香港在《2026年世界競爭力年報》排名上升至全球第二位 - 香港高登
[登入]
阿魯卡(半退)
引用
20/06/2026 16:15
香港在《2026年世界競爭力年報》排名上升至全球第二位

https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1859033-20260618.htm
阿魯卡(半退)
引用
20/06/2026 16:18
HK NO 2 #yup#
吊勼共匪
引用
20/06/2026 16:19
啱啱獅子又畀老美罰。
走$係啊。
跑腿一號
引用
20/06/2026 16:46
又使咗幾多錢?
Mr.Slow
引用
20/06/2026 16:51
𨳒你老母臭閪啦
咁勁咁威,人工只加 2%?
厄你呢啲弱智佬就得
[sosad] [sosad] [sosad]
李紫昕
引用
20/06/2026 16:55
第一位新加坡隻字不提:~(bg
男色經濟圈
引用
20/06/2026 17:03
一堆垃圾IPO造數[noic]cl
阿魯卡(半退)
引用
20/06/2026 17:13
又使咗幾多錢?

香港超越瑞士之後 , 大升唔係好奇
防守型前鋒
引用
20/06/2026 17:18
第一位新加坡隻字不提:~(bg


大陸痴線佬阿魯卡唔知新加坡係咩嚟:-(
阿魯卡(半退)
引用
20/06/2026 18:42
#yup#
阿魯卡戴綠帽
引用
20/06/2026 18:46
乜樓主畀人笠咗綠帽,仲好意思上嚟獻醜呀?:D
Mr.Slow
引用
20/06/2026 18:58
乜樓主畀人笠咗綠帽,仲好意思上嚟獻醜呀?:D

阿魯卡呢啲,身家同創富者差不多,邊會有女吼啊
冇女,又點戴綠帽啊?:-( :-( :-(
防守型前鋒
引用
20/06/2026 19:04
乜樓主畀人笠咗綠帽,仲好意思上嚟獻醜呀?:D


條痴線佬而家以為靠標題就可以做英雄
其實次次都俾其他巴打笑7佢
好似今次明明係新加坡第一, 條痴線佬仲好意思死推爛推#hehe# #hehe# #hehe#
煲顛茶
引用
20/06/2026 19:05
高級行政
阿魯卡戴綠帽
引用
20/06/2026 19:11
乜樓主畀人笠咗綠帽,仲好意思上嚟獻醜呀?:D

阿魯卡呢啲,身家同創富者差不多,邊會有女吼啊
冇女,又點戴綠帽啊?:-( :-( :-(

佢哋「中立嘅」藍絲嘢都唔使講證據,自己話係就係囉,咁我個名都證明咗佢真係戴咗綠帽喇!:D
Mr.Slow
引用
20/06/2026 19:16
乜樓主畀人笠咗綠帽,仲好意思上嚟獻醜呀?:D

阿魯卡呢啲,身家同創富者差不多,邊會有女吼啊
冇女,又點戴綠帽啊?:-( :-( :-(

佢哋「中立嘅」藍絲嘢都唔使講證據,自己話係就係囉,咁我個名都證明咗佢真係戴咗綠帽喇!:D

你啱 #good# #good# #good#
電光火石間
引用
20/06/2026 19:27
𨳒你老母臭閪啦
咁勁咁威,人工只加 2%?
厄你呢啲弱智佬就得
[sosad] [sosad] [sosad]


真,呢啲只係比廢老打飛機,阿魯卡竟然當係寶。咁勁應該有錢淨 ? 派錢囉
阿魯卡(半退)
引用
20/06/2026 19:46
乜樓主畀人笠咗綠帽,仲好意思上嚟獻醜呀?:D

我知你被人踢爆, 大陸佬戴綠帽 個 大陸佬 就係你[nuts369]
阿魯卡(半退)
引用
20/06/2026 19:50
高級行政

香港都好好景 ,

連升3年
防守型前鋒
引用
20/06/2026 19:52


條痴線佬而家以為靠標題就可以做英雄
其實次次都俾其他巴打笑7佢
好似今次明明係新加坡第一, 條痴線佬仲好意思死推爛推#hehe# #hehe# #hehe#


繼續推就啱喇:D
阿魯卡(半退)
引用
20/06/2026 19:55
高級行政

香港都好好景 ,

連升3年


看來香港仲會再升
李紫昕
引用
20/06/2026 20:01
高級行政

香港都好好景 ,

連升3年


看來香港仲會再升

升做-1?
阿魯卡(半退)
引用
20/06/2026 23:27
#yup#
電光火石間
引用
21/06/2026 00:02
乜樓主畀人笠咗綠帽,仲好意思上嚟獻醜呀?:D

我知你被人踢爆, 大陸佬戴綠帽 個 大陸佬 就係你[nuts369]


弱智到語無倫次 #ng#
網樂三代目
引用
21/06/2026 00:06
阿魯卡(半退)
引用
21/06/2026 17:11

:O
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]