索尼新專利可變硬度手掣曝光 疑PS6搖桿按鈕能依情境「纏住」手指 - 香港高登
[登入]
花膠燉雞
引用
22/06/2026 19:59
我第一時間係諗到可以揸波彈lin囉
J J大魔王
引用
22/06/2026 20:00
個啲六軸觸控板全部多鳩餘,手掣出到PS3個掣咁已經好足夠:o) :o) :o)


用得盡嘅game一隻手都冇
Ps5應該得astro bot
就算其他第一方遊戲都係勉強加個功能落去

六軸出現咁耐一次都未用過,觸控板係最好,當佢係一個按鈕咁用:o)
Peach
引用
22/06/2026 20:04
個啲六軸觸控板全部多鳩餘,手掣出到PS3個掣咁已經好足夠:o) :o) :o)


用得盡嘅game一隻手都冇
Ps5應該得astro bot
就算其他第一方遊戲都係勉強加個功能落去

六軸出現咁耐一次都未用過,觸控板係最好,當佢係一個按鈕咁用:o)

tlou 1 2 冇玩過?
J J大魔王
引用
22/06/2026 20:07
個啲六軸觸控板全部多鳩餘,手掣出到PS3個掣咁已經好足夠:o) :o) :o)


用得盡嘅game一隻手都冇
Ps5應該得astro bot
就算其他第一方遊戲都係勉強加個功能落去

六軸出現咁耐一次都未用過,觸控板係最好,當佢係一個按鈕咁用:o)

tlou 1 2 冇玩過?

無啊,我都唔太特別好呢啲game
葡提(阿婆)
引用
22/06/2026 20:22
個啲六軸觸控板全部多鳩餘,手掣出到PS3個掣咁已經好足夠:o) :o) :o)


用得盡嘅game一隻手都冇
Ps5應該得astro bot
就算其他第一方遊戲都係勉強加個功能落去

六軸出現咁耐一次都未用過,觸控板係最好,當佢係一個按鈕咁用:o)

tlou 1 2 冇玩過?

無啊,我都唔太特別好呢啲game

六軸ok啦,玩GT懶㩒菇攤係度郁個手掣就得
條撚識轉彎
引用
22/06/2026 20:28
個啲六軸觸控板全部多鳩餘,手掣出到PS3個掣咁已經好足夠:o) :o) :o)


用得盡嘅game一隻手都冇
Ps5應該得astro bot
就算其他第一方遊戲都係勉強加個功能落去

六軸出現咁耐一次都未用過,觸控板係最好,當佢係一個按鈕咁用:o)

有,ps3賽車game有用[sosad]
J J大魔王
引用
23/06/2026 00:06
個啲六軸觸控板全部多鳩餘,手掣出到PS3個掣咁已經好足夠:o) :o) :o)


用得盡嘅game一隻手都冇
Ps5應該得astro bot
就算其他第一方遊戲都係勉強加個功能落去

六軸出現咁耐一次都未用過,觸控板係最好,當佢係一個按鈕咁用:o)

tlou 1 2 冇玩過?

無啊,我都唔太特別好呢啲game

六軸ok啦,玩GT懶㩒菇攤係度郁個手掣就得

郁菇好過定住個掣玩六軸嘛[sosad]
太平洋道人
引用
23/06/2026 00:07
唔好搞咁能多啦
新殺曰鱻🩱
引用
23/06/2026 00:10
我知道你哋想問乜,一律答覆:唔可以!
太平洋道人
引用
23/06/2026 00:52
我知道你哋想問乜,一律答覆:唔可以!

[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]