中國考生針孔攝錄機入考場 全級700人重考 - 香港高登
[登入]
有夢想的鹹魚
引用
21/06/2026 16:10
[???] 點作弊
桑拿我好熟
引用
21/06/2026 16:18
點易就買到針孔攝錄機#adore#
星降月貓
引用
21/06/2026 16:24
點易就買到針孔攝錄機#adore#

唔係高科技, 唔使領牌照, 分分鐘又係 "淘寶大把"[sosad]
kilogram
引用
21/06/2026 17:56
點易就買到針孔攝錄機#adore#

唔係高科技, 唔使領牌照, 分分鐘又係 "淘寶大把"[sosad]

遲些加埋ai 及由太空科技傳送答案回地球
民主歌星獻忠
引用
21/06/2026 17:59
ECON 1001 都要作弊...算吧啦... 讀嚟做乜[sosad]

有班隨時連I go to school by bus都搞唔掂[sosad]

跟本一大堆所謂学霸、海歸名校畢業,十居其九都係用呢d賤招拎個學歷回国:o) 識好多乜鳩外國名校degree、phd 某國人,連日常生活英文都未講得掂,你叫我信佢自己完成到一個全英語教學嘅大學課程?[sosad] 冇話咩讀黎做乜,佢幾年內每份essay, 考試全部請槍,佢有的是錢,你吹咩[sosad]

澳洲唔係大陸學生首選 多數都係入唔到美英先過去

聽聞澳洲大學易入難出
考唔掂就只可以不停repeat
有壓力都正常
不過econ 1001喺香港真係舊制中五野黎
咁都讀唔掂不如慳左啲錢食利息再送左外賣過世算啦

應該係強國人慣左出貓
大陸考試睇得好實 澳洲反而容易d

你估得悉尼一個人行為咩,
美國冇?英國冇?香港冇?
根本好多水份
星降月貓
引用
21/06/2026 18:05
ECON 1001 都要作弊...算吧啦... 讀嚟做乜[sosad]

有班隨時連I go to school by bus都搞唔掂[sosad]

跟本一大堆所謂学霸、海歸名校畢業,十居其九都係用呢d賤招拎個學歷回国:o) 識好多乜鳩外國名校degree、phd 某國人,連日常生活英文都未講得掂,你叫我信佢自己完成到一個全英語教學嘅大學課程?[sosad] 冇話咩讀黎做乜,佢幾年內每份essay, 考試全部請槍,佢有的是錢,你吹咩[sosad]

澳洲唔係大陸學生首選 多數都係入唔到美英先過去

聽聞澳洲大學易入難出
考唔掂就只可以不停repeat
有壓力都正常
不過econ 1001喺香港真係舊制中五野黎
咁都讀唔掂不如慳左啲錢食利息再送左外賣過世算啦

應該係強國人慣左出貓
大陸考試睇得好實 澳洲反而容易d

你估得悉尼一個人行為咩,
美國冇?英國冇?香港冇?
根本好多水份

全球同日舉辦嘅日本語能力試驗 (JLPT) 出咗事幾屆啦, 玩埋時差㖭
根本西戎喱能騙就騙
劇場研究生
引用
21/06/2026 18:06
[???] 點作弊

無睇逃學威龍?
網樂三代目
引用
21/06/2026 18:24
https://upload.hkgolden.media/comment/v4gxqvxn.sj4wtrkcbz2.fyswqrdumom.qcf.jpg
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]