少年,你太年輕了。你以為這個論壇上真的有那麼多人回覆你的帖子?其實都是我一個人回的,不然我再換個ID發同樣的話給你看。
少年,你太年輕了。你以為這個論壇上真的有那麼多人回覆你的帖子?其實都是我一個人回的,不然我再換個ID發同樣的話給你看。
d ram就係咁樣搞到賣咁貴

ActionScript
20/06/2026 08:29
大陸仔一早用外掛玩MMORPG打天幣好多年,玩爛好多GAME好多年

想睇80個ai打奧山,宏觀戰術同微觀操控都最佳化嘅話會打幾耐
ActionScript
20/06/2026 09:34
自己開個異世界game玩曬
少年,你太年輕了。你以為這個論壇上真的有那麼多人回覆你的帖子?其實都是我一個人回的,不然我再換個ID發同樣的話給你看。
想睇80個ai打奧山,宏觀戰術同微觀操控都最佳化嘅話會打幾耐
正

少年,你太年輕了。你以為這個論壇上真的有那麼多人回覆你的帖子?其實都是我一個人回的,不然我再換個ID發同樣的話給你看。
少年,你太年輕了。你以為這個論壇上真的有那麼多人回覆你的帖子?其實都是我的AI回的,不然我再換個ID發同樣的話給你看。
少年,你太年輕了。你以為這個論壇上真的有那麼多人回覆你的帖子?其實都是我一個人回的,不然我再換個ID發同樣的話給你看。
可唔可以用ai整個戀愛驚,有1,800由 AI 控制的女性俾你媾
以後單機驚唔夠真就冇人買來玩
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
未來單機game d NPC更過癮
可唔可以用AI做埋event