戴祖儀唱歌咁難聽,就唔好唱啦! - 香港高登
[登入]
李澤欣
引用
20/06/2026 23:00
https://www.instagram.com/reel/DZzucRnzr9h/

仲彈住結他唱#ng#
單線solo咩#oh#
Google之廣告
引用
20/06/2026 23:02
淨係對腳都夠食
陸國榮
引用
20/06/2026 23:35
我聽唔到佢支結他有聲出
森公子
引用
21/06/2026 00:27
技巧算係咁
係聲底一般啫
智雯BB
引用
21/06/2026 00:45
慘,明明佢本身係歌手出道 [sosad] [sosad]
臨時鼻鼾中心
引用
21/06/2026 00:48
慘,明明佢本身係歌手出道 [sosad] [sosad]

佢一出道已經勁難聽
牛腩3號
引用
21/06/2026 00:58
識條撚咩你,人地係用對腳唱情歌:o)
岡村ほまれ
引用
21/06/2026 01:00
唱得好好睇
乳頭潔淨軟膠
引用
21/06/2026 01:20
睇你就睇喇#ng#lm #ng#lm #ng#lm
我獨自升CUP
引用
21/06/2026 01:21
把聲好撚難聽[sosad] [sosad]
又乾又扁又刺耳
小休一時
引用
21/06/2026 01:25
技巧算係咁
係聲底一般啫

唔岩唱呢首
而且呢首肯定會拎原唱比
再打會死
引用
21/06/2026 01:25
叫床呢?
岡村ほまれ
引用
21/06/2026 02:36
把聲好撚難聽[sosad] [sosad]
又乾又扁又刺耳

呢條女d歌不嬲用眼聽
森公子
引用
21/06/2026 02:39
技巧算係咁
係聲底一般啫

唔岩唱呢首
而且呢首肯定會拎原唱比

呢首邊個唱都一定死,同自殺無分別。
字源歧說
引用
21/06/2026 02:42
熄聲睇咪OK
字源歧說
引用
21/06/2026 02:44
技巧算係咁
係聲底一般啫

唔岩唱呢首
而且呢首肯定會拎原唱比

呢首邊個唱都一定死,同自殺無分別。

聽返日版了
水沝淼敪
引用
21/06/2026 02:52
奶腳算///
阿 狗 𓃡
引用
21/06/2026 04:02
佢好聽就紅左啦
水沝淼敪
引用
21/06/2026 06:05
拍av ///
RacingDriver
引用
21/06/2026 06:10
對大髀分得咁開, 似老江湖 xx( xx( xx(
李澤欣
引用
21/06/2026 09:26
把聲好撚難聽[sosad] [sosad]
又乾又扁又刺耳

大早兒好鍾意唱歌
但完全無唱歌天份
聲底同音色都好難聽
女版技安
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]