香港地下鐵,被深圳嫌呀! - 香港高登
[登入]
吊勼共匪
引用
20/06/2026 17:50
原文太長氣,自己去恥笑,鄉下佬買鞋。。。
https://upload.hkgolden.media/comment/bzeegec3.dj30jwpkyvu.ctmkqqjjras.ipo.jpg
見過恥笑別人的,恥笑自己的,開下眼界

https://mp.weixin.qq.com/s/6rZqWYTBB3_hBnWe_4SIOA
戴笠
引用
20/06/2026 18:42
啲大陸文好長,睇唔到重點
佢講啲乜嘢?
新人類xxxx
引用
20/06/2026 19:20
1999?

有youtube 版?
吊勼共匪
引用
20/06/2026 19:33
啲大陸文好長,睇唔到重點
佢講啲乜嘢?


深圳用了20年时间证明:香港地铁,不适合深圳?
戴笠
引用
20/06/2026 20:09
啲大陸文好長,睇唔到重點
佢講啲乜嘢?


深圳用了20年时间证明:香港地铁,不适合深圳?

奶油係[???2]cl
Guideway_Bus
引用
20/06/2026 20:12
佢應該係指:
香港地鐵嘅“各站停車”做法不合時宜,應該學廣州地鐵咁,
設有“急行/特急”等班次 [sosad]
古巨 J
引用
20/06/2026 22:04
AI 100字總結
唔知真唔真

"这篇文章指出港铁模式在深圳因“水土不服”饱受诟病(如4号、13号线拥堵、延误与降噪不力)。核心矛盾在于:深铁定位民生工程,不计成本服务市民;而港铁作为上市商业公司,第一原则是控本盈利。此外,香港赖以赚钱的“地铁+物业(TOD)”房地产红利在深圳无法复制,导致港铁只能靠压缩运营成本来降本增效,其稳健盈利的“香港模式”最终输给了追求极限发展的“深圳速度”。"
vitrolic
引用
20/06/2026 22:19
佢應該係指:
香港地鐵嘅“各站停車”做法不合時宜,應該學廣州地鐵咁,
設有“急行/特急”等班次 [sosad]


除左我上落個2個站其他全部都唔應該停#yup#
電光火石間
引用
21/06/2026 01:04
佢應該係指:
香港地鐵嘅“各站停車”做法不合時宜,應該學廣州地鐵咁,
設有“急行/特急”等班次 [sosad]


路軌同一方向得嗰一條,點特急班次?火車可以爬頭?
吊勼共匪
引用
21/06/2026 01:45
咪睇啲深圳撚嗡乜春深圳速度。
啲螻蟻食咗屎,飽得滯,以為深圳市正苦真係為民生,搏命起地鐵。
啲線越起越遠,站大冇人,冷氣都唔開。
唔起地鐵摸水,咪要上繳中央,所以搏命起,亂柒咁起,話之乘客多唔多,起。起咗就有錢分,直接存入香港乜水戶口,神不知,鬼不覺。
唔起?上繳中央!戇鳩嗎!
B頭佬III
引用
21/06/2026 01:50
大劣呢類廢文
唔敢鬧規畫錯誤
鬧腥廣人/機構最安全
炎髮灼眼
引用
21/06/2026 01:52
咁取消一國兩制啦#yup#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]