仲諗住買居屋 原來400呎 360萬都要供近2萬 - 香港高登
[登入]
師仔仙青申
引用
20/06/2026 14:39
供唔起xx(
[sosad]
跑腿一號
引用
20/06/2026 14:50
息貴,一炮過咪冇咁貴囉。
師仔仙青申
引用
20/06/2026 14:51
息貴,一炮過咪冇咁貴囉。

有200萬就快俾人趕走 可以點步處[sosad]
吊勼共匪
引用
20/06/2026 16:35
息貴,一炮過咪冇咁貴囉。

有200萬就快俾人趕走 可以點步處[sosad]

綠表買冇補地價二手居屋
水沝淼敪
引用
20/06/2026 16:39
買完賣比我 一炮過同您買//
飲雞水
引用
20/06/2026 16:39
息貴,一炮過咪冇咁貴囉。

有200萬就快俾人趕走 可以點步處[sosad]

綠表買冇補地價二手居屋


綠表買冇補地價的資助房屋
Mr.Slow
引用
20/06/2026 16:41
息貴,一炮過咪冇咁貴囉。

有200萬就快俾人趕走 可以點步處[sosad]

綠表買冇補地價二手居屋

或者抽新居屋、綠置居
飲雞水
引用
20/06/2026 16:42
@平@還價即成@屯門區綠表/白居二精選@近輕鐵站及商場

https://www.28hse.com/buy/apartment/property-3856053
師仔仙青申
引用
20/06/2026 17:26
息貴,一炮過咪冇咁貴囉。

有200萬就快俾人趕走 可以點步處[sosad]

綠表買冇補地價二手居屋

或者抽新居屋、綠置居

見正正常常都要400萬 供唔撚起:o)
還政於民
引用
20/06/2026 17:29
買細D單位,或者娶老婆,揾佢同你一齊供
Mr.Slow
引用
20/06/2026 17:36
息貴,一炮過咪冇咁貴囉。

有200萬就快俾人趕走 可以點步處[sosad]

綠表買冇補地價二手居屋

或者抽新居屋、綠置居

見正正常常都要400萬 供唔撚起:o)

舊居屋,尤其 30年樓齡果啲
好多都補左地價
你要睇「未補」果啲O:-)

當然,市區,港島就梗係貴O:-)
宅度宅
引用
20/06/2026 17:38
補地價都貴啦
白居易一d都唔易xx( xx( xx(
Mr.Slow
引用
20/06/2026 17:39
補地價都貴啦
白居易一d都唔易xx( xx( xx(

要平,首先要係新界

同期嘅山麗苑 vs 鑽石山啟翔苑
新樓掟出嚟,呎價相差近一倍O:-)
徒手剝榴槤
引用
20/06/2026 17:50
打多份工
圓宰
引用
20/06/2026 18:35
逸新 (麗新發展/深水埗)、
弦海 ( 莊士中國/屯門 )、
海柏匯 (恒基兆業/通州街)、
NOVO LAND (第 3B 期或二手 新鴻基/屯門兆康)


全部under300萬
Mr.Slow
引用
20/06/2026 18:55
補地價都貴啦
白居易一d都唔易xx( xx( xx(

要平,首先要係新界

同期嘅山麗苑 vs 鑽石山啟翔苑
新樓掟出嚟,呎價相差近一倍O:-)

佢買返黎,實呎大約 5500 - 6000,冇賺你好多O:-)

新居屋有放盤,最平一定係山麗苑#yup# #yup# #yup#
係山旯旮左啲
但係正正就係山旯旮,先至空氣清新,環境清靜#good# #good# #good#

其他放盤,自己睇,嗌 9000/呎果啲,算撚數吧啦O:-)
https://hk.centanet.com/findproperty/list/buy/%E5%B1%B1%E9%BA%97%E8%8B%91_2-GAPPWPPYPK

https://upload.hkgolden.media/comment/ujqiqpvx.vz5xay1buco.selx2wezl0j.m1g.png
圓宰
引用
20/06/2026 18:59
樓主係唔係有綠表資格先?[sosad]
Mr.Slow
引用
20/06/2026 19:01
補地價都貴啦
白居易一d都唔易xx( xx( xx(

要平,首先要係新界

同期嘅山麗苑 vs 鑽石山啟翔苑
新樓掟出嚟,呎價相差近一倍O:-)

佢買返黎,實呎大約 5500 - 6000,冇賺你好多O:-)

新居屋有放盤,最平一定係山麗苑#yup# #yup# #yup#
係山旯旮左啲
但係正正就係山旯旮,先至空氣清新,環境清靜#good# #good# #good#

其他放盤,自己睇,嗌 9000/呎果啲,算撚數吧啦O:-)
https://hk.centanet.com/findproperty/list/buy/%E5%B1%B1%E9%BA%97%E8%8B%91_2-GAPPWPPYPK

https://upload.hkgolden.media/comment/ujqiqpvx.vz5xay1buco.selx2wezl0j.m1g.png

樓主榨住 200,睇啲 300嘅未補,拎 100 出黎做首期,借 200 嘅話,月供大約一萬
上網去搵下盤先啦O:-)
https://upload.hkgolden.media/comment/qvkwemoj.k1fbd3eyvdz.35qxemnszzt.cwu.png
圓宰
引用
20/06/2026 19:06
剛剛證實樓主原來係公屋人士,咁就走去買未補地價居屋喇![sosad]
師仔仙青申
引用
20/06/2026 19:25
all in閃迪做住租租先得唔得#adore#
水沝淼敪
引用
20/06/2026 19:27
點解吾full pray ? 供甘長。。可以買多層//
師仔仙青申
引用
20/06/2026 21:35
買居屋都要首期100萬先供到xx(
Mr.Slow
引用
20/06/2026 21:55
all in閃迪做住租租先得唔得#adore#

你去除名,留底兩老住公屋,都係一個方法 O:-)
巧仁
引用
20/06/2026 22:08
息貴,一炮過咪冇咁貴囉。

有200萬就快俾人趕走 可以點步處[sosad]

洗哂佢囉
圓宰
引用
20/06/2026 22:32
樓主幾多歲先?[sosad]
師仔仙青申
引用
20/06/2026 22:52
樓主幾多歲先?[sosad]

30
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]