[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
伊朗又「封閉」霍爾木茲海峽喇 所以大家咁緊張果份協議做乜~
N展仔(崩潰)
21/06/2026 01:32
真主黨開火定以色列開火先
以色列都冇份簽約
春袋強
21/06/2026 02:23
伊朗拎住霍爾木茲海峽,基本上可以控制全世界
一早叫全球聯軍滅伊朗
咁把炮既話 伊朗晨早打落去 仲簽乜撚
核武都唔駛哂錢整
鎖足一年海峽就贏
渴碎者
21/06/2026 02:31
真主黨開火定以色列開火先
以色列都冇份簽約
港股會唔會又跌
笑傲江門
21/06/2026 02:45
根本一開始都預左傾唔成
講左咁耐比你開番又點
果條海峽全部都係雷 , 無番幾個月清條撚咩
根本就係自己畫K線炒股 , 戇撚鳩
侵根本任意㒺為。唯一目的係炒股賺巨利。
over001
21/06/2026 02:47
鄧紫奇廢會又自己病發屈人地病發了, 留名睇佢話我棄po sosad, 我乜証據都攞哂出嚟, 佢都唔肯睇醫生我都幫佢唔到了
https://md.hkgolden.com/view.aspx?message=8061576&type=CA&page=4
over001
21/06/2026 02:47
over001
21/06/2026 02:48
啲痴線佬都係唔好哂咁多時間同佢辯論, 阿魯卡都正常過佢好多
B頭佬III
21/06/2026 02:51
真主黨開火定以色列開火先
以色列都冇份簽約
港股會唔會又跌
港股停唔停火都跌啦
防守型前鋒
21/06/2026 03:00
星期一美股係咪可以跌返?
其實又冇乜野
星期日美伊+第三國繼續「傾」咩技術細節
鄧紫棋藝會
21/06/2026 03:01
鄧紫奇廢會又自己病發屈人地病發了, 留名睇佢話我
棄po
sosad, 我乜証據都攞哂出嚟, 佢都唔肯睇醫生我都幫佢唔到了
https://md.hkgolden.com/view.aspx?message=8061576&type=CA&page=4
又中,嘻嘻
over001
21/06/2026 03:02
星期一美股係咪可以跌返?
其實又冇乜野
星期日美伊+第三國繼續「傾」咩技術細節
通常侵俾人話taco 呀, 俾人拖呀, 果啲時間, 侵都喺枱底做梗另一樣堅野, 真係屢試不爽咗好多次
over001
21/06/2026 03:04
條智障又左cut 右斬唱衰啲咸豐野嚟遮蓋佢自己啱啱新鮮滾熱辣衰到貼地果單..你真係女廁不爽既人板..
鄧紫棋藝會
21/06/2026 03:05
傻仔又比我撚到病發
over001
21/06/2026 03:06
係時候面對你自己一連柒幾次啦, 智障無所謂, 心地都唔好咁壞呀, 心地咁差揾鬼可憐你咩
RacingDriver
21/06/2026 03:10
其實有冇可能同以色列扯貓尾玩伊朗?
鄧紫棋藝會
21/06/2026 03:11
鄧紫奇廢會又自己病發屈人地病發了, 留名睇佢話我棄po sosad, 我
乜証據都攞哂出嚟
, 佢都唔肯睇醫生我都幫佢唔到了
https://md.hkgolden.com/view.aspx?message=8061576&type=CA&page=4
over001
21/06/2026 03:11
其實有冇可能同以色列扯貓尾玩伊朗?
可能性係有既. 侵成日fake 人咖啦
over001
21/06/2026 03:21
又有消息話伊朗讓步肯繼續傾...
一時衝動
21/06/2026 04:07
伊朗拎住霍爾木茲海峽,基本上可以控制全世界
一早叫全球聯軍滅伊朗
你望吓歐洲班友仲點聯軍
over001
21/06/2026 04:13
伊朗拎住霍爾木茲海峽,基本上可以控制全世界
一早叫全球聯軍滅伊朗
你望吓歐洲班友仲點聯軍
歐洲佬的戰力咪就係美軍囉
加勒比海
21/06/2026 06:02
KO咗革命衛隊班指揮就易搞,但班友實匿嚮地洞唔出嚟
太平洋道人
21/06/2026 06:03
over001
21/06/2026 06:09
KO咗革命衛隊班指揮就易搞,但班友實匿嚮地洞唔出嚟
民主歌星獻忠
21/06/2026 06:23
歷史文件
太平洋道人
21/06/2026 06:48
https://www.youtube.com/live/dFjs2FJMp6o?si=y0D-8iMgAruxy1zT
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]