Iridescence
20/06/2026 14:31
但又唔想做詳細既body check
唔痛唔盛
係痛先查吓啫
知道會崩潰
又驚青又盛
同埋見到化療好辛苦
真係冷靜啲好
Iridescence
20/06/2026 14:33
我有幾次下腹連埋肛門,劇痛咗幾分鐘
好辛苦
好彩痛幾分鐘
放個屁或痾篤屎就冇事
唔知啲咩壓逼住
Iridescence
20/06/2026 14:37
其實睇運氣,命運
有人又煙又酒,又捱夜都冇事
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
Iridescence
20/06/2026 14:39
直接晚期,舒緩治療會唔會好受啲
?
由確診戈刻都已經崩潰
Iridescence
20/06/2026 14:47
死,我唔怕
係怕劇痛咋
反正做咗30幾歲人
已經覺得自己賺咗

Iridescence
20/06/2026 14:49
死,我唔怕
係怕劇痛咋
反正做咗30幾歲人
已經覺得自己賺咗

唔死,面對工作
有工開又驚但錯嘢
又每日早起身趕巴士
失業又煩,冇錢生活
如果人冇得享福,苟且偷生又點?
Iridescence
20/06/2026 14:49
諗=許願
心理準備啫
想自己唔好驚
Iridescence
20/06/2026 15:08
死,我唔怕
係怕劇痛咋
反正做咗30幾歲人
已經覺得自己賺咗

所以我都成日唸自己生命倒數緊
睇新聞見到
同我同齡
無端端意外定咩,突然冇咗
而家都冇咁慳錢
但都留少少,萬一死唔去呢

死,我唔怕
係怕劇痛咋
反正做咗30幾歲人
已經覺得自己賺咗

無女,無朋友,無錢,有40幾算數
蛋蛋RAISER
20/06/2026 15:32
早睡早起
少糖少油
餐餐多菜
一定唔會生癌的
Iridescence
20/06/2026 15:37
早睡早起
少糖少油
餐餐多菜
一定唔會生癌的
以前我都驚
照足哩個生活
偶爾放縱自己都得啩
