政務司長: 退休者持多物業視作貧窮不合理 - 香港高登
[登入]
Siri !
引用
20/06/2026 21:20
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRojVzxTfSGqcGUfCw-pya6ujgLxOZb12BScKg83e6_DUQdhZzpOaBZfkPgJpaqW853eFIhqJFAoaOdQCRV3GUNSrPhNn53zCSGH-sqoQ&s=10


政務司司長陳國基表示,貧窮線以往只以收入作為參考指標,不計算個人資產,一直有不足,參考價值不精準,難以尋找真正有需要的人士,度身訂造適合方案,舉例一名退休長者如果沒有工作收入,但持有多個物業單位,在原有做法下會被介定為「貧窮」,認為並不合理。他又強調,新做法不等於不理會低收入人士,政府設「兜底保障」,針對生活水平跌至指定水平的人士提供政策介入,例如綜援措施等。

《香港精準扶貧成果報告》鎖定三個目標群組,包括劏房、單親及全長者戶。陳國基在一個電台節目說,三個目標群組預計大約90萬人,政府已為他們制訂支援項目,成效非常好,服務使用者反映有一定幫助,例如社區客廳今年將增至18間,現時已有大約一萬個家庭登記,估計使用人次達200萬,反映劏房家庭有頻密使用。

陳國基認為,扶貧策略需要照顧不同方面,除了針對經濟貧窮,也要應對心靈貧窮,消除隔代貧窮。他說,預計未來有需要人士數目將持續增加,照顧者是值得關注的群組,少數族裔也需要協助,他們未必有經濟困難,但或面對心靈挑戰,扶貧委員會將制定合適方案為他們提供支援。

編輯:鍾慧儀

https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1859234-20260620.htm

低收入人士 貧窮
阿馬遜男神
引用
20/06/2026 21:30
打造香港冇窮人?
扭波王(已切)
引用
20/06/2026 22:09
邊間NGO近排依賴窮人為生
又拎d 長者受訪話好慘
仲要喊苦喊忽淋水執紙皮
有時天未光都去排隊等食肆開門派飯
都無拎政府綜援
連長者生活津貼/生果金都唔拎


搞到人又要查下先先知十個有九個都 隱形財自長者
Mr.Slow
引用
20/06/2026 22:17
綜援長生津,自住一間物業唔計,已經不合時宜 :)
割柒自殺
引用
20/06/2026 22:18
打造香港冇窮人?

唔define貧窮
自然冇人可以成為窮人
真.恥笑俠
引用
20/06/2026 22:24
以下是該概念的核心重點:

1. 定義與目的
量化公共服務: 該概念將政府在教育、醫療衞生、房屋及社會福利這四大範疇的經常性開支,轉化為受惠家庭每月獲得的具體價值。

形象化資源運用: 目的在於「形象化」公共資源的運用,讓社會更清楚政府如何透過各項政策協助基層市民,而不僅僅是依賴「貧窮線」來衡量扶貧成效。

政策轉向: 政府表示未來將不再單純使用「貧窮線」來定義貧窮,而是改為聚焦於「精準扶貧」,將資源投放到最需要的目標群組身上。

2. 數據範例
根據報導,透過此量化方式,可以反映不同受惠家庭獲得的資源總值,例如:

受惠家庭: 一個居於公屋並領取長者生活津貼的雙老家庭,其每月獲得的房屋、醫療及社福現金資源總值,估算可達 24,500 元。

各項目價值: * 教育: 每戶受惠家庭平均每月獲得約 12,600 元的福利價值。

醫療衞生服務: 每月每戶約 5,000 元。

資助房屋福利: 每月每戶約 10,000 元。
飲雞水
引用
20/06/2026 22:25
綜援長生津,自住一間物業唔計,已經不合時宜 :)


公共福利金計劃下的長者生活津貼,旨在為本港65歲或以上有經濟需要的長者每月提供特別津貼,以補助他們的生活開支。長者生活津貼現時每月金額為4,345元。

https://www.swd.gov.hk/oala
硬膠廠長ㅤ
引用
20/06/2026 23:05
有物業貧窮己經唔存在
呢家有逆按呢個選擇
今晚打救你
引用
21/06/2026 06:55
商界都有其他資產點解都要繼續資助?
likyhohk
引用
21/06/2026 10:15
商界都有其他資產點解都要繼續資助?


因為司長退休後........
SPSS 169.0
引用
21/06/2026 10:27
即係長者應該賣左間屋換消費力?
但係公屋又計佢資產,咁呀長者係咪要訓街?
Mr.Slow
引用
21/06/2026 10:34
即係長者應該賣左間屋換消費力?
但係公屋又計佢資產,咁呀長者係咪要訓街?

