香港最新失業率維持3.7% 逾14.1萬人無工開 - 香港高登
[登入]
男技師
引用
20/06/2026 19:59
https://upload.hkgolden.media/comment/ht1adnxy.3td015mikwl.0meahw4tdpf.sur.jpg

https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20230114/690935560667140096920756.jpeg/UEe8ipt6HEUiWBZp_cOcdfQd78Rjz7Bzdv0GmXb9Bpk
無晒骨氣了

xx( 本地人搵唔到野做,冇收入會點?申請綜援,失業救濟?經常失業的朋友都知本地人有幾容易申請,咁要錢開飯可以點?犯法囉!罪案率升,咁又大條道理增加紀律部隊budget,如果再加多少少國家安全色彩咁就perfect池!
唔好話啲人失業又冇得攞福利都唔會餓死唔會犯法,只係你唔知或者扮睇唔到!否則真係冇人打工,冇錢開飯都唔會餓死真係違反常理….
男色經濟圈
引用
20/06/2026 20:25
https://upload.hkgolden.media/comment/ht1adnxy.3td015mikwl.0meahw4tdpf.sur.jpg

clsxx( xx( xx(

work life把撚#yup#

留港撚的暖心高官#yup#
永恆秩序
引用
20/06/2026 23:41
https://upload.hkgolden.media/comment/qufhh0ti.kn4ywp4q2pg.dkxoc1fxwma.cgi.jpg


落後國家進度咁多
超哥仲唔畀心機追KPI
腦霧二世
引用
21/06/2026 00:17
針吓針吓,問題就解決咗啦
吸精技法
引用
21/06/2026 00:40
https://upload.hkgolden.media/comment/ht1adnxy.3td015mikwl.0meahw4tdpf.sur.jpg

clsxx( xx( xx(

work life把撚#yup#

留港撚的暖心高官#yup#

星期一到日都可以陪屋企人了#yup# #yup#
流浪晉
引用
21/06/2026 01:13
:-( :-( :~( :~(
圖黑
引用
21/06/2026 02:28
再加多啲外勞㖭
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]