Iridescence
20/06/2026 14:59
Iridescence
20/06/2026 15:02
有錢佬就係要哩啲
見過有女人又靚又叻
不過唔多
Iridescence
20/06/2026 15:02
有錢佬就係要哩啲
見過有女人又靚又叻
不過唔多
叻但唔靚
靚但唔叻
咁完美得唔得架
![[369]](/faces/369.gif)
Iridescence
20/06/2026 15:05
以前都成日睇埋哩啲傻閪文
搞到以前我返工扮勤力搏升職加薪
當然唔得啦
搞到自己咁唔開心
升唔到實係能力問題

呢D咪就係所謂既beta男
佢地自帶M屬性
鍾意叫D女人做主人
戴陰莖鎖
奶女人鞋就係呢D
通常alpha男都係唔多當女人係人
女人點解要靚同大波
因為對佢黎講,女人既本質就係牛扒
要既係油花同肉汁
牛扒就件件都一樣既,係級數唔同
無話會同隻牛發生關係咁痴線既
女人既存在意義就係提供性關係
欣賞個女人既內涵內在美,咩知性魅力
係華夏文化黎講,呢D叫做對牛彈琴
D牛識條Q音樂咩
Iridescence
20/06/2026 15:17
算啦,女人勤力叻唔係為男人
係為自己呀
冇錢呀
樣同身材哩家嘢
天生,改變極有限
老撚咗,女神都巢皮
佩服同尊重唔代表想屌
呢挺就算係正妻元配
條佬都係會出去偷食
人生中見過最靚2位
1位中七畢業
1位學士畢業
搵3萬以下(唔知有無做雞 唔計)
Iridescence
20/06/2026 16:12
我仲生歐歐係到
冇咩嘢
平凡啲
![[369]](/faces/369.gif)
Iridescence
20/06/2026 16:14
我仲生歐歐係到
冇咩嘢
平凡啲
![[369]](/faces/369.gif)
以前我讀書成績考包尾,又口臭毒舌,體育堂運動又唔掂
成班男同學杯葛我都試過
女同學都跟埋杯葛
Fd開戈啲見我人緣唔好疏遠我都試過
仲話我豬扒
Iridescence
20/06/2026 16:16
有錢佬就係要哩啲
見過有女人又靚又叻
不過唔多
叻但唔靚
靚但唔叻
咁完美得唔得架
![[369]](/faces/369.gif)
其實好多女唔靚又唔叻
好平凡
接受自己平凡,錢自己搵自己洗

^^蝙蝠騎士^^
20/06/2026 16:35
聰明的女仔是會寬容不強出頭,但會𥄫實另一伴
Iridescence
20/06/2026 17:28
女人既本質就係牛扒
要既係油花同肉汁
牛扒係形容醜男
豬扒形容醜女
女人既本質就係牛扒
要既係油花同肉汁
牛扒係形容醜男
豬扒形容醜女

我系牛扒 會中意我?
高登仔唔係咁講,女人係要靚同大波,唔洗好叻
所以,我都係鍾意:烏克蘭大波妹
呢D咪就係所謂既beta男
佢地自帶M屬性
鍾意叫D女人做主人
戴陰莖鎖
奶女人鞋就係呢D
beta 男:陰陽怪氣
alpha 男:至少比較正常
珍,女人最大價值只有年輕,靚,大燈
如果冇大燈,呢d boy更靚更好玩
![[sosad]cry](/faces/cry/sosad.gif)
唔靚女人=白飯,食又冇味,唔食冇蝕既心情
唔大燈女人= 冇太盤既車,O樂趣
唔年輕女人=熟到爛生果,嘔心
![[sosad]cry](/faces/cry/sosad.gif)
唔靚女人=白飯,食又冇味,唔食冇蝕既心情
唔大燈女人= 冇太盤既車,O樂趣
唔年輕女人=熟到爛生果,嘔心
![[sosad]cry](/faces/cry/sosad.gif)
唔大燈女人= 雌激素太低
我寧願:唔靚,但大燈女人,起碼雌激素足夠,似番個正常女人。
唔年輕女人= 唔大燈一樣,雌激素走下坡,更年期女人雌激素開始走低,就吸引力跌到 0 。
Iridescence
22/06/2026 16:41
人係咪都遲早會死
有冇伴侶都一樣