想問下大家意見 - 香港高登
[登入]
破麻
引用
20/06/2026 22:40
我本身同兩個genz做嘢
有個比較熟手 另一個1yr左右
本身佢哋兩個一齊坐
我坐得比較遠
所以平時我做完嘢就會偷偷地練下打中文字/整啲無聊excel formula /食零食
收工連招呼都唔洗打直接走

咁1yr嗰個辭職
得返熟手同我
上頭意思會有多一個新人
熟手train完新人基本功再教我一排就有機會升上去

熟手就話新人入嚟嘅話
我要同熟手一齊坐
新人坐我個位
我有啲想婉拒

咁我顧慮點係:

同佢一齊坐嘅缺點:

1. 同佢一齊坐,無嘢做就得發吽頭
2.佢哋熟手成班一齊坐,成日玩啲夾錢買bubble tea嘅把戲,仲專登skip一啲人玩圈子,我無乜興趣睇佢哋做戲
3.試過同熟手一齊坐,上頭叫佢教多啲嘢,佢詐傻扮懵,發吽豆咗一個星期
4.問佢幾句就有情緒,有小小老屎忽tone,唔想自己返工受壓
5.佢對面係一個supervisor mk仔 ,好憎我,講好多説話我聽

同佢一齊坐嘅優點:
1.1yr走咗,或者佢會轉死性教到我升上去
2.上頭唔會覺得我係麻煩友想點就點

=======

唔同佢一齊坐嘅優點:
1. 繼續做完嘢就收工,唔洗睇佢面色
2. 由佢哋圈子互相纏綿 ,減少不必要溝通,唔洗咁近聽到條mk supervisor 廢up


唔同佢一齊坐嘅缺點:
1.有機會俾新人爬頭
2.上頭覺得我好撚麻煩位都會簡嚟坐
601
引用
20/06/2026 22:47
3.你一係就坐低,一係就辭職,有撚得你揀咩Z_Z Z_Z
拆雲
引用
20/06/2026 22:58
3.你一係就坐低,一係就辭職,有撚得你揀咩Z_Z Z_Z

[sosad]yup [sosad]yup [sosad]yup
最曖嗅淫麻
引用
20/06/2026 23:07
妳捽佢茜佢揸妳波,扯妳lin頭
破麻
引用
21/06/2026 01:09
3.你一係就坐低,一係就辭職,有撚得你揀咩Z_Z Z_Z

:-(
破麻
引用
21/06/2026 01:35
3.你一係就坐低,一係就辭職,有撚得你揀咩Z_Z Z_Z

同朋友傾完 佢都話坐隔離
破麻
引用
21/06/2026 01:35
3.你一係就坐低,一係就辭職,有撚得你揀咩Z_Z Z_Z

[sosad]yup [sosad]yup [sosad]yup

#yup4#fn #yup4#fn #yup4#fn
最曖嗅淫麻
引用
21/06/2026 01:55
妳兩個開房互相口交腳交,腳趾夾nipples,腳趾隊茜
𓃹耀漢𓃠
引用
21/06/2026 02:07
上頭意思會有多一個新人
熟手train完新人基本功再教我一排就有機會升上去

[sosad]fn
破麻
引用
21/06/2026 10:16
上頭意思會有多一個新人
熟手train完新人基本功再教我一排就有機會升上去

[sosad]fn

無所謂啦 由佢畫大餅 升職又好開心咩 要OT到星期六仲要多得嗰少少錢[sosad]
破麻
引用
21/06/2026 10:16
無人投票 我投#ng#fn
𓃹耀漢𓃠
引用
21/06/2026 10:38
上頭意思會有多一個新人
熟手train完新人基本功再教我一排就有機會升上去

[sosad]fn

無所謂啦 由佢畫大餅 升職又好開心咩 要OT到星期六仲要多得嗰少少錢[sosad]

呢類廢話真係聽唔少:)2fn
真係升職加人工嗰時反而係冇乜聲氣
破麻
引用
21/06/2026 10:42
上頭意思會有多一個新人
熟手train完新人基本功再教我一排就有機會升上去

[sosad]fn

無所謂啦 由佢畫大餅 升職又好開心咩 要OT到星期六仲要多得嗰少少錢[sosad]

呢類廢話真係聽唔少:)2fn
真係升職加人工嗰時反而係冇乜聲氣

:-( 嗚嗚
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]