ETO僱員可以係監獄wfh? - 香港高登
[登入]
不嬲丟人現眼
引用
20/06/2026 00:45
香港駐倫敦經貿辦間諜案,退休警司、經貿辦行政經理袁松彪,違反英國《國家安全法》協助外國情報機關,今日被判監八年,港府回應指,相關控罪涉及不實指控及抹黑,批評英國是以「莫須有」罪名提告,又強調案件涉及的指控,與香港政府、駐倫敦經貿辦及其工作絕無關連。

查閱政府電話簿,目前已無法找到袁松彪的聯絡資料,但港府稱,「袁先生目前仍然是駐倫敦經貿辦的僱員」,貿辦會按既定機制和聘用合約處理員工事宜,政府不評論個別人事個案。

https://www.facebook.com/share/p/18uU1eDfsF/

定做監躉都係ETO其中一個任務,專登入去做臥底?
司徒老賊
引用
20/06/2026 01:13
扣埋假,行為良好
五年左右出返黎啦
政府肯比安家費就唔怕啦
真.不該
引用
20/06/2026 08:33
入監獄收風同搵有做 spy潛質既友仔,都係工作~~#hehe# #hehe# #hehe#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]