lm
一滴入魂
引用
21/06/2026 12:26
未食過咸肉傻!
咸肉糉就晏啲會食1隻.
順便問吓巴打們:廣東咸肉糉,同上海糉有咩唔同?
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]