[
登入
]
飲食台
第 1 頁
飲食台
叫雞依家野.....
劍聖
20/06/2026 16:53
雞好奇怪,叫開有引,見唔到好地地,見到就想叫,不過唔使次次叫貴雞,平平地其實都夠做,好似依隻咁.七八十蚊有半隻,一樣啖啖肉,一樣照屌,粗係粗D,但再粗都係雞,一樣叫得開開心心
咖哩係你爸爸
20/06/2026 21:36
燶閪劍又又又又又做窮鬼foodie
納西族長
20/06/2026 21:41
劍爺食快餐都型過人
劍聖
20/06/2026 22:06
燶閪劍又又又又又做窮鬼foodie
飲雞水
20/06/2026 22:28
想食
吊勼共匪
21/06/2026 05:34
多啲薯菜應該更好。
eumenides01
21/06/2026 06:25
飲食台
第 1 頁
飲食台
回覆
留名
飲食台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]