香港年金可能冇乜人買
話唔定想做多一範:
逆按揭

點解唔買年金?
都係 200萬,都係每年俾返 10萬咁講
去買年金,死左就渣都冇
去買股票、基金,死左啲股票同基金單位仲喺度

呢個就係最大嘅分別
O:-) O:-) O:-)
Tropican
引用
21/06/2026 10:38
我又真係唔知以前咩貧窮線點計出黎

但唔係成日話自己行之有效嗎,用咗咁多年既嘢,變咗"有效但唔合理"嗎xx(
LGA 2066
引用
21/06/2026 11:17
好撚心唔好再講啦,講到自己好醒咁,咁都留意到,其實越講越顯得自己蠢
LGA 2066
引用
21/06/2026 11:19
我又真係唔知以前咩貧窮線點計出黎

但唔係成日話自己行之有效嗎,用咗咁多年既嘢,變咗"有效但唔合理"嗎xx(

政府點會唔識計幾疊樓響手唔計貧窮吖。唔通冇現金可以申請綜緩咩
DAVOUT
引用
21/06/2026 11:24
掉返轉諗, 原來以前有物業都俾人當窮撚[sosad]
SPSS 169.0
引用
21/06/2026 11:37
我又真係唔知以前咩貧窮線點計出黎

但唔係成日話自己行之有效嗎,用咗咁多年既嘢,變咗"有效但唔合理"嗎xx(

政府點會唔識計幾疊樓響手唔計貧窮吖。唔通冇現金可以申請綜緩咩

早排公屋查到有部車都收返單位[sosad]
黎明
引用
21/06/2026 11:41
你覺得定義唔準確,就去制訂個更準確

而唔係完全廢咗個term
油能剋肛
引用
21/06/2026 12:21
哈哈哈
老綜同長津計番自住物業就咩購買力都番晒黎[bomb]
人奶多甜
引用
21/06/2026 12:27
哈哈哈
老綜同長津計番自住物業就咩購買力都番晒黎[bomb]

呢個肯定唔會計,因為班老野會將d 樓過比仔女自己再申請公屋,加大公屋需求
油能剋肛
引用
21/06/2026 12:29
哈哈哈
老綜同長津計番自住物業就咩購買力都番晒黎[bomb]

呢個肯定唔會計,因為班老野會將d 樓過比仔女自己再申請公屋,加大公屋需求

要過一早過左,唔好低估福地孝子賢孫良心[bomb]
Mr.Slow
引用
21/06/2026 12:31
哈哈哈
老綜同長津計番自住物業就咩購買力都番晒黎[bomb]

呢個肯定唔會計,因為班老野會將d 樓過比仔女自己再申請公屋,加大公屋需求

要過一早過左,唔好低估福地孝子賢孫良心[bomb]

太多一代不如一代
月入搵得果萬零蚊
一下子俾間賣到 300萬嘅樓佢?
轉頭就賣柒左喇:)
LGA 2066
引用
21/06/2026 12:36
即係長者應該賣左間屋換消費力?
但係公屋又計佢資產,咁呀長者係咪要訓街?

香港年金可能冇乜人買
話唔定想做多一範:
逆按揭

點解唔買年金?
都係 200萬,都係每年俾返 10萬咁講
去買年金,死左就渣都冇
去買股票、基金,死左啲股票同基金單位仲喺度

呢個就係最大嘅分別
O:-) O:-) O:-)

有兒有女就話啫,乜都冇,錢仲有乜用
香港影子政府
引用
21/06/2026 12:43
香港人就算幾窮
都有錢過非洲人
所以香港冇窮人 #yup#
Mr.Slow
引用
21/06/2026 12:47
即係長者應該賣左間屋換消費力?
但係公屋又計佢資產,咁呀長者係咪要訓街?

香港年金可能冇乜人買
話唔定想做多一範:
逆按揭

點解唔買年金?
都係 200萬,都係每年俾返 10萬咁講
去買年金,死左就渣都冇
去買股票、基金,死左啲股票同基金單位仲喺度

呢個就係最大嘅分別
O:-) O:-) O:-)

有兒有女就話啫,乜都冇,錢仲有乜用

唔會知自己幾時會死
死之前想要錢用
買左股票/基金,有機會拎返出嚟
買左年金,似乎就唔會拎得返出嚟了
O:-) O:-) O:-)
智雯BB
引用
21/06/2026 14:53
當然,大把有錢人無業
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]