其實我好驚自己患癌 - 香港高登
[登入]
Iridescence
引用
20/06/2026 14:31
但又唔想做詳細既body check

唔痛唔盛
係痛先查吓啫

知道會崩潰
又驚青又盛

同埋見到化療好辛苦

真係冷靜啲好
Iridescence
引用
20/06/2026 14:33
我有幾次下腹連埋肛門,劇痛咗幾分鐘

好辛苦
好彩痛幾分鐘
放個屁或痾篤屎就冇事

唔知啲咩壓逼住
Iridescence
引用
20/06/2026 14:37
其實睇運氣,命運
有人又煙又酒,又捱夜都冇事[sosad]
Iridescence
引用
20/06/2026 14:39
直接晚期,舒緩治療會唔會好受啲


由確診戈刻都已經崩潰
Iridescence
引用
20/06/2026 14:47
死,我唔怕
係怕劇痛咋

反正做咗30幾歲人
已經覺得自己賺咗:o)
Fox two
引用
20/06/2026 14:47
https://upload.hkgolden.media/comment/jjkildmz.pu0xc5msqmr.ymvj0egwqvs.iun.jpg
戴笠
引用
20/06/2026 14:48
諗=許願
Iridescence
引用
20/06/2026 14:49
死,我唔怕
係怕劇痛咋

反正做咗30幾歲人
已經覺得自己賺咗:o)


唔死,面對工作
有工開又驚但錯嘢
又每日早起身趕巴士

失業又煩,冇錢生活:o)
如果人冇得享福,苟且偷生又點?
Iridescence
引用
20/06/2026 14:49
諗=許願


[yipes]

心理準備啫

想自己唔好驚
Iridescence
引用
20/06/2026 15:08
死,我唔怕
係怕劇痛咋

反正做咗30幾歲人
已經覺得自己賺咗:o)


所以我都成日唸自己生命倒數緊

睇新聞見到
同我同齡
無端端意外定咩,突然冇咗

而家都冇咁慳錢[369]

但都留少少,萬一死唔去呢:o)
真島大哥
引用
20/06/2026 15:31
死,我唔怕
係怕劇痛咋

反正做咗30幾歲人
已經覺得自己賺咗:o)

無女,無朋友,無錢,有40幾算數
蛋蛋RAISER
引用
20/06/2026 15:32
早睡早起

少糖少油

餐餐多菜

一定唔會生癌的
Iridescence
引用
20/06/2026 15:37
早睡早起

少糖少油

餐餐多菜

一定唔會生癌的


以前我都驚
照足哩個生活

偶爾放縱自己都得啩:o)
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]