[
登入
]
上一頁
下一頁
活動台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
活動台
21點學術訓練紀錄 續
大俠2047
21/06/2026 21:05
1888分, 性價比最高
1888 分, 如3000蚊=一分
即係570萬 21點投注
大俠2047
21/06/2026 21:06
即係我要玩2萬鋪21點左右, 就升到 貴尚卡
大俠2047
21/06/2026 21:10
2萬鋪 21點, 每次落注300蚊
一次巡迴賽, 當120 鋪
即係我要玩167 次
大俠2047
21/06/2026 21:20
我驚21點輸的
網友如果問我
但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉
向大家報告
我會盡快開上尚會會員
如果明天去澳門, 我認為自己會輸
大俠2047
21/06/2026 21:24
但我想測試
我 對21點的看法
理論是很多
落到賭場, 是否 大派用來賺到錢才是最實際
大俠2047
21/06/2026 21:28
9點30分, 玩 第41場
三張圖
開始前一張
之後中間波動, 去返負200 到正200 補第二尾
中間我會報告
就離場會再講,
完會cap圖
大南街公子
21/06/2026 21:29
我驚21點輸的
網友如果問我
但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉
向大家報告
我會盡快開上尚會會員
如果明天去澳門, 我認為自己會輸
之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到
大俠2047
21/06/2026 21:30
大俠2047
21/06/2026 21:30
我驚21點輸的
網友如果問我
但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉
向大家報告
我會盡快開上尚會會員
如果明天去澳門, 我認為自己會輸
之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到
幾耐無去澳門? 唔開返>?
大南街公子
21/06/2026 21:32
我驚21點輸的
網友如果問我
但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉
向大家報告
我會盡快開上尚會會員
如果明天去澳門, 我認為自己會輸
之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到
幾耐無去澳門? 唔開返>?
差唔多年半 唔知係咪果日暫停咗 無膽去問
大俠2047
21/06/2026 21:33
先輸700, 後贏50
大俠2047
21/06/2026 21:34
我驚21點輸的
網友如果問我
但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉
向大家報告
我會盡快開上尚會會員
如果明天去澳門, 我認為自己會輸
之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到
幾耐無去澳門? 唔開返>?
差唔多年半 唔知係咪果日暫停咗 無膽去問
我打算去信德開上尚會, 可能今星期,x京是否很差?
大俠2047
21/06/2026 21:34
9點33分
大俠2047
21/06/2026 21:34
因為按bs 打 的話
個個結果一樣
我暫定300—500 走
大俠2047
21/06/2026 21:36
走左了
大南街公子
21/06/2026 21:36
我驚21點輸的
網友如果問我
但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉
向大家報告
我會盡快開上尚會會員
如果明天去澳門, 我認為自己會輸
之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到
幾耐無去澳門? 唔開返>?
差唔多年半 唔知係咪果日暫停咗 無膽去問
我打算去信德開上尚會, 可能今星期,x京是否很差?
無去過葡京 覺得去金沙啲鬼佬管理賭場應該會好啲
大俠2047
21/06/2026 21:36
9點35分, 玩完
大俠2047
21/06/2026 21:37
第22場21點巡迴 6月19日
第23場21點巡迴 6月20日
第24場21點巡迴 6月20日
第25場21點巡迴 6月20日
第26場21點巡迴 6月20日
第27場21點巡迴 6月20日
第28場21點巡迴 6月20日
第29場21點巡迴 6月20日
第30場21點巡迴 6月21日
第31場21點巡迴 6月21日
第32場21點巡迴 6月21日
第33場21點巡迴 6月21日
第34場21點巡迴 6月21日
第35場21點巡迴 6月21日
第36場21點巡迴 6月21日
第37場21點巡迴 6月21日
第39場21點巡迴 6月21日
第40場21點巡迴 6月21日
第41場21點巡迴 6月21日
大俠2047
21/06/2026 21:40
我驚21點輸的
網友如果問我
但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉
向大家報告
我會盡快開上尚會會員
如果明天去澳門, 我認為自己會輸
之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到
幾耐無去澳門? 唔開返>?
差唔多年半 唔知係咪果日暫停咗 無膽去問
我打算去信德開上尚會, 可能今星期,x京是否很差?
無去過葡京 覺得去金沙啲鬼佬管理賭場應該會好啲
我要專攻一個賭場先,金沙,我覺得太高級, 你手上有咩會藉先?
你澳門最多輸過, 贏過幾多錢?
大俠2047
21/06/2026 21:42
去澳門
1。測試我理論, 21點, 短賭, 轉身快可以贏
2。 想試下賺積分
可否攪到, 半移居澳門,
用積分, 一星期住2—3晚澳門,最平的房
加 最平的野食,但夠飽
大俠2047
21/06/2026 21:44
香港早上, 下午, 炒股+ 返工
收工,收市後, 一星期 去 2—3天澳門
如星期 四 4點過 澳門, 星期五早上返工
升高級, 分數夠多, 星期六,日都有房
大南街公子
21/06/2026 21:45
我驚21點輸的
網友如果問我
但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉
向大家報告
我會盡快開上尚會會員
如果明天去澳門, 我認為自己會輸
之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到
幾耐無去澳門? 唔開返>?
差唔多年半 唔知係咪果日暫停咗 無膽去問
我打算去信德開上尚會, 可能今星期,x京是否很差?
無去過葡京 覺得去金沙啲鬼佬管理賭場應該會好啲
我要專攻一個賭場先,金沙,我覺得太高級, 你手上有咩會藉先?
你澳門最多輸過, 贏過幾多錢?
無會藉 我都係去過2,3次 贏1000-1500右左就走
大俠2047
21/06/2026 21:48
我驚21點輸的
網友如果問我
但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉
向大家報告
我會盡快開上尚會會員
如果明天去澳門, 我認為自己會輸
之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到
幾耐無去澳門? 唔開返>?
差唔多年半 唔知係咪果日暫停咗 無膽去問
我打算去信德開上尚會, 可能今星期,x京是否很差?
無去過葡京 覺得去金沙啲鬼佬管理賭場應該會好啲
我要專攻一個賭場先,金沙,我覺得太高級, 你手上有咩會藉先?
你澳門最多輸過, 贏過幾多錢?
無會藉 我都係去過2,3次 贏1000-1500右左就走
可否 如果夠分, 我換舊葡京 酒店房, 但你去玩
二律背反
21/06/2026 21:48
AI寫咗個 blackjack 網頁, set 1000鋪上限,
一開始係 $1000 賭本, 贏輸比率都係4成左右.
去到第 100 鋪, 贏到 1.5 倍.
中學時期識班皇仁仔教嘅賭法, 但強調實際到賭場唔可能用到.
大俠2047
21/06/2026 21:51
等我儲 下錢先
我估, 去澳門的時間, 非常近
上一頁
下一頁
活動台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
活動台
回覆
留名
活動台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